Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef SMutzskii het volgende:
Vrouw zijn.. *zucht*
HMH oja,.. ben daar ook nog nooit geweest. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
QDeeee-Parteeeee-tot 7 uur 1 januareeeeee!!!!!!!!1![]()
Gaat een van mn eerste HMH's worden waar ik toch echt wel voornamelijk in die zwarte doos te vinden ben![]()
![]()
[..]
quote:Je haalt me de woorden uit de mond
Vetste locatie in Nederlandquote:HMH oja,.. ben daar ook nog nooit geweest. Ben benieuwd!
Ooit in de Rodenburg in Beesd (volgens mij) geweest? Zal vast niet daarmee te vergelijken zijn, kleinere ruimte enzo.. maar daar was ook echt goed geluid!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vetste locatie in Nederland.
Geloof ons maar, als je in de HMH bent geweest wil je nergens anders meer feestenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ooit in de Rodenburg in Beesd (volgens mij) geweest? Zal vast niet daarmee te vergelijken zijn, kleinere ruimte enzo.. maar daar was ook echt goed geluid!en mooie lichtjes enzo.. ^^
Is geen probleemquote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik krijg mijn vrienden hier nooit mee naartoe, en om nou met oud en nieuw in mijn eentje daarheen te gaan is echt te gek![]()
x2quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
hier ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
Rodenburg heeft ziek geluid, maar een (te) kleine zaal en matige aankleding. HMH is harder en groter.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ooit in de Rodenburg in Beesd (volgens mij) geweest? Zal vast niet daarmee te vergelijken zijn, kleinere ruimte enzo.. maar daar was ook echt goed geluid!en mooie lichtjes enzo.. ^^
Oh die bedoelde ik inderdaad, zag hem alleen ergens voorbij komen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef ElDani het volgende:
Welke is de tweede als ik mag vragen? Night After Night & Hocus Pocus zijn nooit gereleased, zijn volgens mij van hun PC afgejat.
Discogs heeft hem ook niet, zegt genoeg.
http://www.freaky.nl/cms/(...)shy%252dShowtime.htmquote:Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime
art. nr. : DJURED 019
A1. Showtime (Tatanka Remix)
B1. Showtime (Original Mix)
Release datum : vrijdag 14 november 2008
Medium : 12-inch
Label : DJ's United Red Records
Dat zullen mijn vrienden me niet in dank afnemen denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
Wij wèl wil je zeggequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat zullen mijn vrienden me niet in dank afnemen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |