Zie je die lange brede balk op je toetsenbord? Dat heet een spatiebalk. Als je daar op drukt dan komt er een "leeg stukje" tussen je woordenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
jamanlr
quote:De spatiebalk (Engels: space bar) is een toets op het toetsenbord van bijna alle computers en schrijfmachines. Hij bevindt zich op de onderste rij van het toetsenbord, en ontleent z'n naam aan het feit dat de toets hoofdzakelijk dient om spaties te typen en langgerekt van vorm (balkvormig) is. Deze vorm maakt dat de toets met de duim van beide handen bediend kan worden, zodat de spatiebalk makkelijk te bereiken is, want spaties komen veelvuldig voor in teksten.
mijn oma snapt het niet, opa welquote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zie je die lange brede balk op je toetsenbord? Dat heet een spatiebalk. Als je daar op drukt dan komt er een "leeg stukje" tussen je woorden
[..]
[ afbeelding ]
Ja klopt, ik moest vroeg slapen en zij kwam luidruchtig thuisquote:Op woensdag 12 november 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zagen jouw zussie ook nog @ puberpop LR
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha LR dat dacht ik ook
Meteen erna dacht ik zie je wel dat niet iedereen perfect is
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja eigenlijk dacht ik! hee zo zien mijn benen er ook uiten daarna dat sommige het blijkbaar toch mooi vinden
ofzo kweet niet laat maar
ben je dr tevreden mee btwquote:
Leukquote:Op woensdag 12 november 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal hem donderdag wel meebrengen
Mja, om swarma's zusje (A.) nou meteen te vragen gespreid te gaan liggen en om dat vervolgens te posten, dat gaat ook weer zover hè.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Mik sorry maar iehlDie benen liggen niet in de meest flatteuze fotohouding.
Hoezo geen contactmogelijkheden? De laatste keer dat ik 'r sprak ging dat niet via rooksignalen ofzo hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
en zeker als je geen contactmogelijkheden hebt is t al helemaal moeilijk
Want dan kom je actief meeposten?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan we wijven posten of wat is de plan?
hap hap hapquote:Op woensdag 12 november 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo geen contactmogelijkheden? De laatste keer dat ik 'r sprak ging dat niet via rooksignalen ofzo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |