abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:42:13 #121
3542 Gia
User under construction
pi_63321681
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef Re het volgende:
welke handelingen vallen wel binnen het sociale kader van doktertje spelen tussen 7-jarigen?
Kijken, vergelijken, voelen?

Ik denk dat handelingen als aftrekken of pijpen, iets in de vagina stoppen enz... er duidelijk buiten vallen. Dat is zo expliciet seksueel dat een kind van 7 dat niet uit zichzelf bedenkt. Dergelijke ideeën moet hij dan ergens vandaan hebben.

En in dit geval heb ik toch echt het gevoel dat het verder is gegaan dan kijken, vergelijken en voelen.
pi_63322326
Dat en het geheim houden Gia
Dat laatste is heel erg verontrustend
Dat heegft hij zeker ergens vandaan

Net zo verontrustend als mensen die details willen hebben .
Het feit dat die kinderen het ervaren hebben als meer dan doktertje spelen zegt genoeg
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_63322564
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:11 schreef desiredbard het volgende:
Dat en het geheim houden Gia
Dat laatste is heel erg verontrustend
Dat heegft hij zeker ergens vandaan
nee, absoluut niet .. dat hoort bij de normale ontwikkeling
quote:
Net zo verontrustend als mensen die details willen hebben .
Het feit dat die kinderen het ervaren hebben als meer dan doktertje spelen zegt genoeg
Ervaren die kinderen dat zo of zijn dat de volwassenen die het overhoort hebben en het buiten proportie opblazen omdat kinderen volgens hun aseksuele wezens zijn ..

Ik bedoel maar, het is best mogelijk dat deze kinderen al jaren samen doktertje spelen maar dat een van die kinderen het ineens niet meer leuk vindt, zo met zijn piemeltje bloot voor een ander .. het is immers de leeftijd waarop schaamtegevoel voor het eerst zijn kop opsteekt
pleased to meet you
pi_63322728
quote:
De zedenzaak kwam aan het licht toen de bevriende slachtoffertjes, een jongetje en een meisje, thuis op de bank zachtjes zaten te praten over wat voor naars er op school met hen was gebeurd.
Leg jij mensen nu alstjeblieft niet op dat ze onwetend te kuis zijn PvVD mannetje
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Rosbief het volgende:
Wat een zinloos gelul, wat heeft ie in feite gedaan dan? Tussen de tieten genomen?
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Welke zieke ideeën, welke uitvoeringen? Details wil ik weten GVD, dit is gewoon gebakken Luft.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_63324107
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Leg jij mensen nu alstjeblieft niet op dat ze onwetend te kuis zijn PvVD mannetje
[..]

[..]

[ afbeelding ]
Jij houdt wel van op de man spelen of niet? Triest hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')