HAHAHAquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Tinus, check deze dan:
[ afbeelding ]
Hij was met 1 of andere site bezig ofzo dacht ik....quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Over details gesproken
Waar is Beller?
JAATOCHHHH!! ZE BEGON TE TRILLEN SWAquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
CONJOOOOO!!!! HIJ IS VIES! PATRICK!!! IK ZEG HET JE!!!
dit dus~~!!!quote:
Wat nou weer??quote:
Hey wees een vrolijkquote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey wees een vrolijk
Hij quote iets en zegt 'dat dus' zonder 'dat dus' was er dus een quote zonder reaction (zelfde betekenis dus) en dat vond men niet lief. dat dussss
Was grappusss
Kussss
ik had er over nagedacht,.... ik denk op een smiley only reply van sgele durf ik da wel te zeggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey wees een vrolijk
Hij quote iets en zegt 'dat dus' zonder 'dat dus' was er dus een quote zonder reaction (zelfde betekenis dus) en dat vond men niet lief. dat dussss
Was grappusss
Kussss
Moozie ga een vermist topic maken van Bellerquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey wees een vrolijk
Was grappusss
Kussss
ik mis jullie ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik mis nogal wat gedurende de werkdagen enzo
je gevoel voor humor of je testostron gehalte?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik mis nogal wat gedurende de werkdagen enzo
Ik weet niks over bellerquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moozie ga een vermist topic maken van Beller
Nu wel stilquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niks over beller
Paas eens een lijstje (en zijn voledige nickname)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je gevoel voor humor of je testostron gehalte?
Uurtje half 8 denk ik, klote OVquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
ps: droxz, hoe laat kwam jij nu vanaaf?
Jeweetsch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |