succesquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Oh![]()
Anyway, ik ga maar weer eens naar mn werkcollege writing, tot straks allemaal.
Mixen met paracetamol en als dat niet werkt dan tramal nemen en als dat niet werkt dan krijg ik weer andere zooi.quote:
Ik zat gisteren zonder pijnstillers dus dan neem ik maar wat voor handen is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:58 schreef IrishBastard het volgende:
Heavy shitWaarom haal je nog wiet als je ook op die zooi kunt trippen?
Yep. Het was wel ok. Beetje rustig dus ik was blij dat we wat studiegenootjes tegenkwamen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nog naar de Odessa geweest trouwens?
Mja, ik moet ook weer eens heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Het was wel ok. Beetje rustig dus ik was blij dat we wat studiegenootjes tegenkwamen.
Alsof ik daar een moer om geef.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
waren die studiegenootjes ook blij dat ze jou tegenkwamen
Prima, gaat maar mee!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook weer eens heenVolgende week misschien
Oh, en die van Nabaal
K woon in n gehucht tussen denbosch en eindhoven he..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
vanuit nijmegen ''ff'' op en neer ? ok
En dan mag je ze nog gewoon ruilen? Das wel te relekst danquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nu ff inlopen, en als ze kut zitten mag ik weer terug...
Jup, ik zou er zelfs na t inlopen n paar trainingen mee kunnen doen zolang ik ze -wat swarma zegt- niet beschadig.. Heb je bij niet veel winkels, Perry = held in service.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan mag je ze nog gewoon ruilen? Das wel te relekst dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |