Zwolle is voor mij nog steeds een uur met de trein, dus echt om de hoek is het ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
In Zwolle leuk dan?. Is wel lekker ver voor Dribbel, Ares en mij, maar voor de rest valt het wel mee (of ik weet gewoon niet waar je woont
).
Ik kan mij niet herinneren er ooit geweest te zijn, dus ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
Of was het een serieuze vraag?
Welke randdebiel ooit begonnen is met Rotterdam "roffa" te noemen mag gelijk op de brandstapel.quote:
Zelf gemaakt kan gewoon met witte Gaffa tape (zelf ook roze gespoten trouwens vond beige lelijk)quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is wel een toffe!
Ik wil ook van die strepen op m'n Tele!
Ik heb er een paar jaar gewoond, het is wel een aardig stadje, er zijn wel een paar aardige kroegjes.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kan mij niet herinneren er ooit geweest te zijn, dus ja..
Het is niet bijzonder veel stompzinniger dan "010"quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke randdebiel ooit begonnen is met Rotterdam "roffa" te noemen mag gelijk op de brandstapel..
Ik snap sowieso niet wat er mis is met een stad gewoon bij de naam te noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder veel stompzinniger dan "010".
Wat de neuk gebeurt er allemaal op dat podium van jullie? Heb dat filmpje op je myspace bekeken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef Mizh het volgende:
[..]
Zelf gemaakt kan gewoon met witte Gaffa tape (zelf ook roze gespoten trouwens vond beige lelijk)
ach ja, mij maak thet niet uit, het is gewoon lekkere muziekquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ergens wel ja
Maarja, hij gaat doorgaans nogal op in het gitaarspelen en zingen, dat gaat kennelijk soms ten kostte van het geheugen.
De teksten liggen er voor de zekerheid.
En ja, Zwolle is voor mij wel handig inderdaad
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke randdebiel ooit begonnen is met Rotterdam "roffa" te noemen mag gelijk op de brandstapel..
Rotterdam = Rotterdam.
Mij te dichtbij. Wil wel eerst reizen om het de moeite waard te maken.quote:
Precies! Dordt, de laatste vestiging der beschaving voordat men het woeste Brabant binnen treedt!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29
en het ligt veel te dicht bij dordt (dordrecht)
LAG is goed, maar idd niet goedkoop. Wat wil je er aan uitgeven?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:48 schreef Yuin het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe goede akoestische gitaar, heb nu een Stagg en dat is werkelijk de grootste prul die je voor kan stellen, met name als je hem op wilt nemen. Zit te denken aan een Seagull/Yamaha of een Taylor Big Baby. Maar nou kwam ik ook LAG tegen, totaal onbekend voor mij dus iemand hier misschien die mij meer kan vertellen over LAG? Is dat wat, of past in het rijtje van Stagg, het is in ieder geval niet goedkoop dat spul van hen.
zit als max te denken aan plus minus 400, de LAG - 300-D Autumn bijvoorbeeld. Maar voor dat geld koop je denk ik ook wel een goede Seagull (de entourage S6 bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
LAG is goed, maar idd niet goedkoop. Wat wil je er aan uitgeven?
Maar tips zijn altijd welkom natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
Je hebt al twee specifieke modellen in gedachten. Ga ze testen zou ik zeggen..
Semi akoestisch is leuk op een podium maar in studio-omgeving heb ik toch de voorkeur om op te nemen met microfoons. En voor elektrische heb ik al een mooie lp aan de muur hangenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik noem wel even de Dean Performer, hebben we dat vast gehad.. Nog steeds de beste elektro-akoestische waar ik op gespeeld heb (maar dat zijn er niet heel veel hoor).
Volgens mij maakt Washburn ook nog mooie dingen.
Percussie op een keukentrap? denk dat je die bedoeltquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat de neuk gebeurt er allemaal op dat podium van jullie? Heb dat filmpje op je myspace bekeken..
.
nee die regelen we gewoon bij elke zaal waar we spelen, overal hebben ze wel een trap.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nemen jullie zelf die keukentrap mee naar elke gig?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |