wat een heldenshit, NC eindelijk weer op een Q-feestjequote:Op donderdag 13 november 2008 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Blackbox
Prophet Pres. Frontliner
Noisecontrollers
Technoboy
Zatox
Alpha Twins pres B-Front & Ran-D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deepack![]()
Haze
Luna & Dutch Master
Headhunterz
Fausto
MC: Ruffian
Rabolounge
Zenith DJ
Trilok & Chiren
Pavo
Gizmo
Dana
daar heb je nog 48 dagen voor schatquote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef SMutzskii het volgende:
Nu rest alleen nog:
"wat ga ik aandoen?"...xD
het minst belangrijkequote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef SMutzskii het volgende:
Aaii, volgens mij wel lekkere line-up. Veel namen ken ik wel nog niet.. maar komt vast wel goed.![]()
![]()
![]()
Nu rest alleen nog:
Hahaha.. weet ikquote:Op donderdag 13 november 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je nog 48 dagen voor schat
ik doe gewoon iets van donkere broek, blousje/overhemd en stropdas er loessoe bijquote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef SMutzskii het volgende:
Maar nu wil ik wel iets "gala" aan.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef SMutzskii het volgende:
Nu rest alleen nog:
quote:
Ik bedoel natuurlijk dat het daar erg warm is!quote:
oooooow... zeg dat dan!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat het daar erg warm is!
quote:
Waarom ga je niet dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Luna vs Dutchmaster!
Heldenshit, die line-up. Jammer dat ik niet ga.
Die Weapon X remix laat die andere remixen hard stof eten imoquote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef ElDani het volgende:
EIN-DE-LIJK de Tat & Zat Mix van Lost In Dreams! Ga hem meteen kopen!
Edit: Die van Miss D-Jax mag er ook zijn! Weapon X vind ik ook wel goed te doen!
Ik krijg mijn vrienden hier nooit mee naartoe, en om nou met oud en nieuw in mijn eentje daarheen te gaan is echt te gekquote:Waarom ga je niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |