abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63377927
Beaker, van wat ik hier lees is het er toch helemaal niks met Jetje? Iedereen heeft ook weleens iets wat ze niet leuk vinden (voor de een zwemmen, voor de andere diertjes). En die eenkennigheid is ook gewoon het aard van het beestje. Sommige hebben dat, soms is het een fase, soms blijvend..
Geniet maar lekker van je meid

Hier ook een handenetertje.. Al gaat het met de lepel soms ook wel goed. Zoals gisteren onze vanillevla. Het is hier echt nog een combi van handjes, lepel en gevoerd worden. En de rest veeg ik wel van de vloer na het eten
pi_63382609
Hier gaat zelf lepelen ook nog niet bepaald fatsoenlijk.
Meneer is te eigenwijs om zijn lepel met zijn hele hand (vuist) vast te houden, dat wil hij op dezelfde manier als wij. Maar ja dat is motorisch nog wel erg lastig.
2 lepels is hier voorlopig de oplossing om voldoende binnen te krijgen, 1tje om zelf te eten, 1tje voor mama. Of mama die opschept en pepijn die zijn mond doet. En vooral eten wat goed aan elkaar plakt
pi_63382719
Mijn baby is geen baby meer maar een dreumesje. En het staat zelfs hier zwart op wit in het lijstje.
Ze was al geen baby want ze is enorm, maar nu is ze dan een heus en echt dreumesje.
En wat voor een. Ze heeft een eigen willetje, Spaans temperament, net zoals mama.

OVeriges zit Eva ook op zwemles, en gisteren heeft ze haar zwemdiploma 'teddybeer brons' gehaald. Natuurlijk zijn we reuze trots op haar.

Lepels doen we nog niet aan.

Ik zal eens proberen om hier wat actiever te gaan posten.
pi_63383194
Hoi Eva en Amaranta.. Jullie zijn stiekum het topic binnengeslopen

Fijn dat alles goed gaat met Eva.. Maaruh, ben nieuwsgierg, wat is enorm?
En eigen willetjes zijn leuk
pi_63383938
@ Beaker...

Er waren een 2 flenzenmeiden die zeggen de godganse dag "poes",
gaan dolgraag in bad, maar HATEN de douche.
Haren wassen is ok,uitspoelen doen ze met een plastic mok,
ze gaan al gillen bij het zien vd douchekop.....

Zwemmen ? Mhwah, niet echt leuk en zeker nog onbekend,
in de speeltuin zijn ze beter in hun element.
Dus je lieve Jet,
gaat ooit ook lekker zwemmen met heel veel pret.

Misschien nu nog even niet,
das maar goed dat haar mama dat gewoon ziet.
Alles op zijn tijd,
ze wordt al te snel een grote meid.

X
pi_63384301
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:26 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ Beaker...

Er waren een 2 flenzenmeiden die zeggen de godganse dag "poes",
gaan dolgraag in bad, maar HATEN de douche.
Haren wassen is ok,uitspoelen doen ze met een plastic mok,
ze gaan al gillen bij het zien vd douchekop.....

Zwemmen ? Mhwah, niet echt leuk en zeker nog onbekend,
in de speeltuin zijn ze beter in hun element.
Dus je lieve Jet,
gaat ooit ook lekker zwemmen met heel veel pret.

Misschien nu nog even niet,
das maar goed dat haar mama dat gewoon ziet.
Alles op zijn tijd,
ze wordt al te snel een grote meid.

X
Lief!!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63385636
Beaker, Jet klinkt net als Meike
Zwemmen is niet cool
Vreemde mensen zijn stom

Meike wil inmiddels wel in een peuterbadje, zo'n ondiep geval met glijbaantje en straaltjes water. Verder (in een ander bad) wil ze alleen op de rand zitten. Wij forceren niks, en voorlopig nog geen peuterzwemmen voor Meike. Wij gaan af en toe met haar heen en zien wel wanneer ze wat meer durft. Meike heeft trouwens vlindertjes om, geen bandje om in te zitten, dat wil ze niet meer. Volgens de badjuffrouw was ze er ook al een beetje te oud voor.

En dat eenkennige heeft ze dus ook. Al moet ik zeggen dat het deze week veel beter gaat daarmee. Als de mensen maar niet meteen op haar afvliegen gaat het redelijk goed. Op een afstandje durft ze wel te praten.
Moeten ze niet dichtbij komen, dan klapt ze helemaal dicht, en gaat ze soms ook huilen.

Meike is ziek....
Ze is de hele dag al heel hangerig en koortsig. Ze had voor het slapen gaan 40.1 graden.
Ben benieuwd wat voor nacht we gaan krijgen...

Hoi Amaranta en Eva!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63385670
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Eva en Amaranta.. Jullie zijn stiekum het topic binnengeslopen

Fijn dat alles goed gaat met Eva.. Maaruh, ben nieuwsgierg, wat is enorm?
En eigen willetjes zijn leuk
ik zou zeggen kijk op haar site
Ik moet hem nog updaten, maar laat ik het zo zeggen.
Maandag was hier een collega met haar dochter. Die is 2 wk jonger. En die dochter past 2 keer in Eva. Dus of Eva is enorm,of die dochter is heel klein.
Eva weegt ruim 10 kg.
(Eva lijkt net een budda naast dat meisje).
pi_63385890
Leuk zeg, die Eva! Ik vind haar wel wat van Linde hebben trouwens!
Wel grappig, ik had echt een meisje met donker haar verwacht....nee het is echt een blondine!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63386211
Karin, ik dacht precies hetzelfde! Eva lijkt wel wat op Linde!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_63386275
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk zeg, die Eva! Ik vind haar wel wat van Linde hebben trouwens!
Wel grappig, ik had echt een meisje met donker haar verwacht....nee het is echt een blondine!
Snap jij dat? Ik heb bij biologie toch echt geleerd dat bruin dominant is. Maar nee, ik heb een 'hoogblonde' dochter met iets van blauwige ogen.
Mijn man en ik hebben allebei bruine ogen.

Ik zal eens even een fototje van Linde opzoeken dan. Want dat moet dan het opeennamooiste meisje van de Fokbabiesdreumesjes zijn
pi_63386386
Voor zover ik in het avatarje van stiemie kan kijken hebben ze inderdaad wel wat van elkaar. Grappig zeg!

Edit, wat een leuke geboortedatum trouwens (van Linde dus)
pi_63386629
K_P

Welkom Amaranta en Eva, en gefeliciteerd nog met haar verjaardag en allereerste diploma!

P_iglet, 2 lepels is hier ook de manier waarop meneer zijn toetje eet. Meestal bij papa op schoot en als hij dan een lepel vol met yoghurt , vla of pudding heeft dan wil hij dat met iedreen delen en worden we gevoerd door hem

Hihi, kleine kwekkie Linde!

Devin wordt steeds verstaanbaarder voor ons, maar het zijn vooral klanken die hij maakt, nog geen echte woorden. Vooral de letter B wordt veel gebruikt, komt ook omdat een paar van zijn meest gebruikte "woorden" met die letter beginnen (bal, beer, broek, bus, Bumba, ballon, beeeehhh (schaap), booooeeee (koe), bah (vieze luier, wc, prullenbak oftewel: niet aankomen!).
Hij verstaat en begrijpt ontzettend veel, als je bijvoorbeeld vraagt waar iets is dan gaat hij het halen of wijst het aan. En als hij merkt dat ik voorbereidingen tref van huis te gaan dan pakt hij zelf zijn schoentjes al en probeert ze aan te trekken
Vanmiddag hebben we de fijne motoriek geoefend: paperclips door de gleuf van een spaarpot duwen en dat ging geweldig! Hij pakte ze netjes een voor een op en stopte pas toen hij er zeker 20 in de pot had zitten.
Knap dat hij er zo lang zo geconcentreerd mee bezig kon zijn.
Toen hij het zat was ging hij voetballen met de spaarpot (een ronde bus), ook leuk
.... met gevoel voor drama....
pi_63386891
Oeh, ik had mijn scherm lang open staan: wat een leukerd is die Eva! En ze heeft zeker wat weg van Linde

Beterschap voor Meike
.... met gevoel voor drama....
pi_63386913
Welkom Amaranta en Eva Wat gaat het allemaal snel he?

Jullie hebben gelijk ik zie ook wel flink wat gelijkenissen tussen Eva en Linde

Handig onthouden hoor 20-07-2007. Het leuke is dat de uitgerekende datum 2 weken later was en dat ik al een maand vantevoren tegen mijn moeder grapte: joh dan doe ik het toch gewoon op 20 juli. Lekker makkelijk onthouden En welja het gebeurde gewoon ook nog. Echt gewoon te toevallig omdat ik die dag al 5 dagen gebroken vliezen had en ze dan eigenlijk allang ingrijpen, maar mijn verloskundige had dat een beetje over het hoofd gezien

Ik heb een vriendin met 2 zoontjes en zij heeft donkerbruin haar en haar man heeft blond haar. Het ene zoontje lijkt op haar en de andere op haar man. Ze hebben dus een blond en een donker knulletje. Zo leuk om te zien!

Edit: Och arme Meike Snel beter worden hoor!
pi_63387440
Oh kersjes, wat lijkt me dat schattig om te zien. Die paperclips in de spaarpot stoppen. En al veel woordjes zeg! En die schoentjes. Oh, lijkt me echt leuk.

Leuk verhaal stiemie. Ah, dus als ik ooit een 2de krijg dan wordt dat wellicht een brunette of een donkere jongen. hihi
pi_63387872
Zo gek is Linde trouwens op haren wassen

En na afloop:

En deze vind ik gewoon zo
pi_63388034
Prachtig, dat koppie
pi_63388114

Meike, beterschap hoor!

Stiemie .... ach.... dat snoetje van Linde
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_63388309
Agossie Linde

hihi amaranta, ik vind het juist wel grappig als broertjes en zusjes helemaal niet op elkaar lijken.
Mijn broertje en ik zijn tegenwoordig 2 druppels water, zeker sinds mijn broertje lang haar heeft.

Heb als coach ooit 2 broertjes in mijn honkbalteam gehad, 1tje bruin haar, bruine ogen, klein, mollig, heel rustig en bedachtzaam, de ander rood haar, sproeten, blauwe ogen, lang, dun, en super druk en praatgraag.
Als je ze naast elkaar zag zou je ze nog geen verre neefjes geven, maar het waren echt volle broertjes.
pi_63394687
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef p_iglet het volgende:
Agossie Linde

hihi amaranta, ik vind het juist wel grappig als broertjes en zusjes helemaal niet op elkaar lijken.
Mijn broertje en ik zijn tegenwoordig 2 druppels water, zeker sinds mijn broertje lang haar heeft.

Heb als coach ooit 2 broertjes in mijn honkbalteam gehad, 1tje bruin haar, bruine ogen, klein, mollig, heel rustig en bedachtzaam, de ander rood haar, sproeten, blauwe ogen, lang, dun, en super druk en praatgraag.
Als je ze naast elkaar zag zou je ze nog geen verre neefjes geven, maar het waren echt volle broertjes.
En dat hield hun moeder ook consequent vol ?
pi_63395015
Wat een knapperd is Eva, mooi meisje hoor!
En gefeliciteerd nog, ook voor mama.

Aww die 2de foto van Linde.
Ze kletst al wel lekker zag ik.

Beaker ik sluit me aan bij wat er al gezegd is.

Meike, beterschap! Hoe is de nacht gegaan?

Als ik het zo lees houdt Damian dus als enige dreumes wél van douchen?
HIj is er echt gek op. Zeker als hij alleen onder de douche mag staan. Hij wil er nooit uitkomen dan.
pi_63396833
Hahaha Damian ik geef je groot gelijk hoor. Douchen is heeeeeerlijk!
pi_63398014
Linde, je bent een héérlijk poepie !

Karin, hoe was de nacht !?

[ Bericht 34% gewijzigd door marit1978 op 21-11-2008 10:39:36 ]
pi_63398909
Kp, wat een lief gedicht!

Karin, is de koorts al wat gezakt? En de rest van de ziekte ook aan het verdwijnen?

Eva en Linde lijken idd erg op elkaar.
En 10 kilo is mooi voor een net-dreumesje.
Mijn zusje en ik leken ook niet echt op elkaar. De ene bruin haar, de andere blond (met 2 bruine ouders), de ene groot (op de basisschool), de andere klein. Maar tegenwoordig zien steeds meer mensen gelijkenissen.

Devin wordt ook al groter he.. Gisteren Linde ook al.. De mijne blijft lekker klein hoor

Arme Linde, daar had je moeder je goed te pakken met de douchekop, maar die laatste foto is gelukkig goed gelukt.

Hier een klein monstertje sinds gisteren.. Echt een drama dag. Voordat hij zijn papfles had, was hij al 2 keer in drama op de vloer gevallen. En dat ging de hele dag zo door. En vandaag hetzelfde verhaal. Ik heb weer een hoop bananen gezien. En ook nog eens ontdeugend. Gisteren deed hij eerst de bestekla open, daar reageerde ik niet op. Dus deed hij hem weer dicht. Daarna deed het theedoekenkastje open, en ik reageerd met een nee (geen zin om al dat textiel weer op te vouwen). En meneer deed zo het deurtje nog een stuk verder open. Mij aankijkend, met een brutaal gezichtje..
Hij ligt nu lekker te slapen, hopelijk klaart zijn humeur dan wat op.
_FlasH_ en ik hebben maar afgesproken dat dit het ik-wil-wel-los-lopen-maar-kan-het-nog-niet-sprongetjes is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')