Dat is ook afhankelijk van hoe leuk je het voor jezelf gaat maken. Soms is de dinsdag het vervelendst. Heb na qlimax ook wel eens gewoon zondags gesport. Maar sowieso valt de maandag me altijd zwaarder dan de zondag. Tijdens de busreis terug slaap ik vaak wel, maar als ik dan tegen half 10 thuis kom. Ontbijt ik met me ouders mee en blijf ik die dag meestal gewoon wakker. Ben er dan op een of andere manier alweer doorheen. De maandag slaap ik dan dus wel vaak uit tot een uur of 2.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef mstx het volgende:
Dat snap ik nou nooit he, hoe mensen maandag nog brak kunnen zijn van zaterdag.![]()
Ik moet de zondag na Qlimax om 11:00 alweer op het handbalveld staan om een jeugdwedstrijd te fluiten.
Naast het feit dat men gewoonweg alles kan geven en dan nog min. 2 dagen last van spierpijn hebben .... vraag daar maar 's:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef mstx het volgende:
Dat snap ik nou nooit he, hoe mensen maandag nog brak kunnen zijn van zaterdag.![]()
vermoeidheid altijd wel omdat ik vaak volledig losgaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lichamelijk is het probleem sowieso niet. Al stamp ik 3 nachten achter elkaar door heb ik nog geen last van spierpijn of zere poten. Het is vaak gewoon vermoeiheid.
Precies... dat i.c.m. het onvermijdelijke slaaptekort kan je maandag ook heeeeel lang maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Naast het feit dat men gewoonweg alles kan geven en dan nog min. 2 dagen last van spierpijn hebben .... vraag daar maar 's:
XTC, Vragen en Antwoorden #79
Speed - Vragen en Antwoorden #10
Cocaïne - Vragen en Antwoorden; DEEL 15
Ojj das altijd vervelend. Ook een paar keer gehad. Dat je halverwege het autorijden kramp krijgt in de kuitjes. Beentjes strekken of maar met het andere beentje gas geven...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies... dat i.c.m. het onvermijdelijke slaaptekort kan je maandag ook heeeeel lang maken.
Heb wel 's een halve week flinke spierpijn gehad, geen droeks gebruikt.
En als je dat ook nog 's combineert met 1 (of meerdere) van bovenstaande, dan kan het zwaar worden.
Lijkt mij onmogelijk om op goed tempo urenlang door te gaan, aan het eind nog even volgas en dan 0,0 spierpijn te hebben.
QrimeTime vorig jaar kon ik nog net strompelend de auto halen, waarna ik getrakteerd werd op een heerlijke kramp in m'n kuiten. Dan was 't een goed feessie.![]()
Met scantraxx had ik om 5:00 echt serieus last van trekken in mijn kuitenquote:QrimeTime vorig jaar kon ik nog net strompelend de auto halen, waarna ik getrakteerd werd op een heerlijke kramp in m'n kuiten.
Ik ben online..!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef RiKe het volgende:
Wie binnen de mailing list is online?
Heb een leuk linkje voor die gene
Heb een fout in de rip ontdekt hoor ik nu....quote:
Klein momentje danquote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Sethje het volgende:
stuur gewoon rond...
AVIO Volume 1
Wat een fucking vette release....
Play the games.....heerlijke plaat....vette vocal..vette scheur..vette kick..alles vet! maar dat kan ook niet anders want alles waar alphaverb zich mee bemoeit is vet!
Thunderstyle...hier is al genoeg over gezegd...op goede kwaliteit en full nóg vetter dan voorheen...wat een kicks, wat een breaks, wat een geluiden, wat een synth, dubbele kicksmelo
Daniel for president
Zeker wel een knaller!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Thunderstyle...![]()
Heb em nog niet gehoord.
Ja wist niet zeker of ik dat hier zo open en bloot in het topic kon zeggen (Rip heeft zo z'n buien over download links....niets persoonlijks hoor Rip!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oooow, ging over die..
Wist ik niet (A).. dankjeeens luisteren..
Klinkt goed! Leuke muziekjes..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja wist niet zeker of ik dat hier zo open en bloot in het topic kon zeggen (Rip heeft zo z'n buien over download links....niets persoonlijks hoor Rip!)
Vuile edit sletquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
![]()
leve de edit knop
Zou Alphaverb voor de grap die qrimetime vocal door zn mixje hebben gegooid![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
![]()
leve de edit knop
Zou Alphaverb voor de grap die qrimetime vocal door zn mixje hebben gegooid![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Sethje het volgende:
maar dat kan ook niet anders want alles waar alphaverb zich mee bemoeit is vet!
Daniel for president
dat dacht ik dus ook al, ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
En hoeveel kaarten wilt u bestellen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
lekkere stijl heeft die gast toch, kan nog altijd niet genoeg krijgen van die Defqon promoCD met die geniale intro
toen mijn kameraad laatst kaarten voor Qlimax bestelde, kreeg hij Desire aan de lijnquote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
En hoeveel kaarten wilt u bestellen?
"300.."
"U mag er maximaal 4 bestellen en DefQon.1 is helaas al helemaal uitverkooooocht."
al een PM naar ons allen gestuurd dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
psyko punkz vinyl is ook wel aardig
en Q base anthem remixes (o.a Tat en Zat) zijn officieel gereleased dus die mag je in de mix gebruiken![]()
Toegevoegdquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef SMutzskii het volgende:
Jullie hebben vast ook wel allemaal PF he??![]()
mag ik die?![]()
Zoek maarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef SMutzskii het volgende:
Jullie hebben vast ook wel allemaal PF he??![]()
mag ik die?![]()
Yeah. PF loopt altijd wat achter.. vandaar dat ik het niet snapte. Zag namelijk niets..quote:
Een vriendschapsverzoekquote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik blond. Wat heb je toegevoegd?
Doe mij maar Ultraform als openingsact.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Openen met Walt Jenssen daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |