abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63151687
Senks
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 12 november 2008 @ 10:14:46 #202
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63151795
PF zou weer een kind van mij kunnen zijn
Ik zit die hersenspinsels te lezen en het is net mijn dagboek 10 jr geleden

PF, je moet gewoon zeggen waar het op staat. Ik ken dat ( van dat niet zo goed grenzen stellen en jezelf laten meeslepen in teveel tijd met anderen )
Volgens mij ben jij ook niet echt een type wat haar energie heel goed kan verdelen

Daarom moet je duidelijke lijnen trekken, anders gaat of school, of je leefomgeving eraan. Je cutey begrijpt het wel als je zegt dat je wat dagen nodig hebt om puin te ruimen. En dat je hem wel belt elke dag en doodknuffelt als jullie elkaar weer zien.
  woensdag 12 november 2008 @ 10:15:05 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63151804
En als dat niet werkt: huilen.
Huilen werkt voor alles.
  woensdag 12 november 2008 @ 10:16:34 #204
331 Merel
Be here now.
pi_63151849
SHE, had je dat sportschema-voor-jezelf-waar-ik-ook-van-kan-meeprofiteren al gemaakt?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63151924
Goodmeurning poppetjes,
Ik moest wel een uur bijlezen. .

Knuf voor stresskipje PF en Esse, succes en totoitoi voor MoBlo en Vikje, kusje op het zwart/geel/groene been van Vamp.
Wie vergeet ik nu..?
Fok!bejaarde
  woensdag 12 november 2008 @ 10:23:30 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63152031
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:16 schreef Merel het volgende:
SHE, had je dat sportschema-voor-jezelf-waar-ik-ook-van-kan-meeprofiteren al gemaakt?
Nee

Deze week kan ik nog niet sporten, dus is weer naar volgende week verschoven.
Was ik helemaal vergeten te melden.
Ik ga het wel doen, maar ik weet niet precies wanneer.
pi_63152040
Lijstje!!
O: 2x cracker filet american
T: Vitalinea
L: Veldsla met kastanjechamps, alfalfa, winterpeen en zonnebloempitjes (vanochtend zelf inelkaar geknutseld)
T: 4 walnootjes en het stukje winterpeen wat niet meer in de sla paste
T: Appel + kiwi
D: Volkoren rendierpasta .
Fok!bejaarde
pi_63152091
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Vreemd, onze AH heeft het wel, ligt bij de salades. Misschien kun je het eens vragen.
Het is maar een klein buurt-AH-tje.
Ik woon in een prachtwijk, dus het assortiment is aardig beperkt.
Op bier, fris en chips na.
  woensdag 12 november 2008 @ 10:29:39 #209
331 Merel
Be here now.
pi_63152212
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:23 schreef SHE het volgende:

Nee

Deze week kan ik nog niet sporten, dus is weer naar volgende week verschoven.
Was ik helemaal vergeten te melden.
Ik ga het wel doen, maar ik weet niet precies wanneer.
Nou dan hoor ik het wel

Ik hou me nog steeds braaf aan m'n schema's en lijstjes maar het afvallen lijkt echt gestopt te zijn Ik blijf maar op die 68 zitten (die 67,9 was een eenmalige opleving) en op sommige dagen gaat het zelfs weer gevaarlijk richting 69. Zal ik nou gewoon braaf doorgaan met eten zoals ik doen en hopen dat het vanzelf weer goedkomt, of is er iets dat ik kan doen waardoor het afvallen weer even een boost krijgt?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63152280
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het is maar een klein buurt-AH-tje.
Ik woon in een prachtwijk, dus het assortiment is aardig beperkt.
Op bier, fris en chips na.
Ja nu ben ik dus zeer benieuwd waar deze prachtwijk ligt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63152366
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja nu ben ik dus zeer benieuwd waar deze prachtwijk ligt
Klarendal in Arnhem.

Ik snap niet waarom het een prachtwijk is, want ik heb nergens last van.
En het centrum is op loopafstand.
  woensdag 12 november 2008 @ 10:34:51 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63152370
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Nou dan hoor ik het wel

Ik hou me nog steeds braaf aan m'n schema's en lijstjes maar het afvallen lijkt echt gestopt te zijn Ik blijf maar op die 68 zitten (die 67,9 was een eenmalige opleving) en op sommige dagen gaat het zelfs weer gevaarlijk richting 69. Zal ik nou gewoon braaf doorgaan met eten zoals ik doen en hopen dat het vanzelf weer goedkomt, of is er iets dat ik kan doen waardoor het afvallen weer even een boost krijgt?
2 dingen kun je doen:

meer carbs en minder vet eten

of minder carbs en meer eiwitten eten

Wat je het prettigst vind. Ik zou zelf de carbs omhoog gooien en het vet omlaag ( aangezien je veel sport )
pi_63152411
Goedemorgen
Zolang ik slaap en niet plas gaat het goed hier , alleen mis nu wel 2 verplichte werkgroepen (gelukkig van 2 verschillende vakken anders had ik meteen een echt probleem)
pi_63152545
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak, vooral als ik heel veel verschillende dingen moet doen, dan krijg ik weer een beetje het overzicht terug in m'n hoofd. Is dat slecht? Ik voel me juist rustiger als ik weet dat het allemaal ergens staat en dat het niet erg is als ik het even niet meer in m'n hoofd heb.
Voor mij was het niet goed, in ieder geval. Ik ging er nogal neurotisch mee om omdat ik dacht dat ik meer controle over alles had als ik maar vaak genoeg in m'n agenda keek. Ik heb m'n agenda een paar dagen bij m'n vriendinnetje in bewaring moeten geven om er achter te komen dat ik ook zonder agenda best wel weet wat er allemaal op de planning staat en dat het continue kijken er juist voor zorgde dat ik me opgefokt voelde. Zo heb ik ook geleerd dat het helemaal niet zo erg is als de koffiekopjes eens niet allemaal met de oortjes dezelfde kant op staan bijvoorbeeld. Juist door die controledwang los te laten, werd ik zoveel rustiger en kreeg ik meer controle!

Bijlezen heeft me een poosje geduurd, maar kusjes aan iedereen die zich niet goed voelt, een aai voor Vamp met d'r zielige been, succes voor Vik bij Humanitas en yay voor iedereen die een yay verdient! Ik zit alweer een poosje in de UB met m'n laptopje te vechten met Word.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63152552
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Zolang ik slaap en niet plas gaat het goed hier , alleen mis nu wel 2 verplichte werkgroepen (gelukkig van 2 verschillende vakken anders had ik meteen een echt probleem)
Wel genoeg blijven drinken he. Hoe eerder je die bacterien eruit gepiest hebt, hoe sneller je je weer beter voelt.
Fok!bejaarde
pi_63152589
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Klarendal in Arnhem.

Ik snap niet waarom het een prachtwijk is, want ik heb nergens last van.
En het centrum is op loopafstand.
Tja Laak in Den Haag is ook best te doen al gaat iedereen stuiteren van de naam Laak.
Meestal valt het als je er zelf woont best mee met dit soort dingen.

Niet dat ik in het Laakkwartier woon hoor trouwens. Ik woon in Voorburg in een uber schattig straatje, waar alleen wel altijd te weinig parkeerplekken zijn en het een blauwe zone is
The way you rock'n'roll
pi_63152720
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Wel genoeg blijven drinken he. Hoe eerder je die bacterien eruit gepiest hebt, hoe sneller je je weer beter voelt.
Ik doe mijn best net weer een half liter flesje water opgedronken
En vitamine c tabletjes gesnoept
  woensdag 12 november 2008 @ 10:48:07 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63152767
Hoi, ik ben er ook weer .
Ik heb me ingeschreven en ze nemen volgende week contact op om een afspraak te maken voor een intakegesprek . Zul je zien dat het allemaal niet meer nodig is, omdat ik al betaald werk heb ofzo .

Nu even bijlezen. De meeste mensen lezen eerst en posten dan, maar ik doe het altijd andersom .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 november 2008 @ 10:51:36 #219
331 Merel
Be here now.
pi_63152857
dubbel
  woensdag 12 november 2008 @ 10:52:00 #220
331 Merel
Be here now.
pi_63152870
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:

2 dingen kun je doen:

meer carbs en minder vet eten

of minder carbs en meer eiwitten eten

Wat je het prettigst vind. Ik zou zelf de carbs omhoog gooien en het vet omlaag ( aangezien je veel sport )
Ik ga eens bedenken hoe ik m'n avondeten wat beter kan inrichten in ieder geval, dat is misschien vaak nog wat te vet. Wel lastig om dat altijd goed te kunnen plannen, want met etentjes enzo heb je niet altijd in de hand wat er op je bord terecht komt... Ik ga er eens goed over nadenken!

En over die prachtwijken, ik heb in Moerwijk in Den Haag gewoond. Mensen vroegen altijd of ik wel alleen over straat durfde, maar ik heb me nooit bang gevoeld Nouja, één keer bij de tramhalte, toen kwam een hele grote brede enge vent op me af, heel dreigend, en toen zei hij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63152952
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tja Laak in Den Haag is ook best te doen al gaat iedereen stuiteren van de naam Laak.
Meestal valt het als je er zelf woont best mee met dit soort dingen.

Niet dat ik in het Laakkwartier woon hoor trouwens. Ik woon in Voorburg in een uber schattig straatje, waar alleen wel altijd te weinig parkeerplekken zijn en het een blauwe zone is
Ik heb geen idee wat een blauwe zone is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63153028
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat een blauwe zone is.
SPOILER
Dan staat er zo'n blauwe streep en mag je in dit geval tussen 8.00 en 17.00uur doordeweeks maar 1 uurtje staan en alleen als je zo'n blauwe parkeerkaart neerlegt. Of je schaft een bewonersvergunning aan.

Grappig want mijn ervaring is dat men juist in straatjes als de jouwe allemaal auto's heeft. Ze vallen bijkans uitelkaar, maar een auto hebben ze wel.
The way you rock'n'roll
  woensdag 12 november 2008 @ 11:01:28 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63153130
Nou niks waar ik ff op kan reageren hier.
Ik ben echt ziekjes zeg. Had na m'n Brinta al het gevoel dat ik moest overgeven en nu heb ik dus keelpijn, zo'n licht spierpijngevoel (uhoh, de voortekenen van een griepje?) en een zeurend gevoel in m'n kop. Daarnet bij Humanitas had ik nergens last van, dus als ik morgen ook zo ben, ga ik morgen wel gewoon naar het gesprek en dan zeg ik wel even dat ik niet helemaal fit ben. Kan ik meteen demonstreren dat ik een bikkel ben die niet thuis blijft bij het minste of geringste koutje .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 november 2008 @ 11:03:35 #224
331 Merel
Be here now.
pi_63153176
Vik vik vik! Die brief waar je me gisteren mee geholpen hebt hè.. Krijg net een uitnodiging voor een gesprek Super!

Heb je het idee dat je dat vrijwilligerswerk bij Humanitas leuk zou vinden? Heb ook wel eens aan zoiets gedacht, maar kost het niet heel veel tijd?
pi_63153189
Ik heb morgen kaartjes voor Dirty Dancing dus hoop wel dat ik me dan iets beter voel
En zou op de uni eigenlijk aan een opdracht gaan werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')