abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63183647
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:09 schreef jogy het volgende:
Gisteren Greenmills slavecamp uitgemoord...
Ook je grote vriend?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63183657
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
Toch... heb ik het gevoel dat Fallout 2 leuker was, meer adventure game, ingewikkelder quests, meer keuzes waarbij je niet iedereen te vriend kán houden, meer moeten kiezen tussen bepaalde perks of abilities waaraan je punten kunt uitgeven, meer verschillende karakters kunnen spelen (dom/sterk/slim/snel/etc). Je hebt op bep. websites ook uitgebreide omschrijvingen van bepaalde 'builds' enzo. Meer verschillende objects met uitgebreide omschrijvingen, de mogelijkheid om weapons te laten upgraden etc. Meer mogelijkheden met teamleden die je uitgebreide kunt instrueren hoe ze zich moeten gedragen, welk wapen ze moeten gebruiken, wanneer ze zich moeten healen...

Fallout 3 is ehm... wat simpeler allemaal, rechttoe rechtaan.
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)

Vandaar mijn eerdere oproep om Fallout 4 dan ook op een identieke grafische engine te bouwen en alle ontwikkeltijd te steken in gameplaymechanismen, quests, vulling van de wereld etc...

Fallout 1 --> 2 was ook praktisch geen technische vooruitgang, daar heeft ook nog nooit iemand zich aan gestoord. Bovendien draait de huidige engine toch lang niet bij iedereen op max, detail nog wat opschroeven en hij kan nog prima mee over 2, 2,5 jaar.

(Bethesda kennede zal er wel een flinke uitbreiding komen ook)

Aaaf fuck Fallout 4. Als Fallout Online er maar komt, van eenzelfde kwaliteit. Dat zal de enige reden ooit zijn waarom ik nog een MMORPG zal spelen. (Moet ik wel een heel jaar vrijaf van m'n huwelijk vragen ipv één week )
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_63184262
Toch heb ik nu eerst zin in een nieuwe elder scrolls daarna mag er weer een fallout. Mmorpg zou heel vet zijn maar liever niet, dat is te verslavend en gaat mn leven geen goed doen

Ik vind het ook erg jammer dat je niet gewoon steeds hoger en sterker kan. Bij oblivion en morrowind kon je nog alles enchanten om boven de max skills uit te komen.

Ik ben bang dat zodra ik level 20 raak ik niet echt verder wil spelen. Nou is dat geen ramp want dan ga ik sowieso alles nog een keer evil doen, maar als ik verder zou kunnen gaan in levels en skills was ik sowieso langer bezig met elk character.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63184402
Kun je eigenlijk echt zelf wapens customizen en in elkaar knutselen? Of alleen van schematics wapens maken, en wapens repairen?
pi_63184619
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)

Vandaar mijn eerdere oproep om Fallout 4 dan ook op een identieke grafische engine te bouwen en alle ontwikkeltijd te steken in gameplaymechanismen, quests, vulling van de wereld etc...

Fallout 1 --> 2 was ook praktisch geen technische vooruitgang, daar heeft ook nog nooit iemand zich aan gestoord. Bovendien draait de huidige engine toch lang niet bij iedereen op max, detail nog wat opschroeven en hij kan nog prima mee over 2, 2,5 jaar.

(Bethesda kennede zal er wel een flinke uitbreiding komen ook)

Aaaf fuck Fallout 4. Als Fallout Online er maar komt, van eenzelfde kwaliteit. Dat zal de enige reden ooit zijn waarom ik nog een MMORPG zal spelen. (Moet ik wel een heel jaar vrijaf van m'n huwelijk vragen ipv één week )
Als Fallout 4 ook voor de consoles komt (wat hoogstwaarschijnlijk is) dan zal het weer niet uitgebreid zijn. Dat werkt gewoon allemaal niet. Ik zie ook binnen 10min spelen dat dit OOK een consolegame is, de manier van lopen, de menu'tjes, de mogelijkheden in de hud, knoppen veranderen ed.
pi_63184672
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef Maisnon het volgende:
Kun je eigenlijk echt zelf wapens customizen en in elkaar knutselen? Of alleen van schematics wapens maken, en wapens repairen?
Alleen maken en repareren
  donderdag 13 november 2008 @ 10:59:36 #57
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63184815
Ik ga, als ik deze verhaallijn af heb, het spel spelen zonder innocent people te vermoorden. Eens kijken hoe lang ik dát volhoud.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63185209
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:54 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Alleen maken en repareren
Zondeeeee!
pi_63185230
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga, als ik deze verhaallijn af heb, het spel spelen zonder innocent people te vermoorden. Eens kijken hoe lang ik dát volhoud.
Ik liep gisteren 5 minuten lang rond met een boze Overseer inclusief knuppel achter me aan en een jeukende triggerfinger
pi_63185335
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Zondeeeee!
Inderdaad, had van mij best wat dieper mogen gaan qua wapens en armor.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:23:09 #61
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63185439
Er is trouwens één Perk dat je gelijk een level omhoog gaat! Wie zou gek genoeg zijn om die niet te nemen?
pi_63185742
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef LasTeR het volgende:
Er is trouwens één Perk dat je gelijk een level omhoog gaat! Wie zou gek genoeg zijn om die niet te nemen?
Ik, want als je zelf naar het max level gaat heb je uiteindelijk 1 perk extra
  donderdag 13 november 2008 @ 11:34:01 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63185767
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ook je grote vriend?
Mini nukes. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_63185939
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Mini nukes. .
Ik had me achter een container verscholen waar hij me niet kon pakken. Daarna mijn assault rifle leeggeschoten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_63186404
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ook je grote vriend?
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
Doe eens niet.
pi_63186675
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
pi_63186812
Mysterious Stranger is gaaf
pi_63186858
quote:
<verhaal>
pi_63187602
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef Maisnon het volgende:
Mysterious Stranger is gaaf
Heul niet, heeft mij 10 euro gekost
Doe eens niet.
pi_63188492
quote:

[..]

pi_63219426
tvp
pi_63221354
Weet iemand waar ik de savegame map kan vinden?
Moet namelijk de pc opnieuw installeren, en wil graag verder gaan daarna
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:46:44 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63221443
Gisteren ´even´ de Talonbasis uitgeroeid inclusief leiderschap . Alleen zonder quest, heb ik nu iets misgelopen? .
Vrijheid
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:02:42 #74
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63225021
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef jogy het volgende:
Gisteren ´even´ de Talonbasis uitgeroeid inclusief leiderschap . Alleen zonder quest, heb ik nu iets misgelopen? .
Waar is de Talon-basis te vinden?

Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
pi_63227171
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neer
pi_63228751
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef Apfelsaft het volgende:

Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neer
Dan loop je XP mis .
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:55:16 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63229145
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik zal vanavond nog even kijken waar het precies is.
Vrijheid
pi_63230807
ik denk dat ik een probleem heb, ik ben mij messetron of zo iets gun kwijt en nu kan ik ook de mensen niet instralen voor hin slave collar band.
iemand een idee waar je dat ding kan kopen in ieder geval niet bij die gozer waar je em voor krijg en ook niet bij moaria
pi_63230888
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan loop je XP mis .
Maar zo hou ik genoeg ammo en hp over voor waar ik dan ook mee bezig ben Als ik gewoon aan het rondlopen ben slacht ik ze natuurlijk wel af
  zaterdag 15 november 2008 @ 03:09:49 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63238391
Ok, niet zeuren, het eind is gewoon tof.

Nu ga ik een poging wagen tot total evilness maar of ik het red? .
Vrijheid
pi_63238911
Kon het in het begin ook niet over mijn hart krijgen om de bom te laten ontploffen
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:13:30 #82
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63239799
Zit wel een mooie scene in als je hem laat ontploffen.
pi_63240244
Na de survival guide quest gaat Megaton bij mij ook de lucht in
pi_63240756
Stelletje slechterikken
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:17:58 #85
189777 zagevent
what's in a name
pi_63243580
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:43 schreef MasGhibli het volgende:
Weet iemand waar ik de savegame map kan vinden?
Moet namelijk de pc opnieuw installeren, en wil graag verder gaan daarna
Mijn Documenten\My Games\Fallout3
pi_63243826
Als je eenmaal evil bent gaat het allemaal vanzelf. Eerst goed gespeeld, nu als de duivel zelf... de eerste twee keer voel je je nog schuldig als je voor de dark side kiest, maar nu (24 uur verder) slacht ik moeiteloos hele dorpen af en lach ik als ik in vats met mijn ripper onschuldige mensen doormidden zaag...
Ja, ik generaliseer.
pi_63243835
Sjongejonge, heb ik die patch geprobeerd te installeren... zucht. Doet dat klerespel niks meer

Helemaal eraf gegooid met het idee om dan maar de legale versie te installeren, leest ie heel die tering cd niet

Zo typisch he, wil ik het netjes doen, ben ik Fallout-loos
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_63244025
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef zagevent het volgende:

[..]

Mijn Documenten\My Games\Fallout3
reinstall van Vista is al bezig.
Thx
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:03:51 #89
189777 zagevent
what's in a name
pi_63248987
Graag gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[EDIT] Laat maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door zagevent op 15-11-2008 19:17:13 ]
pi_63249380
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:58 schreef Apfelsaft het volgende:
Na de survival guide quest gaat Megaton bij mij ook de lucht in
Dat is een aardig lang questje

Tip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63251192
Deze game schreeuwt er gewoon om, meedere keren de verhaallijn te doorlopen
pi_63254317
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat is een aardig lang questje

Tip:
SPOILER
SPOILER
Doe eens niet.
pi_63255291
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:27 schreef Necrodeath het volgende:

[..]
SPOILER
Dit had ik al begrepen inderdaad. Heb Megaton nu toch opgeblazen omdat ik erachter kwam dat Moira gewoon in een ghoul verandert en de quest gewoon doorgaat
  zondag 16 november 2008 @ 10:42:13 #94
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_63257394
Hmmm per ongeluk uitgespeeld vanmorgen, als je alleen de mainquest doet, is dat toch best aardig vlot Begint het net goed spannend te worden en heb je een beetje goeie wapens, is het afgelopen... Vault 112 is wel grappig als je op je pipboy 3000 kijkt

Misschien nog maar eens spelen, maar dan met alle sidequests... heb Dogmeat niet eens gevonden/tegengekomen.
  zondag 16 november 2008 @ 11:17:29 #95
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63257853
Kan je op een willekeurige plek gaan slapen of moet dat echt perse op een bed?

Zowel mijn linkerarm- als been zijn crippled, heb nog weinig HP en weinig zin om weer helemaal terug te gaan naar een plek waar ik kan slapen of een dokter is.

Ben op weg naar het museum van technologie. Zit alleen een beetje in de shit door het geringe aantal HP. Ga ik volgens mij nooit redden. En teruggaan is zo een pokke end
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63257949
Je kunt via de world map toch teruggaan naar eerder bezochte locatie's
  zondag 16 november 2008 @ 11:29:18 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63258004
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef MasGhibli het volgende:
Je kunt via de world map toch teruggaan naar eerder bezochte locatie's
Duh
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63258114
Hadden jullie trouwens al door dat je in je list met Items ook op de 'kopjes' kunt klikken, zodat je 'Weapons' en 'Apparel' enzo apart gesorteerd te zien krijgt? Scheelt een heel gedoe met scrollen .

Duurde even voordat ik daarachter kwam .
  zondag 16 november 2008 @ 13:51:31 #99
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63261109
Ik heb geloof ik een stuk of 60 stimpacks over. Iemand kopen?
pi_63261297
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb geloof ik een stuk of 60 stimpacks over. Iemand kopen?
Ik heb er momenteel 170 oid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')