Deze slaat dan wel alles.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef StephanL het volgende:
Geweldig dat surfmuziekDe dansjes zijn ook zo geweldig
The shadows dansde ook vaak zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze slaat dan wel alles..
Wel een geweldig nummer. Is ooit zelfs nog door Anthrax gecovered..
Roze gitaar ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
Ik heb een roze gitaar!
Dribbel, moest jij destijds lang wachten toen je je valveking via guitarbargains had besteld?
Ah, da's beter!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Roze gitaar ?
Nee ik had em echt in een week binnen
Da's nog wel even een goed idee om te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja je moet echt duidelijk navragen of het op voorraad is, bij iemand anders had hij had niet gecheckt en zij laten dan ook niks weten en sturen het pas op als zij het binnen hebben dus dan zit je lang te wachten.
Een roze gitaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
Ik heb een roze gitaar!
Dribbel, moest jij destijds lang wachten toen je je valveking via guitarbargains had besteld?
Ah well it's our French guitar chickquote:
Wat heb je besteld ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's nog wel even een goed idee om te doen
Yeahquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah well it's our French guitar chick
Ah nice die orange kasten schijnen echt heel goed te zijn. Vind ze er alleen weer minder uitzienquote:
Witte gitaren zijn toffer dan tof, jij weet het ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Aresdreams het volgende:
ja, maar jij houd dan ook van witte gitaren he dribbel
Ah, dat zijn leuke optredens!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Dick Dale.![]()
Ik heb laatst trouwens de Staat live gezien in het voorprogramma van Voicst, die had ook een flink hoog Surf surf gehalte.
Eindelijk nieuwe show bevestigd: Noorderslag 2009!
Op 18 december worden haar amandelen weggelasert. Bzzzzzt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, dat zijn leuke optredens!
Is de zangeres weer helemaal beter?
Ik had laatst een filmpje bekeken van een optreden die je via Myspace had rondgestuurd en toen vond ik het nogal vals namelijk.
Ik had een keer een gitaar met een wit gelakte hals en achterkant in m'n handen, het had best wel wat moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Witte gitaren zijn toffer dan tof, jij weet het ookje beseft het alleen nog niet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op 18 december worden haar amandelen weggelasert. Bzzzzzt.
Welke?
Die had jij er ook niet voor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
ehm, hebben jullie een nummer dat 'backstage pass' ofzo heet?
begint met lalala geloof ik, geen woorden in elk geval.
Ow ik weet al welke je bedoelde, die was idd niet helemaal 100% zuiver, maaar, het was ook een kutmix, had wel iets van een galmpje overheen gekunt. Niet om dingen goed te praten natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
ehm, hebben jullie een nummer dat 'backstage pass' ofzo heet?
begint met lalala geloof ik, geen woorden in elk geval.
Van een galmpje wordt het niet minder vals hoor. Dat dachten veel thrash metalbands in de jaren '80 ook, maar helaas.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow ik weet al welke je bedoelde, die was idd niet helemaal 100% zuiver, maaar, het was ook een kutmix, had wel iets van een galmpje overheen gekunt. Niet om dingen goed te praten natuurlijk.
Haha, nee, maar je kan het wel een beetje maskeren! Beetje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van een galmpje wordt het niet minder vals hoor. Dat dachten veel thrash metalbands in de jaren '80 ook, maar helaas..
We heerschen te bruut.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef brother52 het volgende:
Wat gaan jullie ineens hard.
Nee idd, toen hadden we ook nog 2 dagen optredens gehad. Maar hopen dat vanaf 18 dec. alles beter wordt!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:42 schreef Cynic het volgende:
Die inderdaad! (dan had ik de titel ook echt helemaal fout)![]()
Vooral die ooh-oohs in het begin, kon me al niet voorstellen dat het zo de bedoeling was![]()
Maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig zingen is als je stemproblemen hebt.
We hebben daar onze 2e en 3e album opgenomen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee idd, toen hadden we ook nog 2 dagen optredens gehad. Maar hopen dat vanaf 18 dec. alles beter wordt!
We hadden laatst een pre-production bij Berthus Westerhuis opgenomen, hadden jullie daar ook niet een keertje opgenomen?
Berthus heerst!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben daar onze 2e en 3e album opgenomen.
Berthus is echt een geweldige kerel!
Wij hebben ook ooit eens een vrij dramatisch optreden gedaan toen onze zanger ziek was en z'n stem kwijt was. We hadden de dag daarvoor ook opgetreden. We hebben de set toen drastisch moeten inkorten, nummers grotendeels instrumentaal spelen, bepaalde zanglijnen lager zingen...Ben echt blij dat daar geen filmpjes van zijn. Toch echt wel belangrijk dat je op je stem past.
Ja dat was ook wel zo slim geweest, maar niet erg rock&roll natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Berthus heerst!
Wow, ik hoop dat dat ons nooit overkomt!We hebben wel een keer een optreden gecancled, dat kun je in zo'n geval beter doen denk ik, aangezien het publiek er ook niet vrolijker van wordt. Nu is het met jullie muziek misschien nog net iets beter te doen om nummers instrumentaal te spelen!
Maar dan is het toch helelmaal niet het seizoen om een bbq aan te steken?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Gaan we nog iets van een eindejaarsmeeting doen?.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We heerschen te bruut..
Gaan we nog iets van een eindejaarsmeeting doen?.
Onze zanger is daar erg streng in. De teksten moeten perfect Engels zijn, perfect uitgesproken worden en niet verkeerd gezongen. Of anders... Hij is vrij hard voor zichzelf. Maar ja, denk toch beter dan maar een beetje halfslachtig te werk gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel zo slim geweest, maar niet erg rock&roll natuurlijk
Mwoa, bij ons is de zang toch ook vrij belangrijk dus echt een succes was het niet.
Onze zanger neemt altijd zijn teksten mee naar optredens omdat er vroeger wel eens mensen naar hem toe kwamen dat hij de verkeerde tekst had gezongen enzo
We moeten gewoon een plaats en een datum prikken en wie kan komt. Ambitieus, maar moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat we dat voor het eind van het jaar rond krijgen
Ga je nu zelf maar op Mustaine bashen zodat Dean het niet meer hoeft te doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van een galmpje wordt het niet minder vals hoor. Dat dachten veel thrash metalbands in de jaren '80 ook, maar helaas..
Zou je gitaar stemmen niet makkelijker zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op 18 december worden haar amandelen weggelasert. Bzzzzzt.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga je nu zelf maar op Mustaine bashen zodat Dean het niet meer hoeft te doen?.
Dat klinkt al vrij lastigquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We moeten gewoon een plaats en een datum prikken en wie kan komt. Ambitieus, maar moet te doen zijn..
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Witchfynder het volgende:
Amsterdam lijkt me ook een goed plan. Hoop toffe zaken om te hangen. Wie is er voor Amsterdam?
vandaar dat we vooraan mee kunnen lezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel zo slim geweest, maar niet erg rock&roll natuurlijk
Mwoa, bij ons is de zang toch ook vrij belangrijk dus echt een succes was het niet.
Onze zanger neemt altijd zijn teksten mee naar optredens omdat er vroeger wel eens mensen naar hem toe kwamen dat hij de verkeerde tekst had gezongen enzo
zwolle een betere optie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:20 schreef Cynic het volgende:
Ik hoor het alweer, lekker uit de richting voor mij!
Vind ik ook prima.quote:
Ergens wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vandaar dat we vooraan mee kunnen lezen
maar wel erg als je als zanger je eigen teksten niet kent
quote:
Roffa? No such thing.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Moozze het volgende:
Ik stem roffa btw
Zwolle is voor mij nog steeds een uur met de trein, dus echt om de hoek is het ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
In Zwolle leuk dan?. Is wel lekker ver voor Dribbel, Ares en mij, maar voor de rest valt het wel mee (of ik weet gewoon niet waar je woont
).
Ik kan mij niet herinneren er ooit geweest te zijn, dus ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
Of was het een serieuze vraag?
Welke randdebiel ooit begonnen is met Rotterdam "roffa" te noemen mag gelijk op de brandstapel.quote:
Zelf gemaakt kan gewoon met witte Gaffa tape (zelf ook roze gespoten trouwens vond beige lelijk)quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is wel een toffe!
Ik wil ook van die strepen op m'n Tele!
Ik heb er een paar jaar gewoond, het is wel een aardig stadje, er zijn wel een paar aardige kroegjes.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kan mij niet herinneren er ooit geweest te zijn, dus ja..
Het is niet bijzonder veel stompzinniger dan "010"quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke randdebiel ooit begonnen is met Rotterdam "roffa" te noemen mag gelijk op de brandstapel..
Ik snap sowieso niet wat er mis is met een stad gewoon bij de naam te noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder veel stompzinniger dan "010".
Wat de neuk gebeurt er allemaal op dat podium van jullie? Heb dat filmpje op je myspace bekeken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef Mizh het volgende:
[..]
Zelf gemaakt kan gewoon met witte Gaffa tape (zelf ook roze gespoten trouwens vond beige lelijk)
ach ja, mij maak thet niet uit, het is gewoon lekkere muziekquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ergens wel ja
Maarja, hij gaat doorgaans nogal op in het gitaarspelen en zingen, dat gaat kennelijk soms ten kostte van het geheugen.
De teksten liggen er voor de zekerheid.
En ja, Zwolle is voor mij wel handig inderdaad
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke randdebiel ooit begonnen is met Rotterdam "roffa" te noemen mag gelijk op de brandstapel..
Rotterdam = Rotterdam.
Mij te dichtbij. Wil wel eerst reizen om het de moeite waard te maken.quote:
Precies! Dordt, de laatste vestiging der beschaving voordat men het woeste Brabant binnen treedt!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29
en het ligt veel te dicht bij dordt (dordrecht)
LAG is goed, maar idd niet goedkoop. Wat wil je er aan uitgeven?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:48 schreef Yuin het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe goede akoestische gitaar, heb nu een Stagg en dat is werkelijk de grootste prul die je voor kan stellen, met name als je hem op wilt nemen. Zit te denken aan een Seagull/Yamaha of een Taylor Big Baby. Maar nou kwam ik ook LAG tegen, totaal onbekend voor mij dus iemand hier misschien die mij meer kan vertellen over LAG? Is dat wat, of past in het rijtje van Stagg, het is in ieder geval niet goedkoop dat spul van hen.
zit als max te denken aan plus minus 400, de LAG - 300-D Autumn bijvoorbeeld. Maar voor dat geld koop je denk ik ook wel een goede Seagull (de entourage S6 bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
LAG is goed, maar idd niet goedkoop. Wat wil je er aan uitgeven?
Maar tips zijn altijd welkom natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
Je hebt al twee specifieke modellen in gedachten. Ga ze testen zou ik zeggen..
Semi akoestisch is leuk op een podium maar in studio-omgeving heb ik toch de voorkeur om op te nemen met microfoons. En voor elektrische heb ik al een mooie lp aan de muur hangenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik noem wel even de Dean Performer, hebben we dat vast gehad.. Nog steeds de beste elektro-akoestische waar ik op gespeeld heb (maar dat zijn er niet heel veel hoor).
Volgens mij maakt Washburn ook nog mooie dingen.
Percussie op een keukentrap? denk dat je die bedoeltquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat de neuk gebeurt er allemaal op dat podium van jullie? Heb dat filmpje op je myspace bekeken..
.
nee die regelen we gewoon bij elke zaal waar we spelen, overal hebben ze wel een trap.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nemen jullie zelf die keukentrap mee naar elke gig?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |