Hatersquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Als PF op Co lijkt, dan lijk ik op SHE.
Nou ik heb dat gevoel al vaker gehad, denk dat het de uitdrukking in het gezicht of uitstraling is....quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, de enige overeenkomst tussen die 2 is dat ze beiden een pony hebben
Pas op voor m'n haarquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Och meisje, krijg je weer eens te weinig aandacht?*aai over bolletje*
Ik denk doordat de foto met dezelfde camera is gemaakt (macbook)quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik heb dat gevoel al vaker gehad, denk dat het de uitdrukking in het gezicht of uitstraling is....
Ik had het over moblo's bolletjequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Pas op voor m'n haar!!!!!
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk doordat de foto met dezelfde camera is gemaakt (macbook)
geeft een vriendelijke "zweem" over de foto. En de pony.
Hmm Tink.....wat gaan we bij haar doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als Tink terug is, want het is bij haar thuis.
Omdat we beide friezinnetjes waren zkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
goodbye lijkt op viking
kom maar langs, gaan we sushi makenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm Tink.....wat gaan we bij haar doen?
Ik wil nog een keer een sushimaakmeet
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
goodbye lijkt op viking
Ja, wat heb je in je chocomelk gegoten?quote:
nog niets, de wraps zijn net op, maar zat vrij snel volquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
[..]
Ja, wat heb je in je chocomelk gegoten?.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom maar langs, gaan we sushi maken
Omdat jij doof bent ja!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik heb viking niet gesproken en jou kon ik niet verstaan [ afbeelding ]
Nee beide blond haar
Kledingruilquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm Tink.....wat gaan we bij haar doen?
Ik wil nog een keer een sushimaakmeet
Je verwart mij met iemand anders (quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat jij doof bent ja!Volgende keer zal ik schreeuwen, maar dat doe ik pas wanneer dronken. Dus ik zal indrinken
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat we beide friezinnetjes waren zker
Ohja. Braafquote:
Ik heb misschien wel interesse (vind het nog steeds eng om te meeten)quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenmisschien leuk om het met wat geïnteresseerden te doen hier?
Jij bent geen allochtoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking wil jij mij Nederlands bijles geven?!!
Doos, hoe vergeetachtig ben je. Daar hebben we het nog over gehad in een pmquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Wer komsto wei?(ofzo)
PF ook al doof?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat jij doof bent ja!Volgende keer zal ik schreeuwen, maar dat doe ik pas wanneer dronken. Dus ik zal indrinken
Normaal verstaat iedereen mij ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders ()
Neeeh normaal versta ik iedereen prima, ik ben alleen cocktail doof.
Daar ga ik misschien ook naartoe danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenmisschien leuk om het met wat geïnteresseerden te doen hier?
Ja, ik ook. Anders wordt het nog laterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, ga eens niet zo snelIk probeer te werken
Aanmelden bij Humanitas Groningen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel bijles Nederlands
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse (vind het nog steeds eng om te meeten)
gezelligquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ook naartoe dan.
Nou ja ik had geen zin om al die werkwoorden te vervoegen dus kreeg alles een d op het einde of een enkele d of t als het vt was. En nu moet ik bijlesquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik had ook een onvoldoende op Nederlandsik ben wel een allochtoon
Chocolademelk met slagroom en een stuk taartquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinken
Thou hasth failed! Ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kudt m'n eerste tentamen niet gehaald. Ik ben toch geen baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |