Dat is Volendam toch ?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht man..
Ik vind het nog steeds schandalig dat die vent uberhaupt in de goal mag staan bij Volendam
Tering he, we hebben het hier over profvoetbal, dan hoor je op je minst redelijk afgetraind te zijn.
Deze Verhoeven hoort gewoon in een bierelftal te staan.
Zo'n slechte keeper is het niet... in elk geval niet voor Volendam.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht man..
Ik vind het nog steeds schandalig dat die vent uberhaupt in de goal mag staan bij Volendam
Tering he, we hebben het hier over profvoetbal, dan hoor je op je minst redelijk afgetraind te zijn.
Deze Verhoeven hoort gewoon in een bierelftal te staan.
Die 10x buitenspel?quote:
JA.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef One_conundrum het volgende:
Werd suarez daar wel geraakt?
Als ie nu eens zijn best zou doen om al dat vet van hem weg te werken wordt ie nog beter.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zo'n slechte keeper is het niet... in elk geval niet voor Volendam.
Dat viel mij ook op vorig seizoen als ik eens Jupiler League samenvattingen keek, hij is toch beter dan je zou verwachten met zo'n uitstraling. Voor de eredivisie zal die wel tekort komen, maar voor een club als Volendam idd prima.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zo'n slechte keeper is het niet... in elk geval niet voor Volendam.
Hij is toch die supersubspits ofzo waar Bassie het over had?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Sno weet volgens mij ook niet helemaal wat hij moet doen om de buitenspelval te ontwijken.
Inderdaad een dramapot.
Johan Derksen zei dat bij Beukering puur aan zijn instelling ligt. Waar zou het bij verhoeven aan liggen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie nu eens zijn best zou doen om al dat vet van hem weg te werken wordt ie nog beter.
Dan heeft ie meer sprongkracht en zal hij sneller zijn.
Als hij gewoon in de basis staat, is er voor hem verder ook geen noodzaak. Hij zal Volendam ook wel prima als plafond vinden.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Johan Derksen zei dat bij Beukering puur aan zijn instelling ligt. Waar zou het bij verhoeven aan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |