Man hij moet niet zeiken hij zit daar gratis, met z'n "Heb ik hier nu vier uur voor gereden"quote:
En Leo voor die nieuwe.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Jasza het volgende:
Sno mag er van mij wel uit, gooi dan Suarez maar de spits in en zet Siem ofzo erachter.
Inderdaad, het is toch ongelovelijk dat ze er voetballend niet langskomen tegen zulke verdedigersquote:
Hij heeft zo gelijk joh.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man hij moet niet zeiken hij zit daar gratis, met z'n "Heb ik hier nu vier uur voor gereden"
Echt die man is zo triest, en dan van de week commentaar op Peter R hebben
Jij bent ook weer onder die stapel lege pizzadozen van je gekropen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
De Feyenoord cup net als vorig jaar![]()
Ajax er weer tegen een kleine uit.
En PSV er ook weer vroeg uit
Die kleine staat anders 9 plaatsen boven jullie in de competitie. Wat zijn jullie dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
De Feyenoord cup net als vorig jaar![]()
Ajax er weer tegen een kleine uit.
En PSV er ook weer vroeg uit
Met dit bestuur is dat mijn 2e club niet meerquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij ziet graag je 2e club er zo snel mogelijk uitgeknikkerd worden?
Zoiets maak je maar een keer in je leven mee. Je mist echt wat.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, maar zo te horen is het een hele vette wedstrijd?
Dat is ook een kwaliteit..quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Zero2Nine het volgende:
verhoeven kijkt m er gewoon naast
Vanavond krassenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets maak je maar een keer in je leven mee. Je mist echt wat.
Blij dat ik nog veel post moest doornemen, koken, afwassen. Normaal is er rond deze tijd altijd wel iets interessants op tv waardoor ik er niet aan toe kom.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, maar zo te horen is het een hele vette wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |