Ook je grote vriend?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:09 schreef jogy het volgende:
Gisteren Greenmills slavecamp uitgemoord...
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
Toch... heb ik het gevoel dat Fallout 2 leuker was, meer adventure game, ingewikkelder quests, meer keuzes waarbij je niet iedereen te vriend kán houden, meer moeten kiezen tussen bepaalde perks of abilities waaraan je punten kunt uitgeven, meer verschillende karakters kunnen spelen (dom/sterk/slim/snel/etc). Je hebt op bep. websites ook uitgebreide omschrijvingen van bepaalde 'builds' enzo. Meer verschillende objects met uitgebreide omschrijvingen, de mogelijkheid om weapons te laten upgraden etc. Meer mogelijkheden met teamleden die je uitgebreide kunt instrueren hoe ze zich moeten gedragen, welk wapen ze moeten gebruiken, wanneer ze zich moeten healen...
Fallout 3 is ehm... wat simpeler allemaal, rechttoe rechtaan.
Als Fallout 4 ook voor de consoles komt (wat hoogstwaarschijnlijk is) dan zal het weer niet uitgebreid zijn. Dat werkt gewoon allemaal niet. Ik zie ook binnen 10min spelen dat dit OOK een consolegame is, de manier van lopen, de menu'tjes, de mogelijkheden in de hud, knoppen veranderen ed.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Kan me er wel een beetje in vinden hoor. Wat mij vooral opviel is dat ik toen ik level 15 ofzo was bijna alle skills die er toe doen al rond de 90 procent heb zitten. Vind het heel jammer dat je daar niet overheen kunt gaan (tot 300) zodat je een enkele skill echt bizar goed kan trainen. Op level 15 ben je al zo goed als onsterfelijk (speelde op 'normal', scheelt wel iets). De drang om een goed uitgebalanceerd karakter te zoeken is er niet echt. Zijn toch allemaal compromissen voor de console-spelers vrees ik. (Want face it, die games zitten praktisch altijd simpeler in elkaar)
Vandaar mijn eerdere oproep om Fallout 4 dan ook op een identieke grafische engine te bouwen en alle ontwikkeltijd te steken in gameplaymechanismen, quests, vulling van de wereld etc...
Fallout 1 --> 2 was ook praktisch geen technische vooruitgang, daar heeft ook nog nooit iemand zich aan gestoord. Bovendien draait de huidige engine toch lang niet bij iedereen op max, detail nog wat opschroeven en hij kan nog prima mee over 2, 2,5 jaar.
(Bethesda kennede zal er wel een flinke uitbreiding komen ook)
Aaaf fuck Fallout 4. Als Fallout Online er maar komt, van eenzelfde kwaliteit. Dat zal de enige reden ooit zijn waarom ik nog een MMORPG zal spelen.(Moet ik wel een heel jaar vrijaf van m'n huwelijk vragen ipv één week
)
Alleen maken en reparerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef Maisnon het volgende:
Kun je eigenlijk echt zelf wapens customizen en in elkaar knutselen? Of alleen van schematics wapens maken, en wapens repairen?
Ik liep gisteren 5 minuten lang rond met een boze Overseer inclusief knuppel achter me aanquote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga, als ik deze verhaallijn af heb, het spel spelen zonder innocent people te vermoorden.Eens kijken hoe lang ik dát volhoud.
Inderdaad, had van mij best wat dieper mogen gaan qua wapens en armor.quote:
Ik, want als je zelf naar het max level gaat heb je uiteindelijk 1 perk extraquote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef LasTeR het volgende:
Er is trouwens één Perk dat je gelijk een level omhoog gaat! Wie zou gek genoeg zijn om die niet te nemen?
Ik had me achter een container verscholen waar hij me niet kon pakken.quote:
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
<verhaal>
[..]
Mijn broertje was daar ook gister, op zijn 3e character (Very Hard). Hij was lvl 16 oid, met unarmed/melee focus. Hij gooide eerst een granaat naar die generator die dat hek stroom geeft waar die Behemoth in zit, zodat die Behemoth naar buiten kan en alle raiders gaat slopen.
Alle raiders dood, ik zeg: 'Wedden voor 10 euro dat je die Behemoth niet dood maakt met je Power Fist zonder zelf dood te gaan?'
hij: 'sgoed'
Hij gebruikt alle chems, psycho, med-x, buffout, yao guai meat, nuka quantum enz enz.
Loopt naar die behemoth toe (hij had nog een stealthboy actief), VATS, slaat 3x op die Behemoth (geen zichtbare damage, ik denk die 10 euro is in de pocket), maar dan....western achtig muziekje, Mysterious Stranger komt, BANG BANG BANG, Behemoth dood
Waar is de Talon-basis te vinden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef jogy het volgende:
Gisteren ´even´ de Talonbasis uitgeroeid inclusief leiderschap. Alleen zonder quest, heb ik nu iets misgelopen?
.
Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neerquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waar is de Talon-basis te vinden?
Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
Dan loop je XP misquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef Apfelsaft het volgende:
Meestal wacht ik even totdat de Talons en Supermutants elkaar grotendeels hebben uitgemoord, dan sneak ik naar de overgebleven mutants en snipe ze 1 voor 1 neer
Ik zal vanavond nog even kijken waar het precies is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waar is de Talon-basis te vinden?
Ik heb me net wel een weg door de "Capitol" gebaand. Daar zitten ook een hoop Talons en Super Mutants. Wel goed voor m'n ammo.
Maar zo hou ik genoeg ammo en hp over voor waar ik dan ook mee bezig benquote:
Mijn Documenten\My Games\Fallout3quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:43 schreef MasGhibli het volgende:
Weet iemand waar ik de savegame map kan vinden?
Moet namelijk de pc opnieuw installeren, en wil graag verder gaan daarna
reinstall van Vista is al bezig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:17 schreef zagevent het volgende:
[..]
Mijn Documenten\My Games\Fallout3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[EDIT] Laat maar.
[ Bericht 2% gewijzigd door zagevent op 15-11-2008 19:17:13 ]
Dat is een aardig lang questjequote:Op zaterdag 15 november 2008 10:58 schreef Apfelsaft het volgende:
Na de survival guide quest gaat Megaton bij mij ook de lucht in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is een aardig lang questje
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:27 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Dit had ik al begrepen inderdaad. Heb Megaton nu toch opgeblazen omdat ik erachter kwam dat Moira gewoon in een ghoul verandert en de quest gewoon doorgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duhquote:Op zondag 16 november 2008 11:26 schreef MasGhibli het volgende:
Je kunt via de world map toch teruggaan naar eerder bezochte locatie's
Ik heb er momenteel 170 oidquote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb geloof ik een stuk of 60 stimpacks over.Iemand kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |