Dat sowieso, laat ik daar heeeeeel duidelijk in zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:59 schreef mrbox het volgende:
Good one MLI, maar wel erg gericht op de vrouwen van deze reeks
Had jij soms graag de toyboy willen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef mrbox het volgende:
Wie is de toychick van de reeks dan ?
Toyboxquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had jij soms graag de toyboy willen zijn?
Nah daar ben ik te zwaar op de hand voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had jij soms graag de toyboy willen zijn?
+3 vanwege de zelfspot.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah daar ben ik te zwaar op de hand voor
Wat een hoop slechte clips komen er vanavond voorbij.quote:
MIss T , je komt als geroepenquote:
Ze is jonger, dus voor mij is het dan een toychickquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Tegan! Goed, we hebben een leuke toybob voor je. Met jou ook alles in orde?
Moet een toyboy niet jonger zijn dan desbetreffende gebruiker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet een toyboy niet jonger zijn dan desbetreffende gebruiker?
Match made in heaven. Geboortekaartjes mogen naar de Washuisstraat 48-2, 1000 Brussel. Ik kom niet op visite trouwens, maar ben wel graag op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ze is jonger, dus voor mij is het dan een toychick
Goed.quote:
Daten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Match made in heaven. Geboortekaartjes mogen naar de Washuisstraat 48-2, 1000 Brussel. Ik kom niet op visite trouwens, maar ben wel graag op de hoogte.
![]()
Ik zou een datingbureau moeten beginnen.
Goed. hoofd gaat lekker. al leuk weekend aan het plannen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed.
Met jou?
Hoe is het met je hoofd?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Match made in heaven. Geboortekaartjes mogen naar de Washuisstraat 48-2, 1000 Brussel. Ik kom niet op visite trouwens, maar ben wel graag op de hoogte.
![]()
Ik zou een datingbureau moeten beginnen.
Jou kunnen we nu toch ff niet serieus nemenquote:
Ja, tuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed. hoofd gaat lekker. al leuk weekend aan het plannen?
Hejquote:
Een toybob, klinkt goed. Hier is het eigenlijk wel goed. Ik moest een moeilijke beslissing maken, en ik heb hem eindelijk gemaakt, en nu ga ik hopen dat alles goed komt. Maar als ik dat wil, dan moet dat lukken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Zaterdag overleeft. Alleen de zondag niet zonder schade. Jij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hej. Hoe is het met jou? Zaterdag nog overleefd?
Ik word juist graag serieus genomen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jou kunnen ze nu toch ff niet serieus nemen
Als je wilt kom je al een eind...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hej. Hoe is het met jou? Zaterdag nog overleefd?
[..]
Een toybob, klinkt goed. Hier is het eigenlijk wel goed. Ik moest een moeilijke beslissing maken, en ik heb hem eindelijk gemaakt, en nu ga ik hopen dat alles goed komt. Maar als ik dat wil, dan moet dat lukken.
Wanneer ben jij voor het laatst serieus genomen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word juist graag serieus genomen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, vertel.
Wow, ik heb ff een hoop gemist?
Ik ga er iig nu met die instelling in, na heel veel twijfel. Maar ik wil graag dat het werkt. Ik moet misschien niet alles zo overanalyseren, en zien wat er gaat gebeuren, dat is wel ff iets wat me nu ineens duidelijk wordt. Best lastig, om nu alles aan 'toeval' te laten, ipv het vantevoren al uit te sluiten (wat ik eigenlijk wilde).quote:
MLI wat heb jij gerookt als vervaning voor je wiet ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nóu!!!! Dat klikt al goed.
Love is in the air enzo.
Ik heb geen nieuwe veroveringen, wel een hoop nieuwe inzichten. Verder heb je wel een hoop gemist ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, vertel.
Wow, ik heb ff een hoop gemist?
Gaat dit over ons offeh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga er iig nu met die instelling in, na heel veel twijfel. Maar ik wil graag dat het werkt. Ik moet misschien niet alles zo overanalyseren, en zien wat er gaat gebeuren, dat is wel ff iets wat me nu ineens duidelijk wordt. Best lastig, om nu alles aan 'toeval' te laten, ipv het vantevoren al uit te sluiten (wat ik eigenlijk wilde).
Thee denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
MLI wat heb jij gerookt als vervaning voor je wiet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |