quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zag et CP is supersnel! Alleen daarin kan ik de foto's niet zien, 2x gequote en dan staat er alleen [..]
quote:Thanks! Snelle reactie! Er staat alleen niks in het bericht alleen [..].. te vaak gequote dus hahah
Op 11 November 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Op 5 November 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
het is notabene de zelfde pic, als je die dan nog niet kan vindenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Rara, degene met een motor in zn plaatje
Lucas?
Des te leuker beeldmateriaal voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Blijkbaar wordt IB een beetje geil van ons.
Ik lig al de hele dag te slapen dus niet wonderbaarlijk dat ik het gemist hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef LastRequest het volgende:
@ CP ja en daaronder stond nog Op bladiebla schreef IB [..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is notabene de zelfde pic, als je die dan nog niet kan vinden
Hééft ze tieten, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Zit ik heel even op CP's Hyves, komt die Liiszle voorbij in het lijstje vrienden. Dat is ook echt een wijf dat alleen maar met d'r tieten loopt te pronken zeg.
Oja mikkiequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Zit ik heel even op CP's Hyves, komt die Liiszle voorbij in het lijstje vrienden. Dat is ook echt een wijf dat alleen maar met d'r tieten loopt te pronken zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cocktailprikker op 11-11-2008 23:57:40 ]
En CP is daar een vriendje van, How predictablequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Ja, want met iedereen op Hyves ben ik toch zo goede vrienden, bij jou sta ik ook elke dag op de stoepquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En CP is daar een vriendje van, How predictable
Gebruik hyves alleen maar om pics te kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb je yasha dan toegevoegd
hey ik dacht dat jou zusje bij mij in de trein zat vanmiddag, maar ze stapte niet uit in dukenburg.... dus zal et wel nie geweest zijnquote:
als t goed is zaten die gewoon op schoolquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jou zusje bij mij in de trein zat vanmiddag, maar ze stapte niet uit in dukenburg.... dus zal et wel nie geweest zijn
ik heb ze je net gestuurdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Ga je die nog met ons delen dan, CP?
Tietenpics
van swarma's zusjes?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Ga je die nog met ons delen dan, CP?
Tietenpics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |