abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63160392
Hahaha klein heksje Meike Lekker he als ze zo doen. Zijn ze soms zo goed in...

Ik zat gisteren op de wc en toen hoorde ik Linde binnen de hele tijd "Nee-nee" zeggen. Liep ze dus met mijn mobieltje te prutsen... Zo van: ik weet dat het niet mag, maar als jij er niet bent doe ik het lekker toch
  woensdag 12 november 2008 @ 15:43:46 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63161104
Wat leuk dat Damian al zo groot wordt en doet!

En Meike, you evil woman...

Hier alles prima in orde. Anna wordt ook met de dag een groter portret. Ik moet gewoon zo om haar lachen. Hoe ze haar speeltjes in het bad gooit om aan te geven dat ze er in wil, hoe ze mijn hand pakt en op de laptop legt om nóg een keer op de knop te drukken om de Sesamstraatliedjes te kunnen spelen. En vooral wanneer ze 's ochtends aangekleed is, opstaat op haar commode en hard "Kaaaaaaaarrr" roept en mij vervolgens om mijn nek springt en me knuffelt
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63161938
Wat klinkt dat goehoed !

Hier 1 tante die helemaal goed in haar velletje zit, tante2 (Pien) heeft het wat lastiger de afgelopen dagen. Geen idee wat ze heeft.

Ik ga ze zometeen maar lekker ophalen. Mijn kleine duo
pi_63162223
Meike, goed dat je het toch even laat zien toch

Linde lekker gebeld?

Anna .

Pien

Mirte is gefrustreerd om ALLES.
Terwijl ze ook wel heel lief bij papa op de bank kan zitten nu. Ze is net uit bed en lijkt toch alweer moe...
Fake it till you make it...
pi_63162797
Modus aan voor Nijna en KP:

Het is een fase, het is een fase, het is een fase...

en dan heb je opeens weer een allerliefst meisje dat alles zelf wil doen, je overal bij wilt helpen en opeens niet meer aan je benen zit vast geplakt.

Oftewel; sterkte ermee!!
pi_63163817
Het valt allemaal best wel mee, hoor.
Ze zit meer zichzelf in de weg.
Ik heb er weinig last van, eigenlijk.
pi_63164441
Kijk van die mentaliteit zou ik ook een beetje moeten hebben
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63164862
*gooit nuchtere Achterhoekse mentaliteit richting het Noorden*
pi_63171845
Zo, dan. De taart is besteld. En ook voor Maud is er een speciaal melkvrij taartje...zou die soja-slagroom nog goed zijn van vorig jaar??. De cadeaus liggen in de aanslag en morgen ga ik nog slingers kopen, want die zijn met de verjaardag van Fleur gesneuveld. Misschien nog wat ballonnen. En de boodschappen voor het bezoek zijn ook al in huis. Het mag zondag worden.

En hiep, hiep hoera begint ook al steeds minder als hie hie hoere te klinken...
pi_63171957
hie hie hoere..hahahaha
Klinkt gezellig al die voorbereidingen, chac !

Floor heeft als een flinke Haage tongval ... kikker = kikuh
pi_63172401
kikuh
Maud heeft hier over kiendjes...
  donderdag 13 november 2008 @ 11:23:34 #37
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63185456
KP, dat is ook geen kikker, dat ís gewoon kikuh, als in gaaf, vet en cool. Woon je nâh in De Haag of niet?

Maud ook al weer bijna een peuter...het gaat zo rap allemaal.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63188173
He getsie fases.. Die slaan we echt over

Chac, nog maar een paar daagjes.. Dan is je bijna peuter een echte peuter..

Ik betrapte Chris afgelopen week op een Oooh.. zoals in de twentse cooooo-la.. En dat met een frieze moeder en zuidhollandse papa

Hier vandaag een zwaaiend jochie, Bumba werd heel lief uitgezwaaid
En hij doet nu zijn eerste slaapje van de dag. Eens kijken of ik hem toch over kan krijgen op 1 slaapje, want de laatste 3 dagen heeft hij 2 keer zijn eind-middagslaapje geweigerd.
En de papieren van het KDV zijn binnen.. Van 1 december tot midden februari op de babygroep, en daarna naar de dreumessen. En dinsdag intake gesprek. En dan tot 1 december een paar keer wennen. Het gaat nu opeens wel snel.
pi_63188364
Spannend DF.

dat zwaaien.

Maud d'r ingebouwde klok doet het goed... nou,ja ze is het ritueel gewend. Op maandag of woensdag Fleur naar school en dan meteen door om boodschappen te doen. Tegen de tijd dat we dan terug zijn is het bijna half 10. Als ik dan bijna klaar ben met het opruimen van de boodschappen komt ze me halen... mama, trinkuh, koekuh...lala? LALA? Ja, de teletubies zijn favoriet bij d'r, maar Bumba doet er ook niet voor onder.
pi_63188854
Ik vind de teletubies helemaal niks.. Van die brak-pratende knuffelberen. Dus die zap ik weg
Liever de bibaboerderij, het zandkasteel, de tweenies.. Maar favoriet bij Chris is nijntje (lief klein konijntje).

Hij doet tegenwoordig zelf de tv al aan
pi_63189010
Biba-boerderij helemaal geweldig... Ze loopt tegenwoordig heel hard weg als ik begin met Ik wil een kika....kusje een kika..kusje van jou... ze heeft iets te goed naar kikakip gekeken geloof ik. En Kiekeboe koe kan ze ook al goed nadoen. Zit je net rustig, staat ze heel stilletjes naast je en hoor je BOEHOE!!
pi_63189352
DF, Mirte doet zelf de stereo aan... ze weet nog net niet welk knopje van de cd speler ze moet hebben anders kon ze haar eigen cd-tjes draaien... .
Ik ging haar net naar bed brengen en ze kreeg haar zin niet, gebalde vuistjes en "hhgggnnnnn" .
Fake it till you make it...
pi_63189516
hihi, een boze Mirte.. Die boze kleintjes zijn zo schattig
pi_63189532
Deepfreeze, wat spannend zeg, Chris al bijna naar het kdv... Hij gaat het er vast erg leuk vinden en je binnen no time verrassen met allemaal nieuwe kunstjes

Chacama, je grote meid al bijna 2...
En er zijn er meer pas jarig geweest, gefeliciteerd nog

Devin kijkt ook graag Bumba en Nijntje en hij is dol op het liedje van de Fabeltjeskrant, maar het programma zelf kan hem totaal niet boeien.
Mijn jongen is verliefd Op zijn deken
Al een week of 2 sleept hij in huis constant zijn deken (dekbed) rond en sinds dit weekend moet zijn 2e deken er ook aan geloven, die moet hij ook steeds vasthebben. Ook als is hij niet moe, hij gaat vaak zomaar midden op de grond op zijn deken liggen en ermee knuffelen. Wel lief, maar ook een beetje link. Zo is hij gisteravond over die dingen heen gestruikeld: tand door zijn lip, veel bloed maar hij heeft niet gehuild.
Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest en hij is over zijn angst heen
Als vanouds de geitjes, varkens en ezels geaaid, zichzelf schor mooooooooeeeeeee-en tegen de koeien, 30x head first van de glijbaan af racen, in de modderige zandbak spelen, achter de loslopende parelhoenders aanhollen.... En nu ligt hij logischerwijs uitgeteld te

Vanmiddag naar de dermatoloog met hem. Hij heeft witte vlekken op zijn benen. Al vanaf de zomer eigenlijk Ik dacht eerst aan "gewone" pigmentvlekjes vanwege de felle zon in Turkije, maar nu hij allang niet meer bruin is zie je ze nog steeds. Ik was ze eigenlijk min of meer "vergeten" steeds... Een bevriende arts zag ze laatst en ze vond het op een schimmel lijken. Hij heeft geen jeuk (gehad) en lijkt er helemaal geen last van te hebben, maar ik schrok me wild en vanmiddag dus naar de dermatoloog.
.... met gevoel voor drama....
pi_63194242
Hoe was het bij de dermatoloog Kersjes?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63195950
Goed Jelly, het is in ieder geval geen schimmel.
Wat het wel is wist ze niet helemaal zeker, maar ze vermoedt dat het restjes opdrogende/wegtrekkende eczeem is. Op de plekken smeren met hydrocortison creme op zijn rechterbeen en over 3 weken terug om te zien of het aan die kant minder is geworden en de behandeling dus aanslaat.
.... met gevoel voor drama....
pi_63196067
Linde is gek op de teletubbies en je zal zien Deepfreeze als je ze maar vaak genoeg kijkt, ga je ze steeds iets leuker vinden Zodra die baby in die zon in beeld komt, begint ze al te terug te giebelen

pi_63196103
Fijn dat het niks ergs is bij Devin! En de kinderboerderij klinkt zo wel heel gezellig hoor
pi_63198613
Fijn dat het meevalt met Devin. En gelukkig vind hij de diertjes weer leuk! Blijkbaar toch ook even een fase geweest..

Stiemie, wat een enge hoofden hebben die tubbies eigenlijk..
Maar Linde heeft leuke krulletjes!
pi_63199737
Linde

Jet kijkt nog steeds geen tv ze heeft er de rust niet voor om stil te zitten! Vanavond wilde ik haar kennis laten maken met Sesamstraat, maar hoe laat komt dat eigenlijk ..... .....

We hebben het zo druk gehad met niet leuke dingen dat alles er bij inschoot! Vreselijk is dat!

Morgen groot feest, want Jets opa en oma zijn 50 jaar getrouwd
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')