klacht:quote:Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood!
Kanker dan op uit dit kankertopic.quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Topmaat het volgende:
Hey !!! Willen jullie eens niet met kanker schelden !?!?! De overgrootmoeder van mijn ex haar stiefvader is daar wel aan overleden ja,en daar ben ik nog steeds kapot van!![]()
Kankerlijer waarom zeg je nou weer ''stief''vader, mijn overgrootopa is doodgegaan aan tyfus en dat lijkt op stief, ongevoelige klootzak.quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Topmaat het volgende:
De overgrootmoeder van mijn ex haar stiefvader is daar wel aan overleden
Kankernerd met kankerprofielquote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kankernewbie zonder kankerprofiel...
sorry...quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kankerlijer waarom zeg je nou weer ''stief''vader, mijn overgrootopa is doodgegaan aan tyfus en dat lijkt op stief, ongevoelige klootzak.
Hahaha... zo kende ik er nog een...quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kankerlijer waarom zeg je nou weer ''stief''vader, mijn overgrootopa is doodgegaan aan tyfus en dat lijkt op stief, ongevoelige klootzak.
Ik neuk jouw kankervriendin elke kankernacht kankerhard.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef fransbreda het volgende:
Kan 'k er wel vanuit gaan dat dit topic zo gesloten wordt?
Woah een broekankerpaling!quote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
RacerDKB kanker op met je gekanker.
ja dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |