quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Misanthropist het volgende:
iemand trouwens enig idee hoe ik iets laat ontploffen als ik drie knoppen tegelijk indruk? dus alleen tegelijk, niet als ik de knoppen één voor één indruk zeg maar :)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | / \ / \ Piston1 -> <- Piston2 | Piston3 -> <- Piston4 | \ / | | \ / | | \ / | Switch1 Switch2 Switch3 |
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er was een tijd dat er alleen 'hier verder' stond
Neequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef CasB het volgende:
Is dit soms een soort remake van TIM (The Incredible Machine)? Maar dan dat je zelf als poppetje dingen moet doen?
oh hij staat hier in het Nederlands namelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Kremers het volgende:
Ja, dat ding heet ook pistonGewoon zoeken in je toolsbar. Zet hem wel op stiff, anders gaat dan ding vreemde bewegingen maken
En als je dan nog slim bent sla je zo'n geval op. Zo heb ik een 'And-piston' met 2 pistons en 1tje met 3. Zo heb ik nu in 2 minuten iets gemaakt waar je bijvoorbeeld 10 knoppen tegelijkertijd moet drukken voordat iets gebeurt m.b.v. 5x een 2 switch.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:50 schreef Kremers het volgende:
Over de piston vraag: Je kunt een piston niet voor 1/3 laten bewegen. Dus wat je moet doen, gebasseerd op wat ik gezien heb in de MM levels, is dit:
P-HB-P-HB-P-HBS --------------- MKS
P=piston
HB=houtblok
HBS=houtblok met manetische sensor
MKS=Magnetische key switch
Elke piston stel je dan in op 1/3 van de totale afstand, en de button, je kunt het beste de rode gebruiken. Ik weet alleen niet exact waar je de switch op moet zetten, ik denk direction.
Die staan dan in het level onder het kopje "trigger stickers" oid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef McGilles het volgende:
Hoe moet je trouwens ooit weten welke sticker je op die sticker switches moet plakken? Ik heb wel 1000 stickers en dan zie ik zo'n vormpje en dan moet ik gelijk maar weten welke sticker ik moet gebruiken?
Volgens mij kunnen wij niet spelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die staan dan in het level onder het kopje "trigger stickers" oid.
Helemaal bovenaan
hoe sla je die combi's van elementen op dan? heb ik nergens terug kunnen vinden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
En als je dan nog slim bent sla je zo'n geval op. Zo heb ik een 'And-piston' met 2 pistons en 1tje met 3. Zo heb ik nu in 2 minuten iets gemaakt waar je bijvoorbeeld 10 knoppen tegelijkertijd moet drukken voordat iets gebeurt m.b.v. 5x een 2 switch.
Superhandig dat opslaan via dingen. Ik heb zeker wel 20 dingen in die lijst staan die je elke level weer nodig hebt.
Ik heb bij COD4 ook wel eens last dat ik sommige mensen niet kan joinen en andersom.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij niet spelen![]()
Bij iedereen lukt het maar als ik jou toevoeg werkt het niet
Ohw laat maar, ik moest gewoon zeggen dat het stiff wasquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kan ik 2 pistons gezamenlijk laten werken?
Dus dat ze alle twee een plateau vasthouden (zodat het niet kiept)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hoe sla je die combi's van elementen op dan? heb ik nergens terug kunnen vinden.
Doen jullie geen tutorials of zijn jullie gewoon scheelquote:
Heeft ze wel een eigen profiel op de PS3?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Flugel83 het volgende:
Hoe kun je met 2 verschillende sackboys spelen en dan niet tegelijk op het scherm. Ik heb mijn eigen Sackboy en nu wil mijn vriendin ook een eigen profiel en Sackboy.
Krijgen alleen voor elkaar om samen tegelijk te spelen. Ook als de één dan wil stoppen krijg je je 2e personage niet meer weg, iemand een oplossing
gewoon controller uitzetten die je niet meer gebruiktquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef Flugel83 het volgende:
Hoe kun je met 2 verschillende sackboys spelen en dan niet tegelijk op het scherm. Ik heb mijn eigen Sackboy en nu wil mijn vriendin ook een eigen profiel en Sackboy.
Krijgen alleen voor elkaar om samen tegelijk te spelen. Ook als de één dan wil stoppen krijg je je 2e personage niet meer weg, iemand een oplossing
Dat dacht ik maandagochtend ook nog. Alsnog bij de MM gehaald voor 55,- en nog geen seconde spijt van gehad. Met 2 man is 't helemaal geniaal.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:58 schreef Yngwie het volgende:
Ik Twijfel nog of het wel Verstandig is voor mij om deze game te koPen... Vond 75 Euro sowieso te duur, maar bij de MM ligt ie voor 55,-
wowquote:
Nou bovenstaand filmpje en sommige andere op youtube zouden je toch een aardig beeld moeten geven....quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:58 schreef Yngwie het volgende:
Ik Twijfel nog of het wel Verstandig is voor mij om deze game te koPen... Vond 75 Euro sowieso te duur, maar bij de MM ligt ie voor 55,-
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het spel helaas nog te weinig aangeraakt.![]()
Studie enzo.
Als je hulp nodig hebt die objecten te verzamelen moet je me maar even een berichtje sturen als je zie dat ik online ben. Dan rennen we er samen even doorheenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om in sommige levels de 100% te halen. Bij het 2de level in The Garden kom ik niet evrder dan 85% geloof ik, terwijl ik al meerdere malen er doorheen ben geweest en volgens mij niets heb gemist...
Ook is de besturing af en toe net iets te irritant, waardoor je dus moeilijk een level kunt uitspelen zonder dood te gaan. In de eerste levels is het nog niet een groot probleem, maar wanneer je in de latere levels echt in hoog temo veel en snel allemaal spul op je af krijgt, wordt het al een stuk lastiger.
Als je het niet erg vind wil ik dan ook wel meequote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt die objecten te verzamelen moet je me maar even een berichtje sturen als je zie dat ik online ben. Dan rennen we er samen even doorheen
daarvoor kunnen jullie mij ook toevoegen, heb nu meer dan 75% van alle prijsbubbelsquote:Op woensdag 12 november 2008 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind wil ik dan ook wel mee![]()
Tot nu toe niet zo gek veel tijd gehad en wil van het weekend zelf een level bouwen, graag wil ik wat materialen scoren etc.
Dat is toch heul nie leukquote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen die alle opbjecten wilt, in het vorige topic was dit linkje gepost met filmpjes hoe je de levels allemaal 100% moet halen, gewoon de pc naast je tv zetten en nadoen dus, al heeft hij sommige stickers niet en seint hij daarom naar bijvoorbeeld de ster, van daar moet je een trigger sticker plakken, die hij dus niet heeft maar je wel moet doen.
quote:
En als je redelijke kwaliteit filmpjes wil moet je even &fmt=18 achter de youtube link zettenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen die alle opbjecten wilt, in het vorige topic was dit linkje gepost met filmpjes hoe je de levels allemaal 100% moet halen, gewoon de pc naast je tv zetten en nadoen dus, al heeft hij sommige stickers niet en seint hij daarom naar bijvoorbeeld de ster, van daar moet je een trigger sticker plakken, die hij dus niet heeft maar je wel moet doen.
Dat heb ik dus in het begin ook gedaan, mar sommie van die spullen liggen wel erug goed verborgen hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Ik ben het met je eens. Ook al moet ik levels tien keer spelen, ik wil het wel zelf doen
Plak jij wel stickers daar waar het moet? Ik ben daar onlangs pas achter gekomen. Is dat 2e level met die skaterboard toevallig?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om in sommige levels de 100% te halen. Bij het 2de level in The Garden kom ik niet evrder dan 85% geloof ik, terwijl ik al meerdere malen er doorheen ben geweest en volgens mij niets heb gemist...
Ook is de besturing af en toe net iets te irritant, waardoor je dus moeilijk een level kunt uitspelen zonder dood te gaan. In de eerste levels is het nog niet een groot probleem, maar wanneer je in de latere levels echt in hoog temo veel en snel allemaal spul op je af krijgt, wordt het al een stuk lastiger.
Yeah ik plak de stickersquote:Op woensdag 12 november 2008 14:34 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Plak jij wel stickers daar waar het moet? Ik ben daar onlangs pas achter gekomen. Is dat 2e level met die skaterboard toevallig?
er is content die je alleen kan unlcoken door ene area met 2, 3 of 4 man te spelen. Dis kan online maar ook offline natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah ik plak de stickers![]()
Het level met het skateboard was OF het 2de level, of het 3de level. 1 van beide. Of wellicht allebei
Ik ga er zo maar weer een uurtj in investeren. Verveel me toch een beetje nu.
Is het waar dat je sommige content alleen kunt unlocken door online met anderen te spelen?
Dit klopt, ook een PS2 controller werkt niet, simpelweg omdat nergens de sixaxis inzit, die heel erg belangrijk is in dit spel.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:19 schreef Raantje het volgende:
ik heb toch 's een vraagje... Ik las dat third party controllers (bijv Logitec) niet werken in LBP, klopt dat? Ik heb nu maar één controller, maar het zou leuk zijn om ook eens met meerdere dit spel te spelen. Vind alleen de ps3 controllers nogal prijzig. Nu heb je op bol ook een dingetje (wel van Logitec) waarmee je je ps2 controller kan aansluiten op de ps3. Heeft iemand dit al geprobeerd in LBP?
Nouquote:Op woensdag 12 november 2008 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit klopt, ook een PS2 controller werkt niet, simpelweg omdat nergens de sixaxis inzit, die heel erg belangrijk is in dit spel.
Hoe wil je anders je belly dance uitvoerenquote:
Nee alleen bepaalde trophies. Hoewel sommige puzzles wel alleen op te lossen zijn als je met 2, 3 of 4 players speelt. Dit wordt dan wel aangegeven, zoals 2 players die tegelijk op een knop moeten staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah ik plak de stickers![]()
Het level met het skateboard was OF het 2de level, of het 3de level. 1 van beide. Of wellicht allebei
Ik ga er zo maar weer een uurtj in investeren. Verveel me toch een beetje nu.
Is het waar dat je sommige content alleen kunt unlocken door online met anderen te spelen?
Nee, geen sarcasme. Met de sixaxis kun je je Sackboy bewegen (het hoofd en lichaam), dus ja, het is belangrijk. Third party controllers zijn sucky, koop er gewoon één via eBay.quote:
Sony sucks. First party controllers sucken harderquote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, geen sarcasme. Met de sixaxis kun je je Sackboy bewegen (het hoofd en lichaam), dus ja, het is belangrijk. Third party controllers zijn sucky, koop er gewoon één via eBay.
Dualshock 3 in 3 kleuren ownt alle controllersquote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sony sucks. First party controllers sucken harder
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef ZoneKill het volgende:
Sinds kort heb ik ook PS3 en LBP.PSNID: Zonekill
Tot nu toe (nog niet veel gespeeld) en 1x vastgelopen toen ik tijdens online game in chatvenster zat en sessie werd beeindigd. Ook al aantal keer spelsessie mislukt of zoiets gezien.
Hier kun je trouwens nog redelijk goedkoop een goede 3rd party controller vinden disjfaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat voor een insane moeilijk en lastig leveltje wat je daar gemaakt heb Wesquote:Op woensdag 12 november 2008 19:17 schreef Wessiej het volgende:
Mijn 1e LBP retail level is uitgepoeptDarkness forever.
Ja niet te spelen helaas.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat voor een insane moeilijk en lastig leveltje wat je daar gemaakt heb WesIk moest iedere keer uitzoeken waar ik naartoe moest en ik kreeg die raketbalding niet omhoog omdat hij de hele tijd tegen de muur vastzat, en toen ik boven was vloog ik het vuur in en spawnde ik weer terug zonder dat raketbalding apparaat en zat ik vast
Ik heb type 2 en ik heb bij andere spellen nergens last van meestal.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef Remake het volgende:
Kijk in je XMB is bij netwerk instellingen en doe een netwerk test oid,
Wat staat er bij NAT?
Er moet staan Type 2
Als dat er staat en je hebt lag, is het doegene waarmee je speelt
Slecht zeg, gewoon het licht volgen, die raket is wel lastig ja, maar als je niet recht blijft, R1 loslaten en weer springen en weer R1 drukken.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat voor een insane moeilijk en lastig leveltje wat je daar gemaakt heb WesIk moest iedere keer uitzoeken waar ik naartoe moest en ik kreeg die raketbalding niet omhoog omdat hij de hele tijd tegen de muur vastzat, en toen ik boven was vloog ik het vuur in en spawnde ik weer terug zonder dat raketbalding apparaat en zat ik vast
Hoe kan ik iemands level spelen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:17 schreef Wessiej het volgende:
Je kan bij cool levels even naar rechts drukken en op search drukken en dan de naam invullen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemands level spelen?
nice speel ik morgen wel evenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:17 schreef Wessiej het volgende:
Oke gevonden, maar als ik nu 'darkness forever' in type krijg ik heel veel planeten vol met levels... Maar kan zijne niet vindenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kan bij cool levels even naar rechts drukken en op search drukken en dan de naam invullen.
hij zoekt op zowel darkness als op foreverquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke gevonden, maar als ik nu 'darkness forever' in type krijg ik heel veel planeten vol met levels... Maar kan zijne niet vinden
K moet ik um even toevoegenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef Remake het volgende:
Klik op hem bij friends en dan zie je dat lvl wel naast hem staan op de aarde.
Kan ik er niet 1 string van maken dat hij dat moet zoeken?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hij zoekt op zowel darkness als op forever
geen idee, nooit getest eigenlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 23:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan ik er niet 1 string van maken dat hij dat moet zoeken?
tussen haakjes ofzo?
Er staat niet een jump piston voor nietsquote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Moozzie het volgende:
Mmm okej en wat moet ik doen in die disco? de deur is dicht..
En dan spring ik erop wat vrij irritant is vanwege het ijs en hij gaat steeds omhoog en dan sta ik erop en ga ik maar eens een kijkje daarboven nemen zie ik niets waar ik wat mee kanquote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er staat niet een jump piston voor niets
Blijft een platformer mensen, even nadenken
Er zweeft 1 lampje vrij rondquote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan spring ik erop wat vrij irritant is vanwege het ijs en hij gaat steeds omhoog en dan sta ik erop en ga ik maar eens een kijkje daarboven nemen zie ik niets waar ik wat mee kan
Jullie zijn gewoon smackquote:Op woensdag 12 november 2008 23:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes revise je level het is niet user-friendly
Die SOTC SB == BAAAAAAS GEK!
Der mag echt nog wel wat aan het level gebeuren. Voor jou lijkt elke situatie logies maar jij hebt het ook gemaakt. voor ons hoeft dat dus niet het geval te zijn. En in het begin van het spel zie je amper wat je doet en moet je maar wat gokken. En dan die raket weet ook niet wat hij wilt en ik wist niet wat te doen. Was ik eindelijk boven, zat ik groen dus ik denkt uitstappen, die raket reageerd toch fucked up. nah zag ik niks rechts dus dan maar zoals net: uitproberen/springen -> dood, en geen nieuwe raket -> trappedquote:
Ja ik weet zelf niet hoe je een raket laat respawnen, met een emitter? zoja doe ik dat er nog in, de rest is simpel platform actie, heeft weinig uitleg nodig.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Der mag echt nog wel wat aan het level gebeuren. Voor jou lijkt elke situatie logies maar jij hebt het ook gemaakt. voor ons hoeft dat dus niet het geval te zijn. En in het begin van het spel zie je amper wat je doet en moet je maar wat gokken. En dan die raket weet ook niet wat hij wilt en ik wist niet wat te doen. Was ik eindelijk boven, zat ik groen dus ik denkt uitstappen, die raket reageerd toch fucked up. nah zag ik niks rechts dus dan maar zoals net: uitproberen/springen -> dood, en geen nieuwe raket -> trapped
niet met je eens, dat met die raket is goed te doen, maar daarna moet je ook maar net gokken dat je naar beneden moet vallen. dat gebeuren met die vier ronddraaiende bollen is ook ontzettend onhandig, aangezien je jezelf moet laten ontploffen als je eraf dondert.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ik weet zelf niet hoe je een raket laat respawnen, met een emitter? zoja doe ik dat er nog in, de rest is simpel platform actie, heeft weinig uitleg nodig.
Je hoeft niet te ontploffen hoor, staat een balk waarop je kan opspringen en door gaan, jullie denken wel allemaal simpel. Levels kunnen ook wat lastiger zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
niet met je eens, dat met die raket is goed te doen, maar daarna moet je ook maar net gokken dat je naar beneden moet vallen. dat gebeuren met die vier ronddraaiende bollen is ook ontzettend onhandig, aangezien je jezelf moet laten ontploffen als je eraf dondert.
verplaats je eens in iemand die het level niet kentquote:Op donderdag 13 november 2008 00:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hoeft niet te ontploffen hoor, staat een balk waarop je kan opspringen en door gaan, jullie denken wel allemaal simpel. Levels kunnen ook wat lastiger zijn.
welke balk dan? dat ding in het midden? of die balk eronder? met die balk eronder schiet het ook niet op namelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 00:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hoeft niet te ontploffen hoor, staat een balk waarop je kan opspringen en door gaan, jullie denken wel allemaal simpel. Levels kunnen ook wat lastiger zijn.
Die balk eronder, als je erop land, en die bal is ook onder, gewoon X drukken en je zit erop.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:34 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
welke balk dan? dat ding in het midden? of die balk eronder? met die balk eronder schiet het ook niet op namelijk
Daarvoor zijn die 2 ballen bovenin hé, kan je erover heen springen, maar je moet idd niet tot het einde gaanquote:Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef Misanthropist het volgende:
je weet dat naarmate je verder bovenin komt de buitenkant van de rondraaiende units los zit van het ronddraaiende deel? daarnaast kom je na die ronddraaiende units bij een deel dat je in een voertuig plaatsneemt, alleen als je niet op tijd stopt met het voertuig kun je het level weer opnieuw beginnen, aangezien je dan niet voorbij het voertuig zelf komt. respawnen is ook kut trouwens dan, dan kom je namelijk weer voor die ronddraaiende bollen terecht
ik ging dus tot het einde, kun je natuurlijk verhelpen door iets met een schakelaar te doen als het voertuig het blok raakt, dat het aandrijfgedeelte eraf valt ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 00:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die 2 ballen bovenin hé, kan je erover heen springen, maar je moet idd niet tot het einde gaan
Kan dat aanpassen ja
Een moeilijk level moet moeilijk zijn door dat de opdrachten die je moet doen gewoonweg lastig zijn en dus oefening verijst. (goed voorbeeld is dat grote draaiende rad in 1 van de latere levels)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:31 schreef Wessiej het volgende:
Ja klopt, misschien zit ik fout, dus hier komt mijn mooie spam
Speelt allen mijn level Darkness Forever, en zeg of het idd een level is waarbij jezit, of dat het gewoon een bazenlevel is
Dan vereenvoudig ik het voor u allen
Welk figuur is dat?quote:
En dan alle levels gebaseerd op Shadow of the Colossus of Ico verwijderen van de LBP servers.quote:
Het is vandaag toch de PSN-nieuw-content-dag? Misschien ligt het daar aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:00 schreef Remake het volgende:
Wie kan er trouwens online met LBP nu?
Servers zijn offline bij mij
Sad inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:01 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
En dan alle levels gebaseerd op Shadow of the Colossus of Ico verwijderen van de LBP servers.![]()
Niet iedereen heeft een rijke game geschiedenisquote:Op donderdag 13 november 2008 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
Shadow of the Colossus
![]()
![]()
De meest unieke game ervaring in jaren.
Kremers toch
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke game geschiedenisIk heb nauwelijk PS2 spellen gespeeld.
Het gaat niet over geld, maar dat het kansloos is dat ze wel content aanbieden. Maar als daar een ode aan gemaakt word dan verwijderen ze het direct. Dat is gewoon stom.quote:En over het verwijderen van de levels: Reken maar dat Sony en MM moeten betalen voor het aanbieden van dit kostuum. Iets wat de maker van dat level niet gedaan heeft, en ook nog eens zonder toestemming.
Als je bent waar ik denk dat je bent, gewoon rennenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Ericjuh het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik zit in een level dat sensei mij wil testen. Op een gegeven moment krijg je van die kartonnen dingen die overeind staan naast elkaar. Hoe kom je daar in godsnaam over heen?
Maar komop, je snapte het al niet in het begin, en dat is wel HEEL simpel, want je kan maar 1 iets doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een moeilijk level moet moeilijk zijn door dat de opdrachten die je moet doen gewoonweg lastig zijn en dus oefening verijst. (goed voorbeeld is dat grote draaiende rad in 1 van de latere levels)
Maar het moet niet moeilijk zijn doordat je niet weet wat je moet doen. De speler moet weten wat hij moet doen maar zelfs als hij het weet kan het nog best lastig zijn.
Ps. Ik zeik je niet af hoor het zijn alleen maar tips om je level beter te maken
Je bedoeld die hele smalle paaltjes die helemaal meebuigen? dan moet je inderdaad gewoon rennen. Niet springen, alleen rennen.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Ericjuh het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik zit in een level dat sensei mij wil testen. Op een gegeven moment krijg je van die kartonnen dingen die overeind staan naast elkaar. Hoe kom je daar in godsnaam over heen?
Ik zal straks even kijken of ik je level wél snapquote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar komop, je snapte het al niet in het begin, en dat is wel HEEL simpel, want je kan maar 1 iets doen.
Als je dat dan al niet snapt kan je volgens mij beter Gears of War 2 Resistance 2 erin knallen.
Ik snapte wel dat ik die springveer moest gebruiken om bij die lamp te komen maar ik vond het te irri. (vooral omdat ik niks zag, duurtje het even voordat ik die lamp doorhad)quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar komop, je snapte het al niet in het begin, en dat is wel HEEL simpel, want je kan maar 1 iets doen.
Als je dat dan al niet snapt kan je volgens mij beter Gears of War 2 Resistance 2 erin knallen.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Remake het volgende:
Ik heb dat level van wessiej gespeeld maar er is een verschil tussen uitdagend en gewoon irritant
Dat raket is gewoon oefenen, kan er desnoods een mondje bij zetten, maar als je niet recht gaat, R1 loslaten, springen en weer R1, dit blijven doen tot je boven ben.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Inderdaad
Even twee dingen: Het begin waarbij je op de blokje moet springen is mega rete irritantVerander dat glas even in iets ander, of maak het blokje wat kleiner.
Twee: Ik kwam vast te zitten bij de raket. Plaats er 2 of vier wielen op zodat hij vast komt te zitten tussen de twee pilaren en niet kan omvallen.
Verder ben ik niet gekomen door frustratie over met name dat eerste gedeelte
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar de combi van glas + de grootte van het blokje zorgt voor frustratie bij het springen op het blokje. Het lukt namelijk bijna niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat raket is gewoon oefenen, kan er desnoods een mondje bij zetten, maar als je niet recht gaat, R1 loslaten, springen en weer R1, dit blijven doen tot je boven ben.
Alles moet vanzelf gaanIk kan nu na denk ik 15 keer die raket te hebben gebruikt hem prima besturen.
Begin is prima naar mijn mening, dat het ijs is maakt het wat lastiger, dat blokje kleiner maken? waarom, heeft toch geen impact?
Welke gratis kostuum?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef Kremers het volgende:
EU Store is geüpdateMet één gratis kostuum, en vier betaalde. ¤0.99 per stuk of alle 4 voor ¤2.99.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Dan ben je de LBP baasquote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb dat level van Wessiej gehaald
Baas.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb dat level van Wessiej gehaald
http://www.psu.com/Sony-l(...)vels--a005380-p0.phpquote:Earlier in the week we reported that certain LittleBigPlanet levels were being deleted by Sony moderators for reasons of copyright infringement. Having held its cards to its chest for a couple of days, the publisher has sent CVG an official response.
Here's the important snippet:
"The vast majority of content uploaded to date has been fun and suitable for all of our community members. In a very few cases we have upheld complaints regarding unsuitable content or infringement of intellectual property, with less than 0.5% of levels actively moderated as a result of complaints from other users.
"Sony Computer Entertainment are committed to continually improving our moderation procedure and the methods of communication we use, in particular regarding the reasons that user complaints are upheld. In the meantime, here are some suggestions for all of our creators:
* Ensure that the content you share with other users is suitable for all ages - everybody has access to your level if you publish it
* Please respect other people's intellectual property rights. For example, don't use images, brands or logos that you're not entitled to use.
* If you come across any content that you feel the need to report, then please do it responsibly. Hoax reports will be considered inappropriate behaviour.
"Thanks to everyone that has contributed to LittleBigPlanet so far. Keep enjoying yourselves!"
Wat wil je doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG heb me net toch ff liggen tieren met die level editor
Soms is het echt ONMOGELIJK om de simpelste dingen te makenIk blijf de hele tijd iets fout doen maar weet niet wat. Fokkin hell, morgen weer verder, vandaag ff niet meer
Ik moet voetballen, misschien ben ik er later op de avond, en dan test ik wel meequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:57 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Wat wil je doenMisschien dat we kunnen helpen!
Vanavond een eenmalige kans om mijn level te beta-testen! Mis het niet!!
Als je mee wilt doen, moet je een PM sturen naar KoosyNL en dan zullen de eerste 10 mensen een Béta Key ontvangen waarmee ze exclusieve toegang krijgen tot de beta!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet voetballen, misschien ben ik er later op de avond, en dan test ik wel mee
Ik ga je meteen pmen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:58 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Als je mee wilt doen, moet je een PM sturen naar KoosyNL en dan zullen de eerste 10 mensen een Béta Key ontvangen waarmee ze exclusieve toegang krijgen tot de beta!
Onze excusus als de site door de grote run aan keys stil komt te liggen
Ach, je moet iets doen om een hype op te bouwen natuurlijk
Ik doe best meequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:17 schreef wdn het volgende:
Is er iemand die dit weekend samen met deze LBP newbie op jacht wil gaan naar multiplayer stickers enzo?
Of levels doorlopen op jacht naar nieuwe uitdagingen.
Rinzewind (ikke dus; naam mag aan de OP toegevoegd worden trouwens) wil dit weekend af van slechts 18% trophies (dacht meer aan richting de 100%
).
Op die vraag krijg je meer antwoorden dan je je lief isquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:25 schreef McGilles het volgende:
Ik zit te denken wat voor nieuwe level ik zelf ga maken.
Wat vinden mensen hier leuker. Veel mechanismen verwerkt, puzzletjes of gewoon hardcore platform actie?
Is rinzewind jouw PSN ? Ikke is crashtestnl.op het PSN. Ik voeg je vanavond wel even toe als friend. LBP als multiplayer is zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:17 schreef wdn het volgende:
Is er iemand die dit weekend samen met deze LBP newbie op jacht wil gaan naar multiplayer stickers enzo?
Of levels doorlopen op jacht naar nieuwe uitdagingen.
Rinzewind (ikke dus; naam mag aan de OP toegevoegd worden trouwens) wil dit weekend af van slechts 18% trophies (dacht meer aan richting de 100%
).
Kun je dan niet beter die distance-switch + receiver gebruiken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef wdn het volgende:
Ja. En is goed janrad![]()
Zeg een vraag: nav een ideetje in mijn hoofd.
Als ik 2 triggers heb en 1 kussen wat gebeurd er dan als ik de 2 triggers plaats en het kussen half op de ene en half op de 2de trigger leg? Worden de triggers dan ingedrukt?
En als je 2 kussens hebt en 1 trigger en je legt de twee kussen voor elk voor 1/4 op de triggers?
Zou me kunnen voorstellen dat je dan ergens 4 kussens plaatst en 5 triggers waarbij het zaak is met die kussens alle 5 de triggers in te duwen.
En dan ook nog zelf -neppe knoppen maken die dmv pistons reageren op die distance switch + receiverquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter die distance-switch + receiver gebruiken?
Wie heeft die gemaakt en is dit ook voor ons mogelijk?quote:
Jep, heb ik een aantal keer gehad met mn vriendinquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Mag je online trouwens ook levels spelen die je zelf nog niet heb gespeeld? Stel iemand is verder dan 'the wedding' (waar ik dus ben) en die wilt zo'n level spelen kan dat dan?
Heeft Sony zelf gemaakt, is te koop. Zelf kun je niet zulke poppetjes maken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Wie heeft die gemaakt en is dit ook voor ons mogelijk?
Reden van de vraag:
http://accel96.mettre-put(...)ivers/elfen-lied.jpg
Hoe lastig is het om dit masker op mijn sackboy te krijgen????
Mag je online trouwens ook levels spelen die je zelf nog niet heb gespeeld? Stel iemand is verder dan 'the wedding' (waar ik dus ben) en die wilt zo'n level spelen kan dat dan?
Oeh, pics?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn vriendin in de OP dus:
PSN: Lotje_PlusOne
Ze wil wat meer mensen voor online, dus toevoegen modderfokkers, ze is heet JWTZ
echt bijzonder kansloos iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:29 schreef Kremers het volgende:
Ik word wel moe van al die rotzooi die online staat zegVan de week kwam ik een level tegen waar je racet op een kat. Je racet gewoon in een rechte lijn naar voren toe en onderweg kom je een paar decoraties tegen. Verder zit er niets in het level, maar het is wel 16.000 keer gespeeld en 900 keer harted...
![]()
Om nog maar te zwijger over de hoeveelheid trophie-hoeren levels....
Ik hoop dat het verbeterd, of dat MM iets gaat doen aan de indeling van de levels. Trouwens, ik heb 1 bouwer harted, mar hoe ga ik nu naar zijn virituele ruimte toe? Ik kan nergens klikken op "see harted" o.i.d.....
Zitten er genoeg pijlen inquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
echt bijzonder kansloos idd
mijn level komt er nog aan, die wordt ook gaaf, zit nu al zeker twintig uur werk in en ben nog niet eens op de helft
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
echt bijzonder kansloos idd
mijn level komt er nog aan, die wordt ook gaaf, zit nu al zeker twintig uur werk in en ben nog niet eens op de helft
jep doe ik ook, en ruzie maken met verschillende lagen en de usability (wat dat betreft) van de editorquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitHet is beter om de tijd te nemen en dan met een goed level te komen, dan met shit te komen
Aan shit bestaat er al genoeg helaas
![]()
Ik ben denk ik ook al 20u met mijn level bezig, waar de helft van de tijd zit in playtesten en het perfectioneren van bepaalde onderdelen. Ik neem gewoon lekker de tijd
Ik ben bang dat ik dit met JA moet beantwoorden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef Isegrim het volgende:
Dit spel is echt dé reden dat ik een PS3 wil. Is het de hype waardig? Is het net zo tof als het eruit ziet?
ja, het ligt aan de cameraquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
Man, wat fucking irritant is dat rad![]()
![]()
Je legt dat hele level af zonder ook maar 1 leven te verliezen, en steeds in dat rad ga ik steeds weer af, voornamelijk op dat laatste stukje omdat je mede door de camera de jumps niet goed kunt maken: de ene keer jump je net iets te ver omdat de camera net verschuift, en de andere keer net te kort...
Aan mij kan het niet liggen, want ik ben fucking BAAS!quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja, het ligt aan de camera
Ik heb er een PS3 voor gekocht en dus kan ik alleen maar met Jawohl beantwoorden, kopen dat ding.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef Isegrim het volgende:
Dit spel is echt dé reden dat ik een PS3 wil. Is het de hype waardig? Is het net zo tof als het eruit ziet?
als je een vierkante vorm hebt geselecteerd en je gaat naar boven of beneden dan snapt ie zo dat 'ie recht blijftquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:06 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je trouwens op de een of andere manier ook gewoon strakke lijnen trekken? Dus wanneer ik een plank hout maak, dat ie gewoon RECHT is. Is nogal lastig wanneer je een lange plank maakt door met de 'hout-tool' zeg maar ingedrukt te houden en een lijnt ermee te trekken, dat ie dan af en toe schuin gaat door je eigen scheefheid...
Thanks. Bij mij ging ie af en toe gewoon scheef, vooral bij het 'uitsnijden' zeg maar. Zal het next time even proberen wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als je een vierkante vorm hebt geselecteerd en je gaat naar boven of beneden dan snapt ie zo dat 'ie recht blijftprobeer maar eens in een keer een schuine lijn of een driehoek te tekenen als je het vierkantje als vorm geselecteerd hebt.
...of bij play.com voor 42 euro bestellenquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:47 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die in de buurt wonen: LBP ligt bij onze Bart Smit in Roermond nog steeds voor 55 euro.
Dynabite (lig langs Bart Smit...) heeft hem voor 75 euro (je krijgt wel 10% koring met hun kaart)
Ik heb de fout gemaakt om mijn achtergrond in één stuk te maken. Krijg ik de melding dat de shape te ingewikkeld geworden is, en dat ik er niets meer aan toe kan voegen. Ds ik denk, ik hak hem in stukken, mar ook stukker verwijderen lukte niet meerquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
jep doe ik ook, en ruzie maken met verschillende lagen en de usability (wat dat betreft) van de editor
ook storend trouwens dat je in de editor een sticker niet over twee objecten tegelijk kunt plakken
Dat van die shape die te groot/ingewikkeld wordt, had ik dus ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt om mijn achtergrond in één stuk te maken. Krijg ik de melding dat de shape te ingewikkeld geworden is, en dat ik er niets meer aan toe kan voegen. Ds ik denk, ik hak hem in stukken, mar ook stukker verwijderen lukte niet meer![]()
Dus heb ik de achtergrond, incl. een aantal switches e.d. weer opnieuw moeten makenHeeft mij lekker weer de nodige tijd gekost.
Er zitten wel een paar fouten in het spel trouwens. Zo was ik een blok aan het maken verschijnt er ineens zo'n roze pijl stikkerTerwijl ik nog aan he bouwen was... En soms kan ik spotlights niet veranderen van normaal naar foggy of shadow.
Okee.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:04 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik heb er een PS3 voor gekocht en dus kan ik alleen maar met Jawohl beantwoorden, kopen dat ding.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of bij play.com voor 42 euro bestellen
Canada = vgp? Wat heb je er voor betaald? (het is die PS3 eye cam toch? )quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Ik heb mijn eye camera ontvangen uit Canadaen mijn bluetooth headset
Nu nog in staat zijn een level foutloos door te lopen(mijn sacky sterft op de meeste vreemde plekken
)
Met een emitter. Moet je hem zetten op maximaal 1 en de velocity beide op nul, denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:54 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kan je een object laten 'respawnen'?
K thx ik ga er wat mee klooienquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Met een emitter. Moet je hem zetten op maximaal 1 en de velocity beide op nul, denk ikIk heb daar zelf nog nooit gebruik van gemaakt namelijk.
Ik ben gisteren ook tot aan dat rad gekomen. Vandaag nog maar eens een poging doen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:16 schreef wdn het volgende:
Kan me iemand een hint geven om door 'het rad' te komen?
Het is me nu 17x gelukt om zonder te sterven voorbij het eerste gedeelte te komen van het rad maar dat laatste stuk is 1 brug te verIedere keer weer val ik tegen zo'n blauwe rol aan
![]()
Als je in je menu op het vraagteken klikt krijg je ook tutorials. Misschien heb je die nog niet gedaan? Ik had die in ieder geval ook over het hoofd gezien.quote:trouwens Mickey: hoe kom jij aan bouwen van een level? Heb je elk level gewoon doorgelopen in zo'n kort tijdsbestek? ik ben dus bij het rad maar het spel laat me geen levels maken zonder een aantal tutorials te maken die ik niet kan doen zonder een aantal items te vinden![]()
(mis ik hier ook iets?)
de linkse planeet kiezen en dan kiezen voor friends. Daar zie je al je vrienden staan en als je d'r één aan klikt dan zie je zijn gemaakte levels op de wereldbol verschijnen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:39 schreef janrad het volgende:
Hoe kun je eigenlijk door vrienden gemaakte levels vinden ? Ben wel nieuwschierig naar wat de meesten van jullie maken. Ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen maar dat duurt niet lang meer.
nadat je level gespeeld hebt kun je hem hearten.quote:1) Hoe plak ik een hartje op objecten om ze makkelijk terug te vinden? Zo kwam ik meerdere dingen tegen online die ik graag ook wil gebruiken.
sommige wel.. sommige niet. Als de persoon ze "beveiligd" heeft dan kun je ze niet gebruiken voor jou level.quote:2) Je kan online ook bubbels verzamelen met objecten erin, zijn dit dezelfde objecten die je offline ook kan verkrijgen en heb je ze dan gewoon eerder als je ze nog niet hebt of hoe zit dit?
Natuurlijk kun je ze wel gebruiken voor je eigen level, wat heb je anders aan die objecten? Beveiligd betekent dat je ze niet kunt delen met anderen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:31 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nadat je level gespeeld hebt kun je hem hearten.
[..]
sommige wel.. sommige niet. Als de persoon ze "beveiligd" heeft dan kun je ze niet gebruiken voor jou level.
SuperFruitig en Lotje_PlusOne kun je toevoegenquote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef Scarify het volgende:
oo werkt ie MET headset?
nice ik heb zon Jabra ding die bij Warhawk zat
Ik zal eens wat lui van Fok! toevoegen
Ja Lot mag geadd wordenquote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef wdn het volgende:
SuperFruitig heeft natuurlijk een meloen als icon op lbp![]()
Mag ik Lotje ook toevoegen?
Trouwens! Fruit. Stel je doe een 2x met iemand moet je dan ieder de prijzenpuzzles pakken of is pakken door 1 ook genoeg voor de andere persoon?
En ik heb iemand nodig om nagenoeg alle 2x en 4x prijspuzzels te halen
De tuinen heb ik nu 100+100+95%.
En kan ik met 2 controllers ook zelf een 2x halen trouwens?
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En je kan de 2x ook halen door 2 controllers active te gooienMaar dat is een beetje lam natuurlijk
Dan verklein je ze toch gewoon als geheel?quote:Op zondag 16 november 2008 18:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht
Mijn nieuwe level is bijna af, alleen nog wat finetunen en vijanden toevoegen. Ik denk dat ik wat vijanden van MM toevoeg aan mijn level, het lukt mij nog niet om een goede vijand te creeëren. Ze worden steeds zo groot en lomp
Ik bedoel objecten hearten waarna je ze kan terugvinden in je heartmenuutje in de editor, dat zou ook moeten kunnen toch?quote:Op zondag 16 november 2008 15:31 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nadat je level gespeeld hebt kun je hem hearten.
[..]
sommige wel.. sommige niet. Als de persoon ze "beveiligd" heeft dan kun je ze niet gebruiken voor jou level.
Op je object gaan staan in je pop-it, vierkantje en heartquote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik bedoel objecten hearten waarna je ze kan terugvinden in je heartmenuutje in de editor, dat zou ook moeten kunnen toch?
zal ik doenquote:
I was born with an evil mindquote:En als ik je 2x prijzenbubbles pak krijg jij die ookAlles wat er in 1 online wereld gepakt wordt, door wie dan ook, zal overgenomen worden door alle accounts die spelen
En je kan de 2x ook halen door 2 controllers active te gooienMaar dat is een beetje lam natuurlijk
Telt blijkbaar niet mee als sterfgeval, ik heb dat level toch echt 100%quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef wdn het volgende:
Dat allereerste level is oneerlijk. Om een perfecte race te maken mag je niet sterven. Die brug die instort als demo en aangeeft hoe je kunt herstarten telt mee als een sterfgeval.![]()
Of moet je die brug over kunnen zonder te vallen ?
SPOILER: level 1 100%Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 16 november 2008 19:42 schreef wdn het volgende:
Nee ->Ohja, dat had ik al gedaanSPOILER: level 1 100%Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
naam van het level heb ik ook meteen even gewijzigdquote:Op zondag 16 november 2008 19:50 schreef wdn het volgende:
OH 1 advies: maak namen van levels zonder spaties.... Anders zijn ze amper terug te vinden
Way of Life geeft tig hits op 'of'
Nog sterker: Way of Life geeft als eerste hit Wavy Bubbles. WTF
edit:gevonden door op vecht te zoeken
Thanksquote:Op zondag 16 november 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
Misanthropist godver moeten die spikes daar nou staan?
= bovenin die switch. Als je een aanloop neemt naar de slinger wil sackboy nog al eens de switch pakken in plaats van te springen.
= je kunt onder die stenen lift komen. Zonder te sterven. Misschien daar iets neer leggen waardoor je af gaat? Die stenen lift ziet trouwens niet helemaal goed uit: de rechterkant lijkt me door de muur te gaan(?)
= Het stuk na die stenen lift kom ik niet door (overal val ik tegen vuur aan). Misschien 1 extra pijltje waar je precies naar beneden moet springen?![]()
Het level is erg kleurrijk in het begin. Die slingerende bloemen is goed gevonden.
Het opstapje helemaal links is redelijk frustrerend in het begin maar goed te doen als je weet hoe.
Daarna wordt het wel erg donkerVerder dan de afsprong in het duister ben ik nog niet gekomen.
je bedoelt in het begin voor het eerste spawnpunt als je naar beneden dondert?quote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef wdn het volgende:
Weet ik maar zelf laten ontploffen vind ik niet korrekt![]()
Ik heb onderin 1x gehaald maar kwam in het vuur terecht
Als je helemaal bovenin (voor het plateau met switch) erafvalt kun je met vasthouden je level nog redden![]()
Heb net via de linkerkant van die "kooi" met R2 mezelf helemaal naar links gemanouvreerd om daar weer verder te gaan![]()
ben zelf niet zo'n fan van het dood laten gaan van je sack, heb liever dat iemand door veel oefening het level haalt. Overigens heeft mijn vriendin 'm ook getest en heb ik daarmee ook al veel onduidelijkheid weggenomenquote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef wdn het volgende:
ja Misathropist ipv doodvallen kun je je af en toe redden (niet slecht gevonden van mij he)
Over de sprong: Dat heb ik juist expres gedaan, omdat ik bang was dat het level ander te makkelijk zou wordenquote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef wdn het volgende:
ja Misathropist ipv doodvallen kun je je af en toe redden (niet slecht gevonden van mij he)
00Sack: Dat met die duikboot in het begin is leuk gevonden. En dat camerawerk is erg goed. Die bij die valbrug is mooi gedaan en die bij die bommen ook (verder kom ik nog niet). Voor zo een lang stuk lopen net voor die brug mag je er nog wel wat van die hersendingen neerzetten. 2 is wat weinig denk ik.
Ik zou de savepoints NA een moeilijke sprong zetten en niet ervoor. Je springt en moet dan voorbij die spikes. Daar af gaan is extra pijnlijk want dan moet je ook die sprong weer doen.
Bij die stellage met bommen. Daar zit een switch? Het is niet te zien (of ik ben gek) Verder kwam ik nog niet.
Nou als je Azure Palace als een van je hearted levels had, dan zie je die mooi niet terug.quote:Op zondag 16 november 2008 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar de fok kan ik m'n hearted levels terugvinden? Vertel me niet dat die korte lijst op My Moon alles is?
Ik zat tijdens het maken van mijn level te bedenken om FOK in mijn level te zetten.. maar de moderatie in mijn achterhoofd toch niet gedaan!quote:Geen zin om straks een level te hebben gemaakt en hem dan zonder reden zien verdwijnen.
kan geregelt wordenquote:Op zondag 16 november 2008 19:53 schreef Scarify het volgende:
Is het mogelijk om echt een communitylevel te maken? dat je bijv met alle Fokkers samen aan 1 level werkt?
-> Of je kan doen dat ieder voor zich een constructie maakt, opslaat, prize-bubble van maken, en 1 iemand zet ze inelkaar?
Ik moet m nog doen hoorquote:Op maandag 17 november 2008 00:14 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb toch best een lastig level gemaakt
naast mij heeft maar één iemand de eindstreep gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |