wehehequote:
ja dus? ik heb ook al eens gewonnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gewonnen, zoals jij aan de TT-historie moet kunnen zien!
Mja, de docenten van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehetis gewoon een nederlander maar hij maakt regelmatig echt zeer ernstige taalvauwten
Ik ga mijn geld terug eisenquote:
T is wel studie verlof soort van. Moet dus zat aan mijn scriptie doenquote:
ook vóór vrijdag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel studie verlof soort van. Moet dus zat aan mijn scriptie doen
Nee, deze dagen gewoon, Moet echt een stuk verder zijn maandagquote:
Maar het was voor mij de eerste en enige keer...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dus? ik heb ook al eens gewonnen![]()
Samen met Fha dus in het werkstukken bankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze dagen gewoon, Moet echt een stuk verder zijn maandag
ik volgens mij ook nog maar één keer... of twee... geen ideequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Maar het was voor mij de eerste en enige keer...
Ik zie een hondenbanner... watvoorbaasbenjijpuntnlquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Frutsel het volgende:
Alweer die singles-banner
Gek van... nepwieven
Nu zou je wel willen dat je er ook bij mocht heh?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Samen met Fha dus in het werkstukken bankje
Nee, maar het is een heul eind bij de bushalte vandaanquote:
bij Marc en Fha? Nee ik gun hen hun liefdequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu zou je wel willen dat je er ook bij mocht heh?!
www.buienradar.nlquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het is een heul eind bij de bushalte vandaanDus het zou wel tof zijn als het droog bleef
hehe ik wil wel ff een paar (fok)honden bannenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie een hondenbanner... watvoorbaasbenjijpuntnl
Aaahw liefquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bij Marc en Fha? Nee ik gun hen hun liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |