Hadden ook wel in Amsterdam mogen staanquote:Nosferatu vs Endymion
Tommyknocker
wat een plaatquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Haghorst het volgende:
Haghorst zet Marlboroman nog eens op![]()
the marlboro man tututututuutuuduu
quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lol, wist niet dat je heen ging.. Alpha² draaiden lekker, heerlijk avondje
precies, denderend goed feestje daar bij de Oosterburenquote:Op zondag 16 november 2008 05:40 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Zoo dat was inderdaad aardig loessoe in deutschland!
Kregen jullie nou een plaat van de alpha twins?
kerel, had jij nou een foto van mij naar een vriendin van jou gestuurd, met de mededeling dat ik bij Zak zou zijn?quote:Op zondag 16 november 2008 12:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Overmoedig zijn is ook 'n risico ... juist wanneer je niet meer nuchter bent.
Maar ik mag niet spreken![]()
Zijn die al uit? Heb de Seismic CD hier liggen, wat een heerlijke traxxquote:Op zondag 16 november 2008 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en gisteren werd de nieuwe vinyl van Digital Punk & Marlon S.nog gedraaid door Anco en Arjan: A1. Rock That Party, B1. Dark Symphony; wat een gruwelijke dikke platen, de onbetwiste toppers van dit moment voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
B1 is laatste nummer uit de set van Max Enforcer @ Q-dance tour Italy, die via PM rond is gegaan...
volgens www.digitalpunk.nl komt hij binnenkort uit als Seismic Records 030quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zijn die al uit? Heb de Seismic CD hier liggen, wat een heerlijke traxx
Die CD is echt heerlijk, vooral disc 2quote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens www.digitalpunk.nl komt hij binnenkort uit als Seismic Records 030en ik wist dat ik de plaat afgelopen week ergens gezien had, maar dat was dus op die CD van Seismic
![]()
Die is uitgesteld.. Scantraxx hequote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag werd nieuwe Prophet toch ook gerealesed, of heb ik dat fout gezien?
Deze week verkrijgbaar bij Freaky en Recess volgens hun websitesquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die is uitgesteld.. Scantraxx he...
heb je niet die paar nummers los voor mijquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had hem al gedownload, maar alleen paar tracks vanaf gehaald en rest weggegooid; dus ik weet niet of ik Digital Punk nou weggegooid heb of niet
quote:Op maandag 17 november 2008 19:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
heb je niet die paar nummers los voor mijvia de wel bekende kanalen.
wie anders dan Ruthless...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |