Ach, ik neem het die jongen hiet kwalijk, hij staat duidelijk stijf van de zenuwen wat ook wel logisch is als je 2 dagen na je debuut bij het 2e ineens bij de hoofdmacht in de basis start.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Naja, hij heeft ook wel de pech dat Vermaelen achter hem staat en die schiet alle ballen heel hard en heel hoog naar voren. Maar als A-junior van Ajax moet je toch wel een bal over 10 meter in kunnen spelen lijkt me?
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Zero2Nine het volgende:
typisch ajaxmoment om dan toch nog te scoren in zo'n wedstrijd.
Vraag me af of dat de bedoeling was, maar goed. Laten we hem maar het voordeel van de twijfel geven bij die actie. Maar nu heel snel wisselen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef Jasza het volgende:
Heineken heb je die panna niet gezien?
Wat zegt hij?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef NoizEkick het volgende:
Hij verwoordt het wel goed.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Meesterlijke opmerking van Johan over die muziek
Man hij moet niet zeiken hij zit daar gratis, met z'n "Heb ik hier nu vier uur voor gereden"quote:
En Leo voor die nieuwe.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Jasza het volgende:
Sno mag er van mij wel uit, gooi dan Suarez maar de spits in en zet Siem ofzo erachter.
Inderdaad, het is toch ongelovelijk dat ze er voetballend niet langskomen tegen zulke verdedigersquote:
Hij heeft zo gelijk joh.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man hij moet niet zeiken hij zit daar gratis, met z'n "Heb ik hier nu vier uur voor gereden"
Echt die man is zo triest, en dan van de week commentaar op Peter R hebben
Jij bent ook weer onder die stapel lege pizzadozen van je gekropen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
De Feyenoord cup net als vorig jaar![]()
Ajax er weer tegen een kleine uit.
En PSV er ook weer vroeg uit
Die kleine staat anders 9 plaatsen boven jullie in de competitie. Wat zijn jullie dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
De Feyenoord cup net als vorig jaar![]()
Ajax er weer tegen een kleine uit.
En PSV er ook weer vroeg uit
Met dit bestuur is dat mijn 2e club niet meerquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij ziet graag je 2e club er zo snel mogelijk uitgeknikkerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |