Zeg, houd eens op. Twee keer eens zijn in één weekquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er nog iemand op een nieuw album van dat zingende scheerapparaat zit te wachten.
De huidige gitarist van Anthrax speelt hem geregeld na.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:45 schreef allsystemshalt het volgende:
Heeft iemand die solo ooit nagespeeld?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De huidige gitarist van Anthrax speelt hem geregeld na..
voor zover hij dat kan, blech
Bron?quote:
En dit helpt je niet verder:quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn Ibanez stock pickup heeft drie draadjes; wit, rood en ground (zilver). Wat is nou wat?. Ik kan van die GFS wel alles gewoon proberen natuurlijk, maar een beetje suf dat ik van GFS, DiMarzio en SD volledige info kan vinden, maar over Ibanez pickups niet. Alleen over schakelaars voornamelijk.
.
Ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er nog iemand op een nieuw album van dat zingende scheerapparaat zit te wachten.
ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
ook niet.
Je moet je zin natuurlijk wel afmaken.
Nou, laat ik het anders zeggen... ik heb mijn GFS aangesloten zoals de Ibanez zat aangesloten, maar of ik het doe volgens de aanwijzingen van GFS of anders om, dat ding klinkt hartstikke zacht. Voor een 16,2 K brug pickup is dat belachelijk natuurlijk. Ik snap alleen niet wat ik mis doe... Alle andere aansluitingen zijn nog in tact.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dit helpt je niet verder:
http://www.shredguitars.com/showthread.php?t=31910
edit: en hier nog een schema van de Ibanez site zelf:
[ afbeelding ]
Die 2 woorden zie je niet vaak samen in 1 zin.quote:
Yep. Eindejaarsmeet. In A'dam of in een andere plek die tof is. Ik had zelf ook Nijmegen voorgesteld.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
TVP en ik las iets over een meeting?
Leuk! Mits op tijd aangekondigd kom ik wel...quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Eindejaarsmeet. In A'dam of in een andere plek die tof is. Ik had zelf ook Nijmegen voorgesteld..
Voorgesteld waren 20 en 27 dec. We moeten alleen nog een knoop doorhakken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk! Mits op tijd aangekondigd kom ik wel...Datum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |