Meike slaapt bij opa en oma ook altijd als een roosje, thuis wordt ze vaak ook nog wel een keer wakker, maar goed, wij kunnen de speen geven en dan is het klaar. Bij Linde werkt dat net even anders he...
Leuk Kersjes, zo'n meet! Vindt Devin het nog steeds fijn in de draagdoek?
Mirte al een kadootje gekregen van Sinterklaas! dan is ze vast erg lief geweest
Deepfreeze, wat goed die paar passen los!

Nog even en dan kun je aan het vangen!
Memmel, wat leuk dat Anna zo geniet van het zwemmen, maak je een keer een fotoshoot voor ons? Helemaal van Anna in badjas natuurlijk, heeft vast een erg hoog smeltgehalte!
Ik geloof dat ik toch ook maar mijn eigen weg volg in het claimgedrag van Meike. De tactiek van de wvk werkt niet. En ik heb geen zin om dat langer te proberen, aangezien ik mijn eigen aanpak niet verkeerd vind.
Het gaat erom dat Meike totaal geen allemansvriend is. Als we bij een vreemde zijn, of een vreemde bij ons, dan moet Meike echt even de kat uit de boom kijken. Ze wil dan graag even op schoot zitten (minuut of 10) om de boel te bekijken, en dan is het klaar. Dan gaat ze haar gang weer, en als degene geluk heeft komt ze nog even een handje geven. Van de wvk mag ze niet op mijn schoot zitten, omdat er niks aan de hand is. Ik zit dan constant met een huilend kind, tot de visite weer weg gaat. Nu is het 10 min op schoot, en dan is er niks meer aan de hand. Volgens mij is daar niet zoveel mis mee.
De wvk komt nog terug in Jan. Ben benieuwd wat ze ervan zegt. Verder gaat het hartstikke goed met Meike, ze vindt het nu ook prima dat papa dingen met haar doet, en roept nu"hoi hoi!" als papa eraan komt.