Vuile edit sletquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
![]()
leve de edit knop
Zou Alphaverb voor de grap die qrimetime vocal door zn mixje hebben gegooid![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
![]()
leve de edit knop
Zou Alphaverb voor de grap die qrimetime vocal door zn mixje hebben gegooid![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Sethje het volgende:
maar dat kan ook niet anders want alles waar alphaverb zich mee bemoeit is vet!
Daniel for president
dat dacht ik dus ook al, ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
En hoeveel kaarten wilt u bestellen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
lekkere stijl heeft die gast toch, kan nog altijd niet genoeg krijgen van die Defqon promoCD met die geniale intro
toen mijn kameraad laatst kaarten voor Qlimax bestelde, kreeg hij Desire aan de lijnquote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
En hoeveel kaarten wilt u bestellen?
"300.."
"U mag er maximaal 4 bestellen en DefQon.1 is helaas al helemaal uitverkooooocht."
al een PM naar ons allen gestuurd dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
psyko punkz vinyl is ook wel aardig
en Q base anthem remixes (o.a Tat en Zat) zijn officieel gereleased dus die mag je in de mix gebruiken![]()
Toegevoegdquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef SMutzskii het volgende:
Jullie hebben vast ook wel allemaal PF he??![]()
mag ik die?![]()
Zoek maarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef SMutzskii het volgende:
Jullie hebben vast ook wel allemaal PF he??![]()
mag ik die?![]()
Yeah. PF loopt altijd wat achter.. vandaar dat ik het niet snapte. Zag namelijk niets..quote:
Een vriendschapsverzoekquote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik blond. Wat heb je toegevoegd?
Doe mij maar Ultraform als openingsact.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Openen met Walt Jenssen daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |