Deze slaat dan wel alles.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef StephanL het volgende:
Geweldig dat surfmuziekDe dansjes zijn ook zo geweldig
The shadows dansde ook vaak zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze slaat dan wel alles..
Wel een geweldig nummer. Is ooit zelfs nog door Anthrax gecovered..
Roze gitaar ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
Ik heb een roze gitaar!
Dribbel, moest jij destijds lang wachten toen je je valveking via guitarbargains had besteld?
Ah, da's beter!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Roze gitaar ?
Nee ik had em echt in een week binnen
Da's nog wel even een goed idee om te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja je moet echt duidelijk navragen of het op voorraad is, bij iemand anders had hij had niet gecheckt en zij laten dan ook niks weten en sturen het pas op als zij het binnen hebben dus dan zit je lang te wachten.
Een roze gitaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
Ik heb een roze gitaar!
Dribbel, moest jij destijds lang wachten toen je je valveking via guitarbargains had besteld?
Ah well it's our French guitar chickquote:
Wat heb je besteld ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's nog wel even een goed idee om te doen
Yeahquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah well it's our French guitar chick
Ah nice die orange kasten schijnen echt heel goed te zijn. Vind ze er alleen weer minder uitzienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |