Die past beter in het Kniertentopicquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Volgend jaar mei wordt de Lidl in Bleiswijk geopend. Hoezee!
Ik dacht, laat ik dit belangrijk nieuws even met jullie delen!
Hihi, je mag best mijn fok!mama zijn hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik had op zich ook wel de moeder van Goodbye kunnen zijn![]()
Had ik best leuk gevondenDan had ik er wel erg vroeg bij moeten zijn, maar het HAD gekund
Noh!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die past beter in het Kniertentopic
O ja, verkeerd gelezenquote:
Ik heb echt geen tijd om naar de Lidl te gaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Merel het volgende:
LidlIk eet dus tegenwoordig voor ¤ 20 per week hè, sinds ik daar boodschappen doe
Spraakzame mannenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef mordradead het volgende:
.
Ik ben zo'n echte huisvrouw geworden, elke zaterdag op de fiets naar de Lidl en dan m'n fietstassen volladenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen tijd om naar de Lidl te gaan
Eén keer per week boodschappen doen, van tevoren lijstje maken, spullen in de aanbieding kopen, grote hoeveelheden maken en extra porties invriezen... En ik ben gek op stamppotten en die kosten niksquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pfoe leer het mij, ik kom op de een of andere manier altijd op >7 p.p.p.d.
en opeens kan ik blijkbaar niet meer met geld omgaanBah!
In dat opzicht is Co dan weer eerder mijn mama, want blond en klein.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Co kan mijn mama zijnMaar ik denk eerder greys, want die heeft ook bruin haar en is lang!
Er komt hier in leeuwarden een Jumbo.quote:
Ik profileer mijzelf enkel als allochtoon wanneer het mij uitkomt, ik ben een excuusallochtoon.quote:
Voor mijn postcount hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |