Technoquote:
ik voel een murp aankomenquote:
gleuf me dat ik godverde dat ik de laatste wasquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:56 schreef Juup© het volgende:
Zo FUF, jij bent nog snel op jouw leeftijd met het openen van een topic
nix dr van! laat m werk gaan zoeken!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
gleuf me dat ik godverde dat ik de laatste was
Mensen die technoquote:
Technoquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mensen die technonoemen tegen technoliefhebberts
Met Underworld, Justice, Digitalism en Hot Chip kun je het nauwelijks een (echt) techno feest noemenquote:
Aantal keer per jaar een verse strontlucht kado.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=920b10a3-0284-4783-9f67-3b8ae38918ad&objecttype=DetailKoopObject
Noord-groningen
189k...dan heb je hier iets waar je net je auto in kunt zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=920b10a3-0284-4783-9f67-3b8ae38918ad&objecttype=DetailKoopObject
Noord-groningen
Ja. Het is alleen jammer dat noord-groningen in noord-groningen ligtquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
189k...dan heb je hier iets waar je net je auto in kunt zetten.
Hoelaat en op welk kanaal komt die terreur?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef FUFR het volgende:
Maar kan you dat opnemen Joost?
nogal...noord-groningen is sowieso jammerquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. Het is alleen jammer dat noord-groningen in noord-groningen ligt
Daar heb je het alquote:Beklemrecht of recht van beklemming is een eeuwigdurend, ondeelbaar zakelijk recht van het gebruik van andermans grond. Het is een variant van erfpacht, die vrijwel alleen in de Nederlandse provincie Groningen voorkomt.
Eppenhuizen...woonplaats van de eppo'squote:Op dinsdag 11 november 2008 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=84cc515d-2220-429d-aae2-92c0d40212ec&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
Ik moest aan maria denken
Eppogaafquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eppenhuizen...woonplaats van de eppo's
Toen was ik er nog nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef ArTiC het volgende:
ej...ik kreeg spam van web-log.nl...wel toepasselijk want de weblog der weblogs kan weer van stal gehaald worden:
http://exvanfeb.web-log.nl/
SQ is geen oldbie nanananaquote:
Waarom moet jij altijd zo irritant recalcitrant doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet zeker dat er meer Hollanders in NYC zijn geweest dan in Vlagtwedde.
NYC is overrated.
Echt hippe vrijdenkende mensen lopen niet de meute achterna en gaan gewoon lekker hip naar Drenthe!
ik denk Nickelodeon, meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoelaat en op welk kanaal komt die terreur?
\quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=84cc515d-2220-429d-aae2-92c0d40212ec&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
Ik moest aan maria denken
Go amaranta, Goquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef amaranta het volgende:
Jij met je zogenaamde ik ben anders dan de rest mening. Maar ondertussen wil jij maar al te graag naar NYC en koop je rare DURE zonnebrillen enzo.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef amaranta het volgende:
Jij met je zogenaamde ik ben anders dan de rest mening. Maar ondertussen wil jij maar al te graag naar NYC en koop je rare DURE zonnebrillen enzo.
Je had er ook gewoon Juup onder kunnen zettenquote:Weer actueel nu
Geplaatst door: Matrix-piet | 11 november 2008 om 16:12
wie is er nou recalcitrant?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef amaranta het volgende:
Ik heb al een lidquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:14 schreef FUFR het volgende:
Mooi Vrouwen Uit Rusland
Bloedmooi Vrouwen Verwachten U. Over 400000 Leden. Word Gratis Lid!
BB. Dat lijkt me duidelijk.quote:
Zal eens kijken of ik ooit ergens zin en tijd hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk Nickelodeon, meerdere keren per dag.
moet het thuis effe navraagselen
nou, je moet het graag doen en het als een eer beschouwen dat ik je vraagquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik ooit ergens zin en tijd heb.
wonderteam, is leuk voor Eefkequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:19 schreef amaranta het volgende:
Hoe heet dat programma Fufr?
oh? drommels! wat moet ze vur dr verjaardag???quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kind is 360 dagen oud for heavens sake
L0Lquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog meer Obama lollercopters: [Paint] Obama strip!
heeft heel nix met rijstwijn te maken!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kind is 360 dagen oud for heavens sake
Nee:quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh? drommels! wat moet ze vur dr verjaardag???
een DS?
MOet je Rob ff pmmen. DIe heeft dat ook een blauwe maandag gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Vanaf nu ga ik zelf beleggen met mijn, naja, mijn, centjes.
Weer wat nieuws om uit te vogelen.
dat moet een mp3 of wav worden, niet editten, dat doek zelluf graagquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef amaranta het volgende:
oke, die van obama is leuk.
En ik zal eens kijken. Ik kan wel openmen namelijk. Maar wat moet er dan mee gebeuren?
Vanaf nooit, gevoelig puntje bb-papa en mamaquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
MOet je Rob ff pmmen. DIe heeft dat ook een blauwe maandag gedaan.
En volgens kon je ook ergens oefenbeleggen.
(vanaf wanneer zijn het ook SQ dr centjes????)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Vanaf nu ga ik zelf beleggen met mijn, naja, mijn, centjes.
Weer wat nieuws om uit te vogelen.
Iemand nog een toffe pakistaanse bank waar je 0,3% meer rente vangt?![]()
ja,laatst opgenomen, heette het op upc ding ook anders, maar het komt wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef amaranta het volgende:
15:55 Viva Pinata
16:20 Barnyard
16:45 Ned's survivalgids
17:05 Johnny Test
17:30 Avatar
17:55 Fairly odd parents
18:20 Gefopt!
18:30 Ricky Sprocket
18:50 Het Huis Anubis
19:15 Superster - The family Battle
kinderen dingen geven die veul herrie makenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik geef eva:
[ afbeelding ]
ies koeltoer
Nah, dasnie waarquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanaf nooit, gevoelig puntje bb-papa en mama
Maar da gift niks
maar wel eerst de OFF knop aanpassenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kinderen dingen geven die veul herrie maken
delen zal ie, de dikkop!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanaf nooit, gevoelig puntje bb-papa en mama
Maar da gift niks
Wanneer is S jarig? ik heb een sixpack breezer voor haarquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar wel eerst de OFF knop aanpassen
mijn larfje is al blij met een stuk papierquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja,laatst opgenomen, heette het op upc ding ook anders, maar het komt wel!
Wil je larfje nog iets speciaals?
Die opmaakpop krijgt ze niet, die heeft Sam al, ze hoeft njet perse hetzellufde
idd, dat het niet meer uit kanquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar wel eerst de OFF knop aanpassen
Ohnee, ik geef van die ledlampjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn larfje is al blij met een stuk papier
Eeen lap stof, of een lap top, een oude gare telefoon of een afstandsbediening. Dat soort dingen.
Maar maak je niet sappel. Kom een keer een gebakje doen een bak koffie en dan is het ook goed.
29-8quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wanneer is S jarig? ik heb een sixpack breezer voor haar
if vrouw = getrouwd then almost impossiblequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef amaranta het volgende:
Een vriend van R. heeft van zijn vader testamentair moeten vastleggen dat zijn vrouw (de vrow van die vriend dus) en haar familie niks krijgen van zijn erfenis.
Vriend van R. erft namelijk veel geld ofzoiets.
Ik erf de helft van het huis als bb dood gaat, maar als ik ook dood ga en we hebben geen kinderen gaat die helft weer terug naar de familie van bb en vice versaquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef amaranta het volgende:
Een vriend van R. heeft van zijn vader testamentair moeten vastleggen dat zijn vrouw (de vrow van die vriend dus) en haar familie niks krijgen van zijn erfenis.
Vriend van R. erft namelijk veel geld ofzoiets.
datum?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, ik geef van die ledlampjes
is dit een uitdaging?quote:
ook niet als het zo in zijn testament staat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
if vrouw = getrouwd then almost impossible
Dat schikt, het is zondag jarig volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
datum?
ik kan dees week op zeker niet, tenzij je graag een spookdierblik in mijn ogen ziet, dan kan ik zondags
Kom maar een keer aanwaaien. Ik ben elke maandag en dinsdag thuis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
datum?
ik kan dees week op zeker niet, tenzij je graag een spookdierblik in mijn ogen ziet, dan kan ik zondags
wordt rechtzaak omdat erfrecht boven testament zou kunnen staan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ook niet als het zo in zijn testament staat?
i was bluffingquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat schikt, het is zondag jarig volgens mij
in zulks koffer: JAquote:
Kan wel als je op huwelijkse voorwaarden trouwt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
wordt rechtzaak omdat erfrecht boven testament zou kunnen staan.
een testament is niet zaligmakend.
Laat m voor zijn dood witte sportschoenen en een boot kopen en zn ding doen, dan wel
is goed, maar niet tegen rob vertellen, dalijk wordt ie jaloersquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kom maar een keer aanwaaien. Ik ben elke maandag en dinsdag thuis.
ja maar das een motie van wantrouwen vinnik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan wel als je op huwelijkse voorwaarden trouwt.
Mochten jullie na 29-08-2009 niks meer van mij horen...FUFR did itquote:
slecht engels ookquote:
Volgens mij heb je gelijk. Je kan dergelijke dingen wel in de huwelijkse voorwaarden vastleggen in het geval van scheiden e.d..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
wordt rechtzaak omdat erfrecht boven testament zou kunnen staan.
een testament is niet zaligmakend.
Laat m voor zijn dood witte sportschoenen en een boot kopen en zn ding doen, dan wel
snie! want ik heb een walibi!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mochten jullie na 29-08-2009 niks meer van mij horen...FUFR did it
Die rickroll ookquote:
aai em joest to itquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk. Je kan dergelijke dingen wel in de huwelijkse voorwaarden vastleggen in het geval van scheiden e.d..
Ik ben blij dat ik thuis zitquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Echt mijn collegas zo van wtfbbq moet jij nou lachen
Mwah, vind ik wel wat kort door de bocht. Trouwen is tegenwoordig net zo vast als just a relationship.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar das een motie van wantrouwen vinnik.
Ik ben in en met gemeenschap getrouwd en ja, dan heeft J. ook recht op de helft van mijn aandelen bij scheiding, maar ik heb witte sportschoenen en een mattie met een boot en dat weet ze.
Jamaar als jij failliet gaat is zij ook de sjaak, da's dan weer het nadeelquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar das een motie van wantrouwen vinnik.
Ik ben in en met gemeenschap getrouwd en ja, dan heeft J. ook recht op de helft van mijn aandelen bij scheiding, maar ik heb witte sportschoenen en een mattie met een boot en dat weet ze.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon Juup onder kunnen zetten
idd, ik heb geleerd dat je nooit in gemeenschap moet trouwen als je ee eigen toko hebt...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar als jij failliet gaat is zij ook de sjaak, da's dan weer het nadeel
Dat valt me dan weer tegen van jequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel wat kort door de bocht.
Ik moet van mijn ouders ook onder huwelijkse voorwaarden trouwen.
Of naja, moet, ze zien het graag. En dat is voor mij een reden om dat te doen.
Hij was al getrouwd in gemeenschap voordattie een eigen toko had... denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, ik heb geleerd dat je nooit in gemeenschap moet trouwen als je ee eigen toko hebt...
Als dat echt zo is, moeten we tezijnertijd eens bekijken wat er mogelijk isquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen van je
Mijn ouders zien graag dat ik in gemeenschap van goederen trouw, betekent dit dan dat we nooit zullen trouwen?
ik ben nog vrij *steekt hand op*quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn ouders zien graag dat ik in gemeenschap van goederen trouw, betekent dit dan dat we nooit zullen trouwen?
[Paint] Obama strip!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog meer Obama lollercopters: [Paint] Obama strip!
Jouw vader heeft in het leger gezeten...jij wintquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon zelf moeten kiezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, moeten we tezijnertijd eens bekijken wat er mogelijk is.
schat, ik heb BV's dus dat valt wel mee..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar als jij failliet gaat is zij ook de sjaak, da's dan weer het nadeel
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat ik nog weten!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef amaranta het volgende:
DUS, hoe laat komen die hamsters nou op tv fufr?
"tezijnertijd" als in ik heb nog wat aanvullende voorwaarden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, moeten we tezijnertijd eens bekijken wat er mogelijk is.
meet the fokkersquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef amaranta het volgende:
dus jouw collegas zitten ook op fok
de vrijgezelle leuke vrouwelijke exemplaren mogen zich wel aanmelden hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik mail ze de plaatjes door
Laten we ons niet bemoeien met hun huwelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
"tezijnertijd" als in ik heb nog wat aanvullende voorwaarden?
ohnoes..je goddelijke lichaamquote:
wel met wanneer er nou onderhand eens nageslacht komt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we ons niet bemoeien met hun huwelijk.
Nee want papa en mama moeten dan eerst toestemming gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel met wanneer er nou onderhand eens nageslacht komt?
Neinquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Juup© het volgende:
Ligt FOK! er bij jullie ook uit zo af en toe het laatste uur?
Hmmm vreemd. Ik krijg de melding dat de server wel schijnt te bestaan maar dat er geen verbinding gemaakt kon worden.quote:
Ik heb er maar 1 die vrijgezel is hier, maar die vind je vast niet leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de vrijgezelle leuke vrouwelijke exemplaren mogen zich wel aanmelden hoor
Zoek eens een baan met leuke vrijgezelle collega'squote:Op dinsdag 11 november 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 die vrijgezel is hier, maar die vind je vast niet leuk
Dt hebben alleen ex-modsquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm vreemd. Ik krijg de melding dat de server wel schijnt te bestaan maar dat er geen verbinding gemaakt kon worden.
Die uit groningenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 die vrijgezel is hier, maar die vind je vast niet leuk
blijft lachenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of die nog leeft.
Ja kun je je voorstellen hoe het was om de volgende dag de camera leeg te trekken en deze fotosessie tegen te komenquote:
bellen casanovaquote:
Ach ik heb me vermaakt hoor, erg gezellig feestjequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kun je je voorstellen hoe het was om de volgende dag de camera leeg te trekken en deze fotosessie tegen te komen![]()
Heb ik je ooit nuchter gezien?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ach ik heb me vermaakt hoor, erg gezellig feestje![]()
En zo zie ik er nu eenmaal altijd uit als ik dronken ben.
Eeuh, neequote:
ik ben trots op jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |