En net als vorig jaar weer effe zwaaien naar elkaar he!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vorige keer ben ik bij de kant van de Ajax supporters gaan zitten, dat wil ik nu weer doen
Ik laat dit jaar niet weer mijn billen zien, het is erg koudquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
En net als vorig jaar weer effe zwaaien naar elkaar he!
Hou op met politiek correct zijn man, ik vind het fan-tas-tisch dat het bestaat en gelukkig komt het in de Arena ook. Ik vind het (pro-club) commentaar hilarisch in de positieve zin des woords dus fuck off met het mij proberen weg te zetten..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Respect voor zulke mensen die echt naar het stadion gaan, écht.
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, volgens mij bedoelde hij het niet negatiefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hou op met politiek correct zijn man, ik vind het fan-tas-tisch dat het bestaat en gelukkig komt het in de Arena ook. Ik vind het (pro-club) commentaar hilarisch in de positieve zin des woords dus fuck off met het mij proberen weg te zetten..
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Silenus het volgende:
Bij Ajax wordt het zondag geintroduceerd toch? En inderdaad, helemaal geen respect, ben juist jaloers dat ze die ellende van de afgelopen jaren niet aan hebben hoeven zien.
![]()
edit: voor de zekerheid maar even een knipoog bijgeplaatst voordat zo'n blinde dit leest en kwaad wordt.
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, volgens mij bedoelde hij het niet negatief
Hij belde mij net huilend op, ik denk dat je wat hebt uit te leggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.
Auto zit vol helaaschquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Noshiba het volgende:
Kijken of ik nog wat vervoer kan regelen naar hamburg
Nou, wie weet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die jongen heeft wel potentie. Ik heb hem niet vaak zien spelen maar ik lees telkens wel goede dingen over hem.
Hoe zit dat nou, mag er altijd 1 iemand mee op elke kaart die jij ergens krijgt? gewoon als begeleiding?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:59 schreef denthemen het volgende:
Nosh, wij hebben nog 2 plekken, maar wij blijven wel een nacht
Nope, ik koop altijd 2 kaartenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, mag er altijd 1 iemand mee op elke kaart die jij ergens krijgt? gewoon als begeleiding?
Of gewoon allebei...winnen en zorgen dat hij niet geblesseerd raakt, dat gaat echt niet oneindig door.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Chadi het volgende:
Dan maar die wedstrijd tegen PSV verliezen oif gelijk spelen ipv een jongen als Sulejmani brengen en hem weer 6 wedstrijden kwijt zijn.
Nee, ik heb de kaarten nog niet binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok, weet je al waar je ergens zit tegen HSV dan?
Rentree of course.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jong Ajax is maandag vrij en Sulejmani heeft z'n debuut allang gemaakt.
Katwijk? Werd toch speciaal ingepland voor de spelers die herstellende zijn ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rentree of course.![]()
Maar ik las vanochtend in de Spits dat ze tegen Jong de Graafschap nog een wedstrijd spelen? Anders zou ie mee kunnen doen met de reserves van Ajax in een oefenwedstrijd tegen een 2/3e klasser waarvan ik niet zo snel op de naam kan komen.
Tegen PSV op de bank en wellicht in de basis tegen AZ.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd of Sulejmani al zal spelen tegen psv. Zou een 4-4-2 vorm wel eens willen zien met Suarez en Sulejmani.
Dat wordt nog een heel gepuzzel want op sommige posities heb je teveel opties (verdedigend middenveld) en op andere posities (aanvallend middenveld, spits). Heb je vrij weinig keus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tegen PSV op de bank en wellicht in de basis tegen AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |