Neequote:Op woensdag 12 november 2008 10:16 schreef Merel het volgende:
SHE, had je dat sportschema-voor-jezelf-waar-ik-ook-van-kan-meeprofiteren al gemaakt?
Het is maar een klein buurt-AH-tje.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Vreemd, onze AH heeft het wel, ligt bij de salades. Misschien kun je het eens vragen.
Nou dan hoor ik het welquote:Op woensdag 12 november 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Nee
Deze week kan ik nog niet sporten, dus is weer naar volgende week verschoven.
Was ik helemaal vergeten te melden.
Ik ga het wel doen, maar ik weet niet precies wanneer.
Ja nu ben ik dus zeer benieuwd waar deze prachtwijk ligtquote:Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is maar een klein buurt-AH-tje.
Ik woon in een prachtwijk, dus het assortiment is aardig beperkt.
Op bier, fris en chips na.
Klarendal in Arnhem.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja nu ben ik dus zeer benieuwd waar deze prachtwijk ligt
2 dingen kun je doen:quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou dan hoor ik het wel
Ik hou me nog steeds braaf aan m'n schema's en lijstjes maar het afvallen lijkt echt gestopt te zijnIk blijf maar op die 68 zitten (die 67,9 was een eenmalige opleving) en op sommige dagen gaat het zelfs weer gevaarlijk richting 69. Zal ik nou gewoon braaf doorgaan met eten zoals ik doen en hopen dat het vanzelf weer goedkomt, of is er iets dat ik kan doen waardoor het afvallen weer even een boost krijgt?
Voor mij was het niet goed, in ieder geval. Ik ging er nogal neurotisch mee om omdat ik dacht dat ik meer controle over alles had als ik maar vaak genoeg in m'n agenda keek. Ik heb m'n agenda een paar dagen bij m'n vriendinnetje in bewaring moeten geven om er achter te komen dat ik ook zonder agenda best wel weet wat er allemaal op de planning staat en dat het continue kijken er juist voor zorgde dat ik me opgefokt voelde. Zo heb ik ook geleerd dat het helemaal niet zo erg is als de koffiekopjes eens niet allemaal met de oortjes dezelfde kant op staan bijvoorbeeld. Juist door die controledwang los te laten, werd ik zoveel rustiger en kreeg ik meer controle!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak, vooral als ik heel veel verschillende dingen moet doen, dan krijg ik weer een beetje het overzicht terug in m'n hoofd. Is dat slecht? Ik voel me juist rustiger als ik weet dat het allemaal ergens staat en dat het niet erg is als ik het even niet meer in m'n hoofd heb.
Wel genoeg blijven drinken he. Hoe eerder je die bacterien eruit gepiest hebt, hoe sneller je je weer beter voelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Zolang ik slaap en niet plas gaat het goed hier, alleen mis nu wel 2 verplichte werkgroepen
(gelukkig van 2 verschillende vakken anders had ik meteen een echt probleem)
Tja Laak in Den Haag is ook best te doen al gaat iedereen stuiteren van de naam Laak.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klarendal in Arnhem.
Ik snap niet waarom het een prachtwijk is, want ik heb nergens last van.
En het centrum is op loopafstand.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wel genoeg blijven drinken he. Hoe eerder je die bacterien eruit gepiest hebt, hoe sneller je je weer beter voelt.
Ik ga eens bedenken hoe ik m'n avondeten wat beter kan inrichten in ieder geval, dat is misschien vaak nog wat te vet. Wel lastig om dat altijd goed te kunnen plannen, want met etentjes enzo heb je niet altijd in de hand wat er op je bord terecht komt... Ik ga er eens goed over nadenken!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
2 dingen kun je doen:
meer carbs en minder vet eten
of minder carbs en meer eiwitten eten
Wat je het prettigst vind. Ik zou zelf de carbs omhoog gooien en het vet omlaag ( aangezien je veel sport )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik heb geen idee wat een blauwe zone is.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tja Laak in Den Haag is ook best te doen al gaat iedereen stuiteren van de naam Laak.
Meestal valt het als je er zelf woont best mee met dit soort dingen.
Niet dat ik in het Laakkwartier woon hoor trouwens. Ik woon in Voorburg in een uber schattig straatje, waar alleen wel altijd te weinig parkeerplekken zijn en het een blauwe zone is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een blauwe zone is.
Dan staat er zo'n blauwe streep en mag je in dit geval tussen 8.00 en 17.00uur doordeweeks maar 1 uurtje staan en alleen als je zo'n blauwe parkeerkaart neerlegt. Of je schaft een bewonersvergunning aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig want mijn ervaring is dat men juist in straatjes als de jouwe allemaal auto's heeft. Ze vallen bijkans uitelkaar, maar een auto hebben ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |