Aanvaller he.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef toma het volgende:
Emanuelson geblesseerd, dit kan niet waar zijn..........
Waarom zou je er ineens vanaf zijn. Sterker nog het wordt nog veel erger in de Arena aangezien er nu waarschijnlijk meer dan een handje vol utrechters komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo naief? Dan ben je toch hopelijk af van dat gezeik heen en weer ???
Als je nou elkaar ziet als fan van voetbal ipv vijand gaat het een stuk beter. Ik ben voorstander van hekken weg en iedere malloot die het in zijn tyfus kop haalt om wat dan ook te flikker gewoon 10 jaar lang op zondag op het bureau laten komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom zou je er ineens vanaf zijn. Sterker nog het wordt nog veel erger in de Arena aangezien er nu waarschijnlijk meer dan een handje vol utrechters komen.
Kan dat dak niet dicht?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef BB-boy het volgende:
Neem het ze niet kwalijk, het regent.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sterke wedstrijd hoor, lust voor het oog!
Wel relaxed tochquote:
Een mooie pot nog welquote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel relaxed tochNormaal is er niets op tv tijdens het avondeten. Nu een mooie pot voetbal bij mijn stampot
Ik als full time werkende mis meteen de 1e helftquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Prima tijdstip erna genoeg tijd voor leuke dingen dan naar een suffe bekerwedstrijd kijken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef BB-boy het volgende:
Neem het ze niet kwalijk, het regent.
Jij een arbeiderquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik als full time werkende mis meteen de 1e helft
Als schoonmaker?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op kantoor hoor![]()
Hopen op een leuke 2e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |