quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeDe stagiair bleek zeer competent voor hetgeen ze voor studeert, en dat is niet wat ik moet doen
Die was toch al lang binnen?!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef MPG het volgende:
Eindelijk je mac eer.
Hoe zat het nou met die ipod dinges?
ik lees hier niet terugquote:
quote:
Ik heb alles binnenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef MPG het volgende:
Eindelijk je mac eer.
Hoe zat het nou met die ipod dinges?
Keurig netjesquote:Op woensdag 12 november 2008 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb alles binnen
Per ongeluk op werk even met dat ding zitten spelen, wat een brute machine
Ik ben echt gewend om te wachten tot m'n programma's geladen zijn, dat is nu echt niet meer aan de orde
DDR3 geheugen
quote:
Ja, geen zin in.. presentatie houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
spannendMag je fijn vertellen wat je allemaal doet op stage?
Doe hier eens oefenen dan
Dat moest ik 8 oktober ook al doenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.. presentatie houden.![]()
En nee, ga niet oefenen hier..
Ja ik ook, bij stagebezoek van mijn docentbegleider moest ik ook presenteren. Neem nu dezelfde presentatie, met een beetje andere opzet..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moest ik 8 oktober ook al doen
Ik hoefde gelukkig niet bij dat stage bezoek te presenteren, hell no dat ik dat gedaan had.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja ik ook, bij stagebezoek van mijn docentbegleider moest ik ook presenteren. Neem nu dezelfde presentatie, met een beetje andere opzet..![]()
Wel fijn, terugkomdag.. ietsjes eerder weekend.
Hoe was de presentatie bij jou gegaan?![]()
Ik ben toe aan vanavond, dat is nog iets dichterbij gelukkigquote:Op woensdag 12 november 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
ik ben ook wel weer toe aan weekend
en dan? of gewoon omdat je dan vrij bent?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben toe aan vanavond, dat is nog iets dichterbij gelukkig
Nou ja die kerel hoef ik dan wel weer niet te zien, want die is zo ontiegelijk lelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dan? of gewoon omdat je dan vrij bent?
of ging naar je Hans Kraai junior kijken?
hehehe.. Maar zou leuk zijn als je vrij was natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja die kerel hoef ik dan wel weer niet te zien, want die is zo ontiegelijk lelijkMaar ik ga wel naar zijn elftal kijken ja
![]()
En ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook vrij, maar dat is weer niet zeker.. want ze zitten hier met een lastige klant waar ik mee moet helpen
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 12 november 2008 14:57 schreef Puala het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ood-in-Dodewaard.ece
![]()
![]()
Dat is bij mij aan het einde van de straat eigenlijk.
Nou vrij ben ik dus nietquote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. Maar zou leuk zijn als je vrij was natuurlijk
[..]
Klinkt gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |