Deepfreeze, wat spannend zeg, Chris al bijna naar het kdv... Hij gaat het er vast erg leuk vinden en je binnen no time verrassen met allemaal nieuwe kunstjes
Chacama, je grote meid al bijna 2...
En er zijn er meer pas jarig geweest, gefeliciteerd nog
Devin kijkt ook graag Bumba en Nijntje en hij is dol op het liedje van de Fabeltjeskrant, maar het programma zelf kan hem totaal niet boeien.
Mijn jongen is verliefd

Op zijn deken
Al een week of 2 sleept hij in huis constant zijn deken (dekbed) rond en sinds dit weekend moet zijn 2e deken er ook aan geloven, die moet hij ook steeds vasthebben. Ook als is hij niet moe, hij gaat vaak zomaar midden op de grond op zijn deken liggen en ermee knuffelen. Wel lief, maar ook een beetje link. Zo is hij gisteravond over die dingen heen gestruikeld: tand door zijn lip, veel bloed maar hij heeft niet gehuild.
Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest en hij is over zijn angst heen
Als vanouds de geitjes, varkens en ezels geaaid, zichzelf schor mooooooooeeeeeee-en tegen de koeien, 30x head first van de glijbaan af racen, in de modderige zandbak spelen, achter de loslopende parelhoenders aanhollen.... En nu ligt hij logischerwijs uitgeteld te
Vanmiddag naar de dermatoloog met hem. Hij heeft witte vlekken op zijn benen. Al vanaf de zomer eigenlijk

Ik dacht eerst aan "gewone" pigmentvlekjes vanwege de felle zon in Turkije, maar nu hij allang niet meer bruin is zie je ze nog steeds. Ik was ze eigenlijk min of meer "vergeten" steeds... Een bevriende arts zag ze laatst en ze vond het op een schimmel lijken. Hij heeft geen jeuk (gehad) en lijkt er helemaal geen last van te hebben, maar ik schrok me wild en vanmiddag dus naar de dermatoloog.
.... met gevoel voor drama....