Heulemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris nooit op, heb altijd wel 2 a 300 over per maand
Ik ken het, ik meestal nog wel meer. Alleen maar mooi natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Als het goed is komt morgen die L4D demo toch?
Weet niet hoe Cyb er eerder aan kwam, waarschijnlijk aan een geslachtsdeel liggen sabbelen
Weet je zelf wel wat voor spellen dat zijn ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Huppakee 2 nieuwe spellen gekregen vandaag(Assassins Creed en Timeshift)
Komt vandaag, Cyb had een pre-order code denk ik. (daarmee kon je eerder al de demo spelen)quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet niet hoe Cyb er eerder aan kwam, waarschijnlijk aan een geslachtsdeel liggen sabbelen
Ja niet nieuw, maar ik heb ze vandaag door de brievenbus gekregen...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat voor spellen dat zijn ?
Left 4 Dead demo 11 novemberquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Was ik maar niet in de zorg gaan werken..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |