Die wilde ik niet eens 'plaatsen' hier. Zo slecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:33 schreef DaMart het volgende:
Die van afgelopen weekend nog even:
[ afbeelding ]

Volgens mij moet dat Jan de Boef voorstellen, die uit kwaadheid zjn creativiteit op zijn cel heeft losgelaten.quote:
 .
.

Ah! Zo!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat Jan de Boef voorstellen, die uit kwaadheid zjn creativiteit op zijn cel heeft losgelaten.
Maar normaal bestaat deze cartoon uit standaard 3D-poppetjes, dus de tekenaar is zelf ook creatief bezig geweest op deze manier.

Jan de Bouvrie had op z'n cel een tekening van z'n cel gemaakt, maar de inrichting kon hij niet meer tekenen omdat z'n potlood door een bewaker werd afgepakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik snap hem niet?

ok, dat wist ik nietquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Jan de Bouvrie had op z'n cel een tekening van z'n cel gemaakt, maar de inrichting kon hij niet meer tekenen omdat z'n potlood door een bewaker werd afgepakt.

Die informatie had mij ook nog niet bereikt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Jan de Bouvrie had op z'n cel een tekening van z'n cel gemaakt, maar de inrichting kon hij niet meer tekenen omdat z'n potlood door een bewaker werd afgepakt.

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Waarom staat die verbaasde chirurg in de supermarkt?quote:Op maandag 12 april 2010 14:12 schreef Thy... het volgende:
En hij heeft de Tetris-cartoonkasten hergebruikt. Ik kon maar met moeite uit het plaatje opmaken dat hij in een supermartk staat.

Simpel toch?quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom staat die verbaasde chirurg in de supermarkt?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |