quote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sterke wedstrijd hoor, lust voor het oog!
 Amen
  Amen   

Wel relaxed tochquote:
 Normaal is er niets op tv tijdens het avondeten. Nu een mooie pot voetbal bij mijn stampot
 Normaal is er niets op tv tijdens het avondeten. Nu een mooie pot voetbal bij mijn stampot   

Een mooie pot nog welquote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel relaxed tochNormaal is er niets op tv tijdens het avondeten. Nu een mooie pot voetbal bij mijn stampot

Ik als full time werkende mis meteen de 1e helftquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Prima tijdstip erna genoeg tijd voor leuke dingen dan naar een suffe bekerwedstrijd kijken.

quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef BB-boy het volgende:
Neem het ze niet kwalijk, het regent.

Jij een arbeiderquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik als full time werkende mis meteen de 1e helft

Als schoonmaker?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op kantoor hoor
Hopen op een leuke 2e helft

hopen maar dat ze winnen, dan heb ik dit mezelf niet helemaal voor niets aan gedaan.
  hopen maar dat ze winnen, dan heb ik dit mezelf niet helemaal voor niets aan gedaan.

Want hier verdienen we niet eens te winnen
 Want hier verdienen we niet eens te winnen

vorig jaar ook met Kozakken Boys ofzo echt fucking hell je krijgt zoveel geld betaald en om dan niet even anderhalf uur fatsoenlijk te kunnen ballen
 vorig jaar ook met Kozakken Boys ofzo echt fucking hell je krijgt zoveel geld betaald en om dan niet even anderhalf uur fatsoenlijk te kunnen ballen

Dan zullen ze wel heel veel energie hebben.quote:

dat zeg ik ook al jaren... ik snap het ook niet. voor zoveel geld zou ik me kapot rennen zoals Kuytquote:Op woensdag 12 november 2008 20:26 schreef finsdefis het volgende:
altijd hetzelfde hevorig jaar ook met Kozakken Boys ofzo echt fucking hell je krijgt zoveel geld betaald en om dan niet even anderhalf uur fatsoenlijk te kunnen ballen

Iddquote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Devz het volgende:
Hahaha, hier kan je toch alleen maar keihard om lachen
 .
.

Zijn de aanvallers bijna terug, vallen alle verdedigers geblesseerd uitquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef toma het volgende:
Top-avond dit
Urby geblesseerd in de voorbereiding, Oleguer valt geblesseerd uit. En Vermaelen strompelt over het veld. Mijn avond kan niet meer kapot.
 .
.

De wedstrijd? Ja. De blessures? Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Devz het volgende:
Hahaha, hier kan je toch alleen maar keihard om lachen

Dat ja. Straftrainingen, een maand lang.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |