niet dat iemand het gaat lezen hoor dus het is gewoon onzin, kunnen we beter een vrijwel lege OP hebben, die heeft meer nutquote:
ik ben het aan het lezenquote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet dat iemand het gaat lezen hoor dus het is gewoon onzin, kunnen we beter een vrijwel lege OP hebben, die heeft meer nut
ik ook van jouquote:
wtf?quote:Op maandag 10 november 2008 21:07 schreef r8ality het volgende:
Heerlijk, drie kwartier langs de A58 slapen.
oh, wacht!quote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef ArTiC het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Juup!
ohnee..die is geen mod meer![]()
Omdat ik al een tijdje achter een vrachtwagen aan het hobbelen was en dat pas 5 minuten later in de gaten had dan dat ik dat zou moetenquote:
verstandigquote:Op maandag 10 november 2008 21:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik al een tijdje achter een vrachtwagen aan het hobbelen was en dat pas 5 minuten later in de gaten had dan dat ik dat zou moeten. Vond het niet helemaal veilig meer
.
heb ik ook gehad toen ik nog in dienst zat... na een lange oefening van 2 weken met weinig slaap achter het stuur, 20km van de kazerne lag ik al ergens te slapenquote:Op maandag 10 november 2008 21:19 schreef r8ality het volgende:
Toen ik daar stopte trouwens, zag ik nog wat auto's staan met de stoel achterover.
het is TE rustig in ONZquote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je eens met nuttige zaken bemoeien ofzo
Je mag het niet zeggen, maar een stukje vangrail mag ie wel eens meepakken danquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pa doet dat ook regelmatig. Alleen vaak nog met het gaspedaal ingetrapt
neejah, zodra hij het door heeft zet ie 'm ook aan de kant hoor. Ik vind het ook doodeng... Maar da's een militairen-afwijking, die kunnen van klaarwakker naar sound asleep in 10 secondenquote:Op maandag 10 november 2008 21:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen, maar een stukje vangrail mag ie wel eens meepakken dan
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 10 november 2008 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
het is TE rustig in ONZ
nu let ik op de kleine dingetjes en zet de puntjes op de i
Alle josti's zitten in KLB tegenwoordigquote:Op maandag 10 november 2008 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
het is TE rustig in ONZ
nu let ik op de kleine dingetjes en zet de puntjes op de i
daar zitten de puntjes al op de iquote:Op maandag 10 november 2008 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
leef je uit
dan gum je ze eerst maar uitquote:
KLBquote:Op maandag 10 november 2008 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle josti's zitten in KLB tegenwoordig
daar gaat ze weerquote:
Maak je ook nog kerstavatars?quote:
Vraag het anders aan Robs broer. Die heeft zo ook een boom geknuffeld.quote:Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejah, zodra hij het door heeft zet ie 'm ook aan de kant hoor. Ik vind het ook doodeng... Maar da's een militairen-afwijking, die kunnen van klaarwakker naar sound asleep in 10 seconden
kei gaafquote:
Decemberquote:
waar blijft mijn pm?quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje.
sq heb jij mijn pm gelezen ontvangen etc?
Ja, en antwoord is ja leukquote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje.
sq heb jij mijn pm gelezen ontvangen etc?
Ik zeg toch dat ik het eng vind?quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vraag het anders aan Robs broer. Die heeft zo ook een boom geknuffeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |