Hadden ook wel in Amsterdam mogen staanquote:Nosferatu vs Endymion
Tommyknocker
wat een plaatquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Haghorst het volgende:
Haghorst zet Marlboroman nog eens op![]()
the marlboro man tututututuutuuduu
quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lol, wist niet dat je heen ging.. Alpha² draaiden lekker, heerlijk avondje
precies, denderend goed feestje daar bij de Oosterburenquote:Op zondag 16 november 2008 05:40 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Zoo dat was inderdaad aardig loessoe in deutschland!
Kregen jullie nou een plaat van de alpha twins?
kerel, had jij nou een foto van mij naar een vriendin van jou gestuurd, met de mededeling dat ik bij Zak zou zijn?quote:Op zondag 16 november 2008 12:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Overmoedig zijn is ook 'n risico ... juist wanneer je niet meer nuchter bent.
Maar ik mag niet spreken![]()
Zijn die al uit? Heb de Seismic CD hier liggen, wat een heerlijke traxxquote:Op zondag 16 november 2008 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en gisteren werd de nieuwe vinyl van Digital Punk & Marlon S.nog gedraaid door Anco en Arjan: A1. Rock That Party, B1. Dark Symphony; wat een gruwelijke dikke platen, de onbetwiste toppers van dit moment voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
B1 is laatste nummer uit de set van Max Enforcer @ Q-dance tour Italy, die via PM rond is gegaan...
volgens www.digitalpunk.nl komt hij binnenkort uit als Seismic Records 030quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zijn die al uit? Heb de Seismic CD hier liggen, wat een heerlijke traxx
Die CD is echt heerlijk, vooral disc 2quote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens www.digitalpunk.nl komt hij binnenkort uit als Seismic Records 030en ik wist dat ik de plaat afgelopen week ergens gezien had, maar dat was dus op die CD van Seismic
![]()
Die is uitgesteld.. Scantraxx hequote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag werd nieuwe Prophet toch ook gerealesed, of heb ik dat fout gezien?
Deze week verkrijgbaar bij Freaky en Recess volgens hun websitesquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die is uitgesteld.. Scantraxx he...
heb je niet die paar nummers los voor mijquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had hem al gedownload, maar alleen paar tracks vanaf gehaald en rest weggegooid; dus ik weet niet of ik Digital Punk nou weggegooid heb of niet
quote:Op maandag 17 november 2008 19:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
heb je niet die paar nummers los voor mijvia de wel bekende kanalen.
wie anders dan Ruthless...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Weet eigenlijk niet of ID&T dat soort zaakjes over het algemeen sneller vrijgeeft.quote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef poiuytr het volgende:
Line-up wel snel bekend van dit feestje of niet.
Of is dat altijd zo met Black?
Neej hoor, kheb gwoon gezegd dat ze de lelijkste vent uit Zak moest zoekenquote:Op zondag 16 november 2008 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
kerel, had jij nou een foto van mij naar een vriendin van jou gestuurd, met de mededeling dat ik bij Zak zou zijn?
quote:Op maandag 17 november 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Kerel wat gaat deze reeks hard, ben jullie steeds kwijt!
Showtek is het uur om alle standjes te bekijken!quote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
idd rip nog tickets kunnen bemachtigen? een feest is geen feest als de klep niet is geweest
Je weet, verder heb ik eigenlijks neits melden.. ik heb zin in qlimax maar eerst nog ff dagje stage en de rest van de week overleven.
qlimax anthemik heb er zin in
als de draaivolgorde is zoals op de site kan ik daar zeker mee elven.. showtek lekker vroeg...
quote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie anders dan Ruthless...Zag nog ik nog vorige week in vlaardingen bij het uitgaan om 4:00 's nachts....heb 'm maar genegeerd....zo stoer vind ik 'm ook niet meer .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Rivfader het volgende:
Sjoewe en ik hebben zojuist een enorm stoere hardstyle-mix opgenomen! Hij is moddervet en we zijn er extreem trots op! We hebben een nieuw alias ontwikkeld en hebben met hardstyle mooi het midden tussen de prog en de techno gevonden, zo denken we zelf.
We hebben hier en daar wat effectjes gebruikt, en het einde is extra gaaf met de Kaoss Pad gedaan.
We zijn zeer benieuwd naar de feedback!
Artists: Da Bazz Creatorzz
Title: Mashing in your fucking Brainz!
Genre: Hardstyle baby!
Info: 70 min/160 MiB
Gear: DJM-600, CDJ-800 MKII, Traktor Scratch, Kaoss Pad, Gastoeter, Ableton Live, ProTools en Logitech Headset.
Tracklist:
Headhunterz - Rock Civilization
Tuneboy - Wackiejackie
Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Style Mix)
Noisecontrollers - Crump
Dozer - Church of the Darkside
Dark Oscillators - Superstar DJ
The Hose - I Survived
Brennan Heart - One Blade
DJ Activator - Calling in the Night
D-Block & S-Te-Fan - We be Kickin Bass
The Machine - Butterfly
Zatox - So High
Builder - Her Voice Mix (Super Bass Mix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Downloadlink: -staat in UVT-
Geniet ervan!!!!![]()
(P.S.: We denken over een trancemix! Wat denken jullie?)
quote:Op maandag 17 november 2008 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Neej hoor, kheb gwoon gezegd dat ze de lelijkste vent uit Zak moest zoeken
present en loessoe gaan we altijdquote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg fokkerds links vooraan?
en dan gaan we loesoeeeeeeeee
loesoe? zei daar iemand loesoe??! dán kom ik ookquote:
die komt ongeveer in januari, eerst komt er nog een vinyl van The Pitcher; heb ik me laten vertellen door kameraad die diep in NC zitquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef de_huig het volgende:
en het schijnt dat er binnenkort een NC vinyl uitkomt (sanctus/tba)..ik weet er het fijne allemaal niet van (daar heb ik mijn medefokkerts voor), maar ik vind het wél geile nummers
The Pitcher - Our Core/Serenity Niet die?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die komt ongeveer in januari, eerst komt er nog een vinyl van The Pitcher; heb ik me laten vertellen door kameraad die diep in NC zitvolgens hem wordt het ook een compleet andere stijl dan we nu gewend zijn, minder melodieus en wat harder (zou Bas hem verteld hebben)
volgens mij komt die nog eerst inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
The Pitcher - Our Core/Serenity Niet die?
quote:Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (Hardcopy/HC010)
Release date: 19th January
A1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - To Ya Brain
B1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Source: astral
Heb je ze nu in de hoek gezet om even af te koelen?!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef ElDani het volgende:
Frontliner.. Ik weet het niet.. Nummer te weinig gehoord om er wat van te vinden.
Ach gezien de hype zal hij wel verkopen..
Net overigens een poging tot een Qlimax Warmup gedaan.. Ging best oké totdat mijn tracks van Zany ruzie met me kregen.. Echt niet lief! Voor de rest is hij wel aardig.. Als iemand echt intresse heeft moet je maar even PM doen.
YT-filmpje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Ik wou met dingen gaan gooien.. Dat zegt bij mij al heel veel.. Frustraties etc..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb je ze nu in de hoek gezet om even af te koelen?!
neej man, ben nu toch echt broke as a joke ... kwerk me het apelazerus en de$$ember komt er ook nog 's aanquote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef CrustyClown het volgende:
Rip heb je nog geprobeerd kaartjes te roggelen voor Qlimax?
kook van julliequote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
een feest is geen feest als de klep niet is geweest
'Nu-climax'quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:31 schreef ElDani het volgende:
ZONDE van die Nu-climax.. De start is zo goed.. En dan uit het niets zo'n ontzettende waardeloze climax.. Na Muzyk/Self Depraction kan ik deze ook niet zo goed waarderen..
misschien matst Da_Sint jouquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef Da_Ripper het volgende:
maar wie weet, misschien wordt het een gevalletje 'niet verwacht toch gekregen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |