oi, doe je duim eens omhoog!quote:
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:30 schreef Pheno het volgende:
Iedereen werkt thuis, ik ga vanmiddag maar naar huis.
Maar eerst even met mijn manager overleggen, die vindt dat ik teveel vrije dagen heb (volgend jaar kan ik 15 weken opnemen).
Maar ik wil ze niet verkopen, over dat geld moet ik ook weer belasting betalen, dus dat is gewoon puur naaiwerk. Het is iets van 5% van mijn brutoloon per maand wat 2 weken oplevert, maar ja, dan gaat er nog 42% belasting van af. Dan houd je niet veel over
Het is wettelijk vastgelegd dat men dagen mag meenemen? Of iig een aanbeveling.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.
Alles wat je meer mee wil nemen moet in overleg. Meestal wordt het dan idd uitbetaald. Geen keuze.
Ik had bij mn vorige werkgever ook nog 2 maanden tegoed, maar dus toch laten uitbetalen. Zit niet veel anders op als je uit dienst gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 07:39 schreef Pheno het volgende:
http://www02.planet-73.kp(...)tid=904487/sc=5e27c1
Ja dus. Daarom mag ik ze gewoon meenemen, alleen dit jaar doen ze er moeilijk over.
quote:
Zo kan het dus ookquote:
Tis eens wat andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |