Is voor een mondeling, en nee ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor inschrijven naar de uni moeten, die faculteit van jou gaat echt met de tijd mee
![]()
.
foto's ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Manu82 het volgende:
Ze zijn nu bezig met reconstructie van het ongeluk bij het Kolpinghuis...
quote:
hoe gebeurd dat , zon vet boringquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:55 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen. Hier tegenover zijn ze vet aan het boren. Al sinds 7 uur ofzo. En ik kon nog wel uitslapen vandaag
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe gebeurd dat , zon vet boring
Het is te vroeg om zwaar vunzige filmpjes te posten, maar andersquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik weet dat Dynabyte (tegenover HEMA) HP verkoopt. Zelf alleen nooit naar terug hoeven gaan dus geen ervaring op dat gebiedquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef LastRequest het volgende:
Iemand die een computerzaak graag wil aanraden op basis van eigen goede ervaringen?
HP authorized moet van m'n papa
Haha, laatste voyeur (voordat ik er ook natuurlijk naar keek) vcan fobo S_D: Swarmahoerquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:23 schreef swarmahoer het volgende:
hahahaik was al op zoek naar n foto of iets
maar nu snap ik m ook
+1 voor scherptequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Die valt tegen hoor. Zijn gewoon aantal pc freaks bij elkaar die weinig garantie kunnen bieden heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:41 schreef Manu82 het volgende:
Die tegenover het oude postkantoor/nieuwe AH is vrij goed
Beter van niet inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is te vroeg om zwaar vunzige filmpjes te posten, maar anders
En daar heb ik dan weer slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet dat Dynabyte (tegenover HEMA) HP verkoopt. Zelf alleen nooit naar terug hoeven gaan dus geen ervaring op dat gebied
Grapjurkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
HBO, dan ben je geen student, toch?![]()
Jup, moet mijn fotoboek nog update denk ik, en ik heb hier al een heel tijdje niet meer gepost nee...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
je bent sinds lange tijd weer terug op fok aan je topics te zien ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:09 schreef morgane het volgende:
Dan woon je zeker in het gebouw op de hoek met die rare oude poort?
Zie ik er zo geweldadig uitquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu een waar je hem in elkaar rost swine.
Nee dat niet, maar met zo´n figuur als swarmi als vriend snap ik wel dat je geweldadig zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Zie ik er zo geweldadig uit
Het kattengejammer duurde maar 1 minuut (rest vd tijd had ie nodig om op- en af te bouwen), dat vergeef ik hem nog wel. Als het langer had geduurd had ik gewoon mijn ramen opengegooid en de muziek vol open gezet :
Nee daar ga je een beetje zo van kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar met zo´n figuur als swarmi als vriend snap ik wel dat je geweldadig zou kunnen worden.
succesquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Oh![]()
Anyway, ik ga maar weer eens naar mn werkcollege writing, tot straks allemaal.
Mixen met paracetamol en als dat niet werkt dan tramal nemen en als dat niet werkt dan krijg ik weer andere zooi.quote:
Ik zat gisteren zonder pijnstillers dus dan neem ik maar wat voor handen is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:58 schreef IrishBastard het volgende:
Heavy shitWaarom haal je nog wiet als je ook op die zooi kunt trippen?
Yep. Het was wel ok. Beetje rustig dus ik was blij dat we wat studiegenootjes tegenkwamen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nog naar de Odessa geweest trouwens?
Mja, ik moet ook weer eens heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Het was wel ok. Beetje rustig dus ik was blij dat we wat studiegenootjes tegenkwamen.
Alsof ik daar een moer om geef.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
waren die studiegenootjes ook blij dat ze jou tegenkwamen
Prima, gaat maar mee!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook weer eens heenVolgende week misschien
Oh, en die van Nabaal
K woon in n gehucht tussen denbosch en eindhoven he..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
vanuit nijmegen ''ff'' op en neer ? ok
En dan mag je ze nog gewoon ruilen? Das wel te relekst danquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nu ff inlopen, en als ze kut zitten mag ik weer terug...
Jup, ik zou er zelfs na t inlopen n paar trainingen mee kunnen doen zolang ik ze -wat swarma zegt- niet beschadig.. Heb je bij niet veel winkels, Perry = held in service.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan mag je ze nog gewoon ruilen? Das wel te relekst dan
Kleine voetkes hedde!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jup, ik zou er zelfs na t inlopen n paar trainingen mee kunnen doen zolang ik ze -wat swarma zegt- niet beschadigd.. Heb je bij niet veel winkels, Perry = held in service.
Hebben mijn maat (42) schoenen ook over laten komen zodat ik ze even kon passen en kon beslissen of t iets was.. Zonder verdere voorwaarden enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |