abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63230509
Ik vind die mail aan de milde kant van zoetigheid.

Schrijf er nog een, cc hem naar de hele familie en schroom vergelijkingen met de eerste en tweede wereldoorlogen (toen men geen Sinterklaas vierde - toeval?) en George W Bush en de oliecrisis vooral niet.
Voeg daaraan toe dat buitenlanders ons kultureel erfgoed bedreigen (Sint is een Spanjaard) en dat kinderen tegenwoordig bijna niets meer geloven en als dan ook de Sint niet meer komt ... drama, rampspoed en de hele dag RTL4 op de televisie. De mensheid is gedoemd!
Gedoemd!
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:00:05 #52
78498 classpc
I don't like change
pi_63234267
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef mgerben het volgende:
Ik vind die mail aan de milde kant van zoetigheid.

Schrijf er nog een, cc hem naar de hele familie en schroom vergelijkingen met de eerste en tweede wereldoorlogen (toen men geen Sinterklaas vierde - toeval?) en George W Bush en de oliecrisis vooral niet.
Voeg daaraan toe dat buitenlanders ons kultureel erfgoed bedreigen (Sint is een Spanjaard) en dat kinderen tegenwoordig bijna niets meer geloven en als dan ook de Sint niet meer komt ... drama, rampspoed en de hele dag RTL4 op de televisie. De mensheid is gedoemd!
Gedoemd!
wat hij zegt
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:49:28 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63240892
quote:
Graag wil ik u middels deze brief duidelijk maken dit absoluut een schande te vinden ! Als wij, de Goedheiligman, ons in plaats van aan anderen te schenken ons 500 jaar geleden zelfzuchtig in een hoekje waren gaan aftrekken was het hele feest er immers niet geweest.
Huilen dan.
pi_63240960
Ik kan me wel voorstellen dat TS hier niet blij mee is. Wat is er nou voor leuks aan om kadootjes voor jezelf te kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')