Naast dat van Joran, dat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef zatoichi het volgende:
Thayland?
Het zou pas bijzonder zijn als het lichaam van Holloway zou aanspoelen in Thailand...
Dat ligt wel iets verder de andere kant opquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Stoffelijk overschot Nederlander gevonden
Gelukkig staan Antillianen bekend om hun betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef c.jansen het volgende:
kan niks vinden dus vandaar mijn vraag maar ik hoorde het net op school van een antiliaan
Binnenkort dus nog een reportage van Peter R. De Vriesquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef -SG- het volgende:
Joran zit gewoon ergens uit zijn neus te vreten.
Wat is nu je vraag ? Is het waar dat je dat gehoord hebt, of is het waar dat zijn lichaam aangespoeld is ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
Ik hoorde net dat jorans lichaam is aangespoeld in thayland, is dat waar?
Volgende keer zit joran in de drugshandel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef -SG- het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Gelukkig staan Antillianen bekend om hun betrouwbaarheid.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Binnenkort dus nog een reportage van Peter R. De Vries
volgens mij haal je weer twee nieuwsberichten door elkaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
Die wacht heus wel tot de Thaise maffia naar Nederland komt, hoor...quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
Ik denk dat het het lijk is van PRDV
Hoe je thailand schijft , zegt iets over de school waar jij en die antiliaan op zittenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
peter: "wie denkt dat Joran z'n leven nu verbeterd heeft, heeft het mis. Naast zijn studie is Joran nu bezig met 'Neusvreten'. Hij omsingelt zijn neus en probeert met brute kracht onschuldige kneppen uit zijn neus te halen. De kneppen die denken dat ze bevrijd zijn, komen bedrogen uit. Ze worden namelijk zonder pardon opgegeten door Joran! Hieruit blijkt wel weer dat Joran geen enkel respect heeft voor het leven van de neusbewoners..."quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef -SG- het volgende:
Hahhahahahahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Binnenkort dus nog een reportage van Peter R. De Vries
zelfs de vissen al niet meer arme jongenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef minkuukel het volgende:
Aangespoeld nee.
Hij is door de vissen het water uitgeschopt want doe moesten hem ook niet.
Daar hield ik op met lezen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
Ik hoorde net...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
peter: "wie denkt dat Joran z'n leven nu verbeterd heeft, heeft het mis. Naast zijn studie is Joran nu bezig met 'Neusvreten'. Hij omsingelt zijn neus en probeert met brute kracht onschuldige kneppen uit zijn neus te halen. De kneppen die denken dat ze bevrijd zijn, komen bedrogen uit. Ze worden namelijk zonder pardon opgegeten door Joran! Hieruit blijkt wel weer dat Joran geen enkel respect heeft voor het leven van de neusbewoners..."
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
Ik denk hoop dat het het lijk is van PRDV
HET IS WAAR!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef c.jansen het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
peter: "wie denkt dat Joran z'n leven nu verbeterd heeft, heeft het mis. Naast zijn studie is Joran nu bezig met 'Neusvreten'. Hij omsingelt zijn neus en probeert met brute kracht onschuldige kneppen uit zijn neus te halen. De kneppen die denken dat ze bevrijd zijn, komen bedrogen uit. Ze worden namelijk zonder pardon opgegeten door Joran! Hieruit blijkt wel weer dat Joran geen enkel respect heeft voor het leven van de neusbewoners..."
Bij Vyetnam en Cambodya in de buurt, spellingsnaziquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef Wunny het volgende:
Waar ligt Thayland?
quote:
Het zou leuk zijn geweest als mensen ook echt serieus op je post waren ingegaan. Nu ben je gewoon een mongool en dat ziet iedereenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef c.jansen een heleboel onzin
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn geweest als mensen ook echt serieus op je post waren ingegaan. Nu ben je gewoon een mongool en dat ziet iedereen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn geweest als mensen ook echt serieus op je post waren ingegaan. Nu ben je gewoon een mongool en dat ziet iedereen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |