Idem. Schandalig eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit Japans gegeten, behalve dan van de bakplaat bij woktenten.
Pieter, NPS collegaquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
@Maricha: Sorry voor deze hele brutale vraag, maar wie heb je naast je zitten?
Hier wel hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef gerbenp het volgende:
Geen geluid op de 3FM webcam?
quote:
Was in Hilversumquote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar zijn jullie geweest , dit zag er niet uit als utrecht
In Haarlem schijnt een goede te zitten. En In IJmuiden heb je Minato maar die schijnt zeer matig te zijn, we zouden er gewoon eens een keer Japans moeten etenquote:
het kost je even een rib uit je lijf japans eten, maar die rib wordt weer goed gevuldquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit Japans gegeten, behalve dan van de bakplaat bij woktenten.
Jullie kennen Pieter allang! Hij valt ook in voor Tjibbe bij Ekstra Weekendquote:Op maandag 10 november 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]Pieter, aangenaam kennis te maken.
Konnichi WA utrecht is erg goed, alleen sommig personeel snapt nederlands nog niet zo goedquote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
In Haarlem schijnt een goede te zitten. En In IJmuiden heb je Minato maar die schijnt zeer matig te zijn, we zouden er gewoon eens een keer Japans moeten eten.
Dan moet ik even bekennen een hele slechte 3FM-Fan te zijn de laatste tijd en me geen EkStra Weekend aflevering te kunnen herinneren waar Tjibbe niet bij was...quote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jullie kennen Pieter allang! Hij valt ook in voor Tjibbe bij Ekstra Weekend
Tjibbe is gewoon niet ziek te krijgenquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan moet ik even bekennen een hele slechte 3FM-Fan te zijn de laatste tijd en me geen EkStra Weekend aflevering te kunnen herinneren waar Tjibbe niet bij was...
Twee weken geleden geloof ik..quote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan moet ik even bekennen een hele slechte 3FM-Fan te zijn de laatste tijd en me geen EkStra Weekend aflevering te kunnen herinneren waar Tjibbe niet bij was...
Ik heb alleen ervaring met Asian Tower, en dat beviel me wel.quote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Konnichi WA utrecht is erg goed, alleen sommig personeel snapt nederlands nog niet zo goed
Paar weken geleden nog....toen wij inde USA zatenquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar zit je toch ook in echte kimonoquote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met Asian Tower, en dat beviel me wel.
Je wordt de laatste jaren dood gegooit met wokrestaurants, jammer dat er maar een paar echt goed zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
Wij hebben trouwens nu ook in IJmuiden een wokrestaurant waarbij je drank ook bij prijs zit inbegrepen.
Mag je je eigen biertjes tappen, best wel humor.
Ja, maar toen zat ik in Ierland met een dailup verbinding. Weinig webcam dusquote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog....toen wij inde USA zaten
Ah, da's wel tof. Die in Heemskerk heeft dat niet, waardoor de rekening altijd nogal opliepquote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
Wij hebben trouwens nu ook in IJmuiden een wokrestaurant waarbij je drank ook bij prijs zit inbegrepen.
Japans bier?quote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar zit je toch ook in echte kimono
owja! Jij vloog een paar uur eerder dan wijquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, maar toen zat ik in Ierland met een dailup verbinding. Weinig webcam dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |