Ik had echt zoiets zovan, dit kán niet goed gaan, en dat klopt best wel, want Meredith is nog steeds aan 't zeiken. Ook toen die vrouw over d'r overspel begon had ik echt zoiets zovan: "aaah nee hè! Daar gaan we weer, begint Meredith weer met twijfelen".quote:Op maandag 24 november 2008 21:23 schreef Enfermera het volgende:
Haha, zei je het voor de grap xalo? Droog
Mja, ik vind 'm ook minder. Maar ik vind het sowieso minder geworden na het 1e seizoen, weet niet waarom. Wellicht wordt 't nog wel leuker, ik blijf het iig nog ff volgen.
Edit: OMG dat grapje van Rose! Ik zat echt even zo:![]()
![]()
Maar het was een grapje. Gelukkig maar, dacht ik, voor Meredith.![]()
Echt he.. Ik vond het ook wel grappig dat Christina haar de waarheid zei, of tenminste zei wat ze dacht. Nou maar hopen dat ze niet doodgaat door die ijspegelquote:Op maandag 24 november 2008 21:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets zovan, dit kán niet goed gaan, en dat klopt best wel, want Meredith is nog steeds aan 't zeiken. Ook toen die vrouw over d'r overspel begon had ik echt zoiets zovan: "aaah nee hè! Daar gaan we weer, begint Meredith weer met twijfelen".
Nouja, ik ben wel benieuwd naar de volgende aflevering, en die majoor is wel. Nouja, we zullen zien.
Het zou me eigenlijk niks verbazen als het toch waar zou zijn en Rose het kind stiekem toch aan het broeden isquote:Op maandag 24 november 2008 21:37 schreef Xurk het volgende:
Shocking begin, shocking eind. Mooie book-endsEn ik zat hardop te zuchten toen Rose met haar grapje kwam, ik vond het typisch iets wat de schrijvers zouden verzinnen om het Derek en Meredith meteen alweer lastig te maken, dus gelukkig was het niet echt!
Ik ook! Ik schrok me heulemaal rot!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:40 schreef rena het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk niks verbazen als het toch waar zou zijn en Rose het kind stiekem toch aan het broeden isBij GA verbaasd niks me meer eigenlijk
![]()
En omg, dat begin; ik kreeg bijna een hartverzakking
Dat dusquote:
Whehequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb onlangs een ER-aflevering gezien, daarin kwam een McCreamy voor!
Het was overduidelijk een hint naar GA.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Whehe![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Of dat niets een happy ending heeft en er echt niets een sprookje is?Of had iedereen dat al bedacht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
Izzie droomt nog steeds van Denny.
Ik denk eigenlijk dat dat de enige boodschap was van het stukje?
Ik vind McArmy ook niks aan (tot nu toe).quote:Op maandag 8 december 2008 13:36 schreef soapie het volgende:
Ik ben geloof ik de enige zo ongeveer die mcArmy helemaal niks vind...
Net als Yang trouwens, vind ik ook super irritant..
Ik heb ook niks met die McArmy.quote:Op maandag 8 december 2008 13:36 schreef soapie het volgende:
Ik ben geloof ik de enige zo ongeveer die mcArmy helemaal niks vind...
Net als Yang trouwens, vind ik ook super irritant..
Ja, dat gebeurt er eindelijkwat tussen Torres en Hahn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:43 schreef Extradionary het volgende:
volgende week is er nog een ep..Brave word of iets dergelijke
HIER kan je kijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:18 schreef ukkies het volgende:
donders!! gemist. De HDR heeft niet gedaan wat ik had gehoopt (of eigenlijk het verkeerde)
anyway, wie heeft er een linkje zodat ik de laatste aflevering (die van gister) toch nog kan zien?
Karev rocks!
Ghostwisperer exact hetzelfde verhaal. Elke week kijk ik maar van te voren op de site uit welk seizoen ze deze keer uitzenden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef ukkies het volgende:
dat gevoel heb ik steeds bij net5, ze zenden een paar nieuwe afleveringen uit en gaan dan vrolijk alles herhalen. Net als House op sbs. Hoe vaak ik daar nu al niet de herhalingen moest doorworstelen om een enkele nieuwe aflevering te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef maedel het volgende:
en in die spoiler las ik ook nog een andere spoiler.Dat heb ik laatst ook al gepost..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh, niet gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook al gepost..
quote:Op donderdag 11 december 2008 06:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, niet gezien
Toch wel in spoilertags hoop ik hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |