quote:Op donderdag 13 november 2008 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een bassist en een gitarist hebben vreselijke ruzie. Ze breken de kleedkamer bijna af als de zanger binnenloopt en vraagt: "Wat is hier aan de hand?".Wij stemmen dat ding tenminste nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja maar wij maken punk, dat is appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij stemmen dat ding tenminste nog..
Dat klopt zeker, als ik dat ding op Blink182-hoogte heb hangen dan kan ik niets meer fatsoenlijk spelen... Snap ook niet hoe sommige mensen zo kunnen spelen. Ik heb 'm gewoon op een normale hoogte hangen die ik zelf het prettigste vind voor voornamelijk mijn linkerarm.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:54 schreef Cynic het volgende:
je gitaar op je knieën hebben hangen bemoeilijkt het spelen volgens mij veel meer dan het hebben van kleine handen/korte vingers
Mja te laag is kut, te hoog speelt ook niet fijn en ziet er gay uitquote:Op donderdag 13 november 2008 18:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, als ik dat ding op Blink182-hoogte heb hangen dan kan ik niets meer fatsoenlijk spelen... Snap ook niet hoe sommige mensen zo kunnen spelen. Ik heb 'm gewoon op een normale hoogte hangen die ik zelf het prettigste vind voor voornamelijk mijn linkerarm.
That's the wayquote:Op donderdag 13 november 2008 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja te laag is kut, te hoog speelt ook niet fijn en ziet er gay uitafwegingen
Heb em gewoon voor m'n zak hangen
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:01 schreef Goover het volgende:
Heb ik hier btw al opgeschept met mijn Zvex Fuzz Factory kloon?
Ik heb een tijdje terug een kloon van een Zvex Fuzz Factory in elkaar gesoldeerd. Hij werkt ook nog! Echt super leuk speelgoed, maar eigenlijk te veel (onduidelijke) knopjes.nice, ook leuk als je op de gitaar de volume beetje terug draait. je kunt dan in sommige standen het schreeuwen van de gitaar beinvloeden, of het clean maken. ik heb er ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit helemaal netjes in een metalen omhulsing met knopjes er op etc. Ik zal kijken of ik eens een fototje kan nemen.
Ik moet nog wat beter bekend raken met het pedaalthe, maar ik heb er al wat vette geluiden en oorverdovende pieptonen uit gekregen
Voorbeeldje:
Of:
instant muse, racounteurs, dinosaur jr geluid!♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ja, zoals die kerel van de Arctic Monkeys ziet er inderdaad wel gay uit, zo je gitaar tegen je oksel aan hebben hangenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja te laag is kut, te hoog speelt ook niet fijn en ziet er gay uitafwegingen
Heb em gewoon voor m'n zak hangen
Da's waar, wij maken muziek.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar wij maken punk, dat is appels met peren vergelijken
Dat heeft dan weer te maken met het feit dat hij in de Arctic Monkeys speelt.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, zoals die kerel van de Arctic Monkeys ziet er inderdaad wel gay uit, zo je gitaar tegen je oksel aan hebben hangen
Die lijkt op mijn soon-to-be-ex-guitarquote:Op donderdag 13 november 2008 18:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer te maken met het feit dat hij in de Arctic Monkeys speelt.
Hier is dan weer niks gays aan:
[ afbeelding ]
Ja hij komt er nog mee weg, maar toch ziet het er minder uitquote:Op donderdag 13 november 2008 18:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer te maken met het feit dat hij in de Arctic Monkeys speelt.
Hier is dan weer niks gays aan:
[ afbeelding ]
Joh? Aardige gast is dat he (Raemon btw)? Hij vindt ons (of iig onze zanger) helemaal geweldig. Valt op dat we soms helemaal enthousiast voor gigs voor gevraagd en dan kijken we naar de line-up en is het steeds met Heidevolk of Thronar haha. Hij is ook bevriend met de zus van mijn beste vriendin, dus de eerste keer dat we met hen speelden deed ik hem de groeten van Marjan. Hij zo: "hoe ken jij haar nou weer?! Kent zij iedereen ofzo?!?!"quote:Op donderdag 13 november 2008 20:47 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb tijdje geleden met die gitarist (ramon) bier gedronken in arnhem
Het is niet vrij simpel... Het is vrij complex.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft iemand een beetje ervaring met painten van zijn gitaar? Of weet iemand ergens een goede gitaar paintshop waar je gitaar kan laten painten in de meest exotische vormen en kleuren?
Tutorial ofzo iets is ook wel handig, of is het vrij simpel. Ik wil in ieder geval niet het geluid verpesten.
Als het een goede kwaliteit/prijs verhouding is dan is het wellicht de moeite waard.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is niet vrij simpel... Het is vrij complex.
Jongen die ik ken doet het... Maar je komt zeker niet helemaal naar Zeeland om je gitaar te laten airbrushen?
Ik sprak hem net, en hij zei dat hij het op het moment erg druk had. Na de kerstvakantie heeft hij alle tijd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Als het een goede kwaliteit/prijs verhouding is dan is het wellicht de moeite waard.
Watvoor olie gebruik je daarvoor?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Daantke het volgende:
Ach... als je je veel inleest en het voorzichtig aanpakt, en eerst uitprobeert, kan er weinig misgaan lijkt mij. Tenzij je echt een hele unieke paint wilt
Heb trouwens vandaag ook gelijk mijn fretboard van mijn strat schoongemaakt en geolied, speelt lekkerder dan ooitnu nog nieuwe pickups en het wordt nog eens een puick gitaartje
Don't forget to check out GFS,quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Daantke het volgende:
Ach... als je je veel inleest en het voorzichtig aanpakt, en eerst uitprobeert, kan er weinig misgaan lijkt mij. Tenzij je echt een hele unieke paint wilt
Heb trouwens vandaag ook gelijk mijn fretboard van mijn strat schoongemaakt en geolied, speelt lekkerder dan ooitnu nog nieuwe pickups en het wordt nog eens een puick gitaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |