Nice, alleen die knopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
AA
Nudie
Manfield
In4mation x G-shock
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef wuutwuut het volgende:
vroeger werden hier dope stylo's gepost tegenwoordig is het allemaal fake, vooral die whatshesaid met dr dikke buik
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Zara - H&M - Stylesnob
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
AA
Nudie
Manfield
In4mation x G-shock
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
AA
Nudie
Manfield
In4mation x G-shock
I like, I like!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scotch & Soda
AA
Nudie
Manfield
In4mation x G-shock
Het is een cardigan van AA, die is er echt in heel veel lekkere kleuren combo'squote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef Azaron het volgende:
Supertof er1k, is de cardigan van S&S?
Die zin doet me weer een beetje hier aan denken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:01 schreef eR1k_ het volgende:
[..]
Je straalt klasse en smaak uit, heel mooi.
quote:Op woensdag 19 november 2008 08:06 schreef eR1k_ het volgende:
Dat zegt meer over jouw dan over mijn opmerkingGoed gevonden, vond de video erg vermakelijk
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Die vaas staat wel goed bij de tegels.
Nicequote:Op donderdag 20 november 2008 13:13 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Zara - Twin set - Vicmatié
Er klopt iets niet maar ik kan mijn vinger er niet opleggen. Toffe schoenen welquote:Op zondag 23 november 2008 18:21 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt: Shirtbyhand
Jasje: SuitSupply
Broek: Fillppa K
Schoenen: Magnanni
Ik zou de kleur van het jasje anders kiezen. Nu past het net niet goed bij de broek.quote:Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Er klopt iets niet maar ik kan mijn vinger er niet opleggen. Toffe schoenen wel
Broek iets langer en wijder kopenquote:Op zondag 23 november 2008 18:21 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt: Shirtbyhand
Jasje: SuitSupply
Broek: Fillppa K
Schoenen: Magnanni
Tof, waar heb je de catsuit vandaan? Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, maar degene die ik zie zijn het vaak net niet...quote:Op zondag 23 november 2008 16:33 schreef SiETSKE. het volgende:
dankje! :]
vandaag;
[ afbeelding ]
catsuite, kort blazertje & eigenlijk moeten er pumps onder maargoed.
dankje!quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Tof, waar heb je de catsuit vandaan? Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, maar degene die ik zie zijn het vaak net niet...
Leuk! Is het een rokje, of zit het vast aan dat shirt?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.
Een rokje, alleen omdat het zo koud was had ik het shirtje in het rokje. Thanksquote:Op donderdag 27 november 2008 17:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Leuk! Is het een rokje, of zit het vast aan dat shirt?
cool (:quote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef MrBrightside het volgende:
Sietske, tof as usual.
[ afbeelding ]
Wel wat lensvervorming en zo.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef MrBrightside het volgende:
Sietske, tof as usual.
[ afbeelding ]
haha mijn spiegel is niet slankmakend ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ligt het aand e spiegel of ben je echt zo slank.
Vansquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
domo kun, cheap monday, vans
coolquote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef MrBrightside het volgende:
Sietske, tof as usual.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef Erotica_ het volgende:
niet echt duidelijk maar je moet 't er maar mee doen
[ afbeelding ]
zara
diesel
swears
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef Erotica_ het volgende:
niet echt duidelijk maar je moet 't er maar mee doen
[ afbeelding ]
zara
diesel
swears
dan zie je de pattas beterquote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef arneaux het volgende:
Waarom staan alle vrouwen met de voeten naar binnen gedraaid? Volgens mij is t niet echt een natuurlijk houding.
Ow haha, valt wel mee. ik ben ook 1.62 ofzo, maar je lijkt veel langer op de foto's lol, zou rond de 1.70 schatten. mjaquote:
Camera ter hoogte van je middel zetten.quote:Op zondag 30 november 2008 21:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ow haha, valt wel mee. ik ben ook 1.62 ofzo, maar je lijkt veel langer op de foto's lol, zou rond de 1.70 schatten. mja
Is dat de werkelijke reden ja? nooit geweten.quote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dan zie je de pattas beter
Nee joh, die meiden doen dat om er "lief" uit te zien.quote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
het ziet er nogal zielig/emo uit, valt nog mee dat ze er niet bijzetten welk nummer er op hun ipod aanstaat. Wtf echtquote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |