Heb je een taaltoets gedaan op de uni?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja ik had geen zin om al die werkwoorden te vervoegen dus kreeg alles een d op het einde of een enkele d of t als het vt was. En nu moet ik bijlesshame on me, ik stond 8 @ vwo
Nee op HBOquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je een taaltoets gedaan op de uni?
Twee uit de drie!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nou gelukkig heb ik een voldoende voor mijn presentatie over de hamster
ben aan het soggen blegh
Ik ook. Mensen kunnen mijn koffie nooit aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
koffie drink ik zwart, en sterk
Chocoladetaartquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocolademelk met slagroom en een stuk taart.
welke pm groep?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Word ik nou weer niet opgenomen in de PM-groep?.
Mwhehe, ik drink het met bonen die ik net zelf heb gebrand, en dan een heel kopje vol crema, bijna drop is het dan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen kunnen mijn koffie nooit aan.
Heerlijk om mee op te staan.
Natuurlijk wel échte koffiekoffie en geensenseokoffie
.
ik heb hier alleen maar een senseo, maar heb zelf opzich het liefst gewoon hele sterke koffiezetapparaatkoffiequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen kunnen mijn koffie nooit aan.
Heerlijk om mee op te staan.
Natuurlijk wel échte koffiekoffie en geensenseokoffie
.
jij mag ook wel komen sushi-en hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Greys is lekker lang bezig met d'r strijkgoed. Gna gna
.
Ik heb sinds zaterdag altijd mijn roze camera bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer gaat Het* gebeuren?
*ontmoeting tussen Miss_S en MoBlo. We willen pics als bewijs!.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb maar vier overhemden gestreken, toen was ik het zat.
Kan je nagaan, dit was voor mij HEEL snel! Ik had makkelijk te strijken overhemden uitgezocht.
En waarom Heer G dat zelf niet even doet? Hij is er nietEn hij moet morgenochtend om 5 uur op om weer eens naar Schotland te gaan. Dus ik had heel lief beloofd om het wel even voor hem te doen.
Het viel me nog mee. Ik zweer je, ik had BIJNA nog een paar extra overhemden gepakt
Maar toch maar niet gedaan.
Ik heb ook trek in sushi
Nee, dit is privé-pm-wisseling tussen mij en GB, sorry!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hebben jullie dan ook vegetarische sushi?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij mag ook wel komen sushi-en hoor![]()
Vork komt ook, dus jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook vegetarische sushi?.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eet je ook geen garnalen of vis?
Nou ja je zei niet dat je een ovolacto vegetariër bent.. Je had ook pollotariër kunnen zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee.
En ook geen kip. Sommige mensen denken dat dat geen vlees is.
Klopt! Maar er zijn maar weinig mensen die zich zo ook echt noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Als je geen vlees eet maar wel vis, ben je volgens mij pescotariër.
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Oja, Conleche, ik ben nu wel heel benieuwd naar je smaak wbt jurken, dus zou je een indicatie kunnen geven?![]()
Het wordt wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk om een rel uit te lokken?
Niet stom tegen jou bedoeld hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja je zei niet dat je een ovolacto vegetariër bent.. Je had ook pollotariër kunnen zijn..
Ik weet dat je mijn avatar leuk vindtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort jurken, of een mooi Chinees gewaad:
[ afbeelding ]
Dat was toch mijn rol......quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk om een rel uit te lokken?
zullen we even naar OUD?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Neeee, geen rel!Niet onderling dan, anders ben ik er best voor te porren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |