Ga je nu zelf maar op Mustaine bashen zodat Dean het niet meer hoeft te doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van een galmpje wordt het niet minder vals hoor. Dat dachten veel thrash metalbands in de jaren '80 ook, maar helaas..
Zou je gitaar stemmen niet makkelijker zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op 18 december worden haar amandelen weggelasert. Bzzzzzt.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga je nu zelf maar op Mustaine bashen zodat Dean het niet meer hoeft te doen?.
Dat klinkt al vrij lastigquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We moeten gewoon een plaats en een datum prikken en wie kan komt. Ambitieus, maar moet te doen zijn..
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Witchfynder het volgende:
Amsterdam lijkt me ook een goed plan. Hoop toffe zaken om te hangen. Wie is er voor Amsterdam?
vandaar dat we vooraan mee kunnen lezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel zo slim geweest, maar niet erg rock&roll natuurlijk
Mwoa, bij ons is de zang toch ook vrij belangrijk dus echt een succes was het niet.
Onze zanger neemt altijd zijn teksten mee naar optredens omdat er vroeger wel eens mensen naar hem toe kwamen dat hij de verkeerde tekst had gezongen enzo
zwolle een betere optie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:20 schreef Cynic het volgende:
Ik hoor het alweer, lekker uit de richting voor mij!
Vind ik ook prima.quote:
Ergens wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vandaar dat we vooraan mee kunnen lezen
maar wel erg als je als zanger je eigen teksten niet kent
quote:
Roffa? No such thing.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Moozze het volgende:
Ik stem roffa btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |