quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n emo junkie
Heb je een bijbalontsteking ofzo ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
Kut junkies![]()
Kut emo's![]()
KUT PARASIETEN DIE MENSNE GELD AFTROGGELEN ZOALS ELMOSTYLE![]()
Pilletje vergeten? Ongesteld?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
Kut junkies![]()
Kut emo's![]()
KUT PARASIETEN DIE MENSNE GELD AFTROGGELEN ZOALS ELMOSTYLE![]()
JA!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verrekten mênnus bola, bakkes denk.
NEE!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat Elmostyle ook wel in de OP mag
Ik bestel het altijd onlinequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:02 schreef Silentalarm het volgende:
NB om even terug te komen op dat salvia, waar kan je dat spul krijgen?
reageer je nu zo omdat je vader ook gokverslaafd is en jou moest verkopen voor een potje poker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE!!
VIEZE PARASIET HET IS
GELD VERDIENEN OVRE DE RUGGEN VAN ARME MENSNE![]()
![]()
Howww, denk om je hartquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE!!
VIEZE PARASIET HET IS
![]()
Heeft je moeder je nu alweer seksueel misbruikt ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE!!
VIEZE PARASIET HET IS
![]()
Ja, nu lach je toch. Maar als je thuis komt zal het lachen je snel vergaanquote:
dankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij post hier net manquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, ik zag net wel een wolk met een gezwel voorbij komen dus ik denk dat het werktquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
ZO, IK HEB LANG GEDOUCHED NU HOOP IK DAT HET MILIEU KANKER HEEFT
Daarom blijf ik binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
Koud buiten man, boh.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga iemand anders zijn garpen stelen.
Mênnus nat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Noorsbloed het volgende:
KANKERWEER
Nu word ik weer zeiknat vanavond.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jehivs.
Als gaprje op jewaids.
Das een puike ziekte !quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Das een puike ziekte !
Die ik sommige users kan aanraden
Ik noem een Crane, een timmmmm etc.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik sommige users cadeau doen
Dat heur je te weten, volg de topics buiten de SC.quote:
hiv?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dan krijg ik een ban van Remlofquote:
Ken je ziektes !quote:
Buiten de SC?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heur je te weten, volg de topics buiten de SC.
Buiten de SC?
Ja.
Buiten de SC.
LoL, dat zijn die knuffels die bacterien etc. moeten voorstellen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, dat zijn die knuffels die bacterien etc. moeten voorstellen?
quote:
Haha je kan ze ook goedkoop kopen maar dan heb je kans dat 95% van de zaden mannetje is.quote:
en dat is slechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:18 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Haha je kan ze ook goedkoop kopen maar dan heb je kans dat 95% van de zaden mannetje is.
Wtfz0r.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja![]()
Buiten de SC.
En er gaan zelfs geruchten dat er NOG meer buiten de KLB is
Ik wil ze eigenlijk een resus aapje cadeau doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, dat zijn die knuffels die bacterien etc. moeten voorstellen?
quote:
Ja echt waar ...quote:
Ook goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Lange afstand lopen dusmaar bedankt
Die zijn Cwlquote:
Op zich post ik best veel buiten KLBquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja![]()
Buiten de SC.
En er gaan zelfs geruchten dat er NOG meer buiten de KLB is
Dagcijfers topic telt niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op zich post ik best veel buiten KLB
I'll pass.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb nog geen ebola knuffel![]()
Maar wil er wel 1
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit nog water von het douchen in m'n oren en de droger staat aan. Net of ik in 1943 naar radio Doitschland luister.
Het stukje over de oren hedde ik nooit geheurd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Heeft je moeder je nooit geleerd hoe jij je moet afdrogen ?
Klopt, ze is dan ook lerares.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn moeder heeft me wel veel geleerd
PWND dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, ze is dan ook lerares.
Schimmelvormingquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Heeft je moeder je nooit geleerd hoe jij je moet afdrogen ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het stukje over de oren hedde ik nooit geheurd.
Ik heb kleine oren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Heb je zulke grote oren dat het water met mach 3 je gehoorgang in stroomt dan ?
Maor niemand die het ziet omdat m'n haar ervoor ziet. Maar als ik dan fiets hedde je die reacties van OMGZ je oren.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maor niemand die het ziet omdat m'n haar ervoor ziet. Maar als ik dan fiets hedde je die reacties van OMGZ je oren.![]()
Nee, het lijkt me viesquote:
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Silentalarm het volgende:
NB, op die site met bestellen, checken ze dan nog of je 18 bent?
Nope.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Heb jij trouwens mijn pas op het met experimenteren met drugs post gezien hier ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Just for the record, ze word in april 50.
Hm wel handig om te bestellen daar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd.
Nooit last van gehad dus
Ik zou beginnen met 5X , hoe hoger de concentratie hoe sterker de Salvia.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm wel handig om te bestellen daar.
Maar heb je enig idee hoeveel van dat spul ik moet bestellen per persoon?
En er is 5X en 20X ofzo. Wat is het verschil?
Straffen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij gaat ook het milieu vervuilen!![]()
Kankermilieuquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij gaat ook het milieu vervuilen!![]()
Oke tnx. Maar ik ga met 3 vrienden doen, dus in totaal met zn 4en. Hoeveel porties zou jij dan op die site bestellen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met 5X , hoe hoger de concentratie hoe sterker de Salvia.
En je hebt er echt maar heel weinig van nodig.
Wat belangrijk is dat je het minstens 30 seconden inhaleert
http://www.azarius.nl/sma(...)salvia_pack_starter/quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm wel handig om te bestellen daar.
Maar heb je enig idee hoeveel van dat spul ik moet bestellen per persoon?
En er is 5X en 20X ofzo. Wat is het verschil?
Hmm ..quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke tnx. Maar ik ga met 3 vrienden doen, dus in totaal met zn 4en. Hoeveel porties zou jij dan op die site bestellen?
Ga je nog vertellen waarom je zo chagrijnig bent vandaag ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie zijn allemaal mênnus dik en lelijk
Je vader ook.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
Van die piguin? Die hedde ik erin gezet poepvlek.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
MijnPlaatje dat ik gepost heb in de OP.
![]()
![]()
Dat filmpje op youtube is ook lame. Peter r de vries lol remix ofzo. Was geloof ik gisteren gepost hier.quote:
Salvia roken.quote:
Bedoelde dan ook eigenlijk dat er een plaatje dat ik gepost had, nu in de OP staat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van die piguin? Die hedde ik erin gezet poepvlek.
Ik wil gewoon dat jullie happenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen waarom je zo chagrijnig bent vandaag ?
Oke, dankjewel voor alle infoquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm ..
Wel het is ongeveer een kwart gram per persoon denk ik.
Maar ik zo gewoon wat halen en het uitproberen![]()
Vereiste is wel een pijpje
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat jullie happen!
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, dankjewel voor alle info. En JengleJack ook bedankt trouwens, voor de info over PM!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, zit aardappelen te schillen en zo hamburgers maken
Moet zo ook nog ff aan de studie
Wat is dat rood met witte in jou avatar eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Whehe zie je, geniet van de kleine dingen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Nuttig !
Ik ben aan het proberen wakker te blijven en wat meer koffie te consumeren dan toe is gestaan![]()
Maar Mirre is er toch niet om het te controleren
Geen probleem man, ik hoop dat het wat wordt vrijdag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, dankjewel voor alle info. En JengleJack ook bedankt trouwens, voor de info over PM!
Heya BTquote:
WAT !!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Nuttig !
Ik ben aan het proberen wakker te blijven en wat meer koffie te consumeren dan toe is gestaan![]()
Maar Mirre is er toch niet om het te controleren
wel frituren hequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geniet nergens vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe zie je, geniet van de kleine dingen!
Welke van de 2.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is dat rood met witte in jou avatar eigenlijk?
SC NSB'ER !quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef gers het volgende:
[..]
WAT !!!![]()
ik ga je nsb'en bij mirre als ze terug is
LOL !quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:53 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens Nb, ik denk dat ik mijn moeder snel op vakantie moet sturen, ze vond het niet echt goed dat ik het wilde maken"Nou alleen als ik weg ben dan"
Gaat wel lukken!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Geen probleem man, ik hoop dat het wat wordt vrijdag.
Klinkt inderdaad fijn !quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik had lekker vrij. En jij dan?
Beterschap trouwens, komt allemaal wel goed NB
Whehe nah dat viel wel meequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
SC NSB'ER !
[..]
LOL !
Ze heeft je niet op je kamer opgesloten onder bewaking van de anti drugs cavia ?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe nah dat viel wel mee
Toen ik erover begon dat k ook paddo's wilde proberen "Als jij aan de drugs gaat trap ik je eigenhandig m'n huis uit.", maarja, dat komt ze dan toch niet te weten
Nog lang niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou al de 7e keer worden vandaagwanneer is het genoeg godverdomme!
FAS !quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Fascination het volgende:
M'n computertijd doet raar. Dan zet ik 'm weer goed maar na een tijdje loopt ie weer achter. Nu is 't bv. 13:44
. Weet iemand wat 't is
?
Tevens hela hola!
Je bent toch volwassenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe nah dat viel wel mee
Toen ik erover begon dat k ook paddo's wilde proberen "Als jij aan de drugs gaat trap ik je eigenhandig m'n huis uit.", maarja, dat komt ze dan toch niet te weten
NB!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
FAS !
Misschien is je bios batterij leeg aan het raken ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jamet jou ook
?
WIL JE NIET MET ME PRATENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mja, k hoopte eigenlijk dat ze er niet zo moeilijk over zou doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehehe
Tja die reactie was ansich wel te verwachten
Ah dus je gaat lekker sportenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad fijn !
Dank u![]()
Ik heb mij grandioos verslapen vandaag.
En ben naar de sportschool geweest.
Voor een body check en meting en blablabla
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
NB!
De wat? Ik ben niet zo computertechnisch zeg ik er alvast bij
![]()
.
Het batterijtje dat op die grote printplaat zit in je kast.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
NB!
De wat? Ik ben niet zo computertechnisch zeg ik er alvast bij
![]()
.
Verkapt "ik heb bt op msnquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
BT zegt:
Omdat
BT zegt:
A. Ik het enige meisje ben dan, of iig het enige vrijgezelle meisje
BT zegt:
B. Jullie vast allemaal freaks zijn
BT zegt:
C. Ik me dan 2 uur moet vermaken op een station ;:!
BT zegt:
D. Jullie flauwe grappen gaan maken
BT zegt:
E. Ik niet wil dat jullie allemaal daarna zeggen dat ik toch lelijk was
BT de SC hoer
Bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt "ik heb bt op msn"
Ze heeft wel gelijk overigens.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dus je gaat lekker sportendoe je goed!
Ah oke, het is een laptop overigensquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Wel op je moederbord zit een batterij .. die moet je eens in de zoveel tijd vervangen
Gewoon even naar de lokale computer boer en een nieuwe halen.
Of anders je hele pc er even heen brengen![]()
![]()
Het kan natuurlijk ook wat anders zijn, maar mijn ICT zijn ligt al ver in een duister hoekje van mijn ziel te rusten.
Dan zou ik het niet zelf doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke, het is een laptop overigens. Danke schon.
Als jij ook komt klopt A in ieder geval al niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt "ik heb bt op msn"
Ze heeft wel gelijk overigens.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef RickoKun het volgende:
WAT BELLEN DIE KUTKANKERKINDEREN HIER AAN GODVERDOMME, GAAN ZE ZOMAAR EEN LIEDJE ZINGEN!!!!!!!!!
DUS IK MIEN SNIKKEL DAAR IN DIE LAMPION PLEMPEN EN HARD OVER DIE LAMPION KLAARKOMEN, ZEGGEN ZE GEENEENS DANKJEWEL KK
WAAR IS DE PAINT !quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef RickoKun het volgende:
WAT BELLEN DIE KUTKANKERKINDEREN HIER AAN GODVERDOMME, GAAN ZE ZOMAAR EEN LIEDJE ZINGEN!!!!!!!!!
DUS IK MIEN SNIKKEL DAAR IN DIE LAMPION PLEMPEN EN HARD OVER DIE LAMPION KLAARKOMEN, ZEGGEN ZE GEENEENS DANKJEWEL KK
Ja wat een gedoe hequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vandaag mijn BMI en vet percentage laten opnemen en zooi.
Apart trainings schema laten samenstellen en een dieet.
Ik ben namelijk wat te zwaar![]()
NEEN niet vadsig dik, maar toch wel een stukje te zwaar
Pillen Ricko, je pillenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef RickoKun het volgende:
vandag ook op csquote:
Jawel, want Fas valt toch niet op mannen, dus is ze vrijgezel in een andere categoriequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij ook komt klopt A in ieder geval al niet meer
En het was niet op MSN, zo zegt ze dat via de PM![]()
Mjah het is niet dat ik ben aangekomen omdat ik zoveel eetquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat een gedoe heen ja, dat moet eraf
Ik wou dat ik wat aankwam. Eten doe ik heul wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah het is niet dat ik ben aangekomen omdat ik zoveel eet
Maar goed dat doet er niet toe.
over 2/3 maand is het allemaal een stuk beter aan te zien.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Broekpaling het volgende:
Kankerfok is zo traag dat ik overweeg te krassen.
Hedde je niet beter?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed geeft Broekpaling een kaasschaaf
wat andersquote:
Zwaar leven heb jij menquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik maak gewoon weer ene fipo.
Yeah surequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij ook komt klopt A in ieder geval al niet meer
En het was niet op MSN, zo zegt ze dat via de PM![]()
Mjah ik heb jaren niet kunnen sporten vanwege een ongelukje in Noorwegen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat aankwam. Eten doe ik heul wel.
Had ik ook altijd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat aankwam. Eten doe ik heul wel.
tellen lemmings ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
.
I just wanna love yaaaa!![]()
Trouwens, heeft iemand hier wel eens een persoonlijk R&P topic geopend?
JA SORRY !quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:13 schreef RickoKun het volgende:
NOORSBLOED GODVERDOMME WAT SI DIT HE!? BEETJE DIK ZIJN EN OP FOK ZITTEN GVD!????????????????????????
ok nu ga ik rustig doen want eten is bijna klaar![]()
maar ik heb er toch ook heul geen paint bij gedaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
JA SORRY !
JIJ GEEN PAINT DAN GA IK MINDER SPORTEN GODVERDOMME !
Ja, wanneer zie je nou godverdomme eensquote:
NEENquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
maar ik heb er toch ook heul geen paint bij gedaan?
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik ook altijd.
Maar toen echt van de ene op de andere dag had ik opeens vet
Pront.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
maar zijn je tieten wel zwaar dan? hoeft niet, maar wel pront? Pront vind ik fijn
ik was vandaag rond 8.20 op csquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wanneer zie je nou godverdomme eens. Ik maar kijken
.
Ze hebben trouwens dat hele postkantoor gebouw iets weggesloopt he.
Vorig jaar gingen ze ook van die krakers eruit spuiten met brandslangen. Maar er stonden hekken omheen dus heb 't niet helemaal kunnen zien
.
Neinquote:
EINTSCHULDIGINGquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nein. Ik heb er overigens wel eens een geopend maar dat was voor 2005 dus dat zie je niet meer in m'n posthistory
.
HEMKADE ZAANDAM MÊNNUS STAMPENquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga 2 stationers naar Zaandam toe. Kan ik je ontmeeten.
Zo vroeg ben ik er nog nooit geweest volgens mijquote:
Boh, mênnus anernas kende de zoandam!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HEMKADE ZAANDAM MÊNNUS STAMPEN
[ afbeelding ]
verschil moet er wezen hequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo vroeg ben ik er nog nooit geweest volgens mij![]()
.
Nee maar ik weet dat de Hemkade daar zit met mênnus fistkesquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, mênnus anernas kende de zoandam!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HEMKADE ZAANDAM MÊNNUS STAMPEN
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat de Hemkade daar zit met mênnus fistkes
Wel koud voor de tijd van 't jaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:26 schreef gers het volgende:
zal ik trouwens me haar weer eens korttrimmen
maar wat is beterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel koud voor de tijd van 't jaar.
Dan moet ik eerst weten hoe 't nu zitquote:
Ah, je bent te liefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
ALURRE!!
SPECIAAL VOOR JOU GA IK ZO FOTO'S POSTEN VAN MIJN ETEN!!!!!!
KAN HET NOG ROMANTISCHER!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Dat ook weer nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want, je bent nu dik aan het worden?
Hmkay.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ook weer nietmaar ik denk dat als ik nu zoveel ga eten als ik toen ik aan wilde komen het wel zal gebeuren ja
"hhh"quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef dagdag het volgende:
adriano past de bal naar cruz goaaaaallllllllllllll
ALLURE KOMT OOK OP DE MEETquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, je bent te lief. Heb je de frituurpan aangezet?
GERS potverdikkie, je kent deze held toch wel.
Vanneh YOUUUU crank that souljaboy! En dat pimp dansje erbij
.
Omdat dat moet van de regisseur.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Made![]()
Waarom krijgen al die wijven een paniekaanval?
neequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Wissel dan af met een astma aanval ofzo...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat dat moet van de regisseur.
Hier krijg ik wel een natte voorvochtswans vanquote:
Bweheheheh PWNT!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NEEN
DAAROM BEN IK DIK AAN HET WORDEN
SADIST !
Die aflebering hedde ik nog maar mênnus 8x gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
Net bij ''Made'' op MTV, hebben ze 6 weken geoefend om motor te rijden, gaat ze na de start echt gelijk op d'r bek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jongs vuillak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel een natte voorvochtswans van
[..]
Bweheheheh PWNT!!!!![]()
Zien, zien, zien!quote:
MODERNE KLB N00Bquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Neen ..quote:
HOER.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier krijg ik wel een natte voorvochtswans van
[..]
Bweheheheh PWNT!!!!![]()
Iets te vroegquote:
Nietsquote:
NEE JE MAG MAAR 3 KOPPEN PER DAG !!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niets
Voel mij niet zo bijster goed.
Dus ik heb nog maar een kop koffie gemaakt.
HEB JE NOU HAAR OF BEN JE KAAL?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of tussen beide
Ik normaal 4 x 400quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik neem altijd 2 x 400
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niets
Voel mij niet zo bijster goed.
Dus ik heb nog maar een kop koffie gemaakt.
Zo laten mijns inziensquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of tussen beide
GERS SEXY FUCKER !quote:
voor jouw welquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:45 schreef Allure_ het volgende:
Life of Ryan. Zou ie al legaal zijn
?
Die eerste 2quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of tussen beide
BOEIEND!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GERS SEXY FUCKER !![]()
Ja, maar Mirre is er toch niet
En ik moet wakker blijven !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |