Hoe krijg jij het dan voor mekaar om hem 2 minuten te laten draaien als hij meteen uit zou vallenquote:ik wel auto starten dat doet wel maar gaat direct uit en als laat ik de auto minut of twee motor laat drain dan is niks aan de hand
Dat dus. Motor moet op temperatuur komen. Opgelost, slotje.quote:en als laat ik de auto minut of twee motor laat drain dan is niks aan de hand
Wat ben jij snel en beheers jij de taal perfect!quote:Op maandag 10 november 2008 14:50 schreef dlshad het volgende:
Nou ik krijg goede antworden hier terug so bedankt allemaal
JE bent toch niet stiekem FREDDY ZWINKELS!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef dlshad het volgende:
ja klopt motor moet op temperatuur komen dan start auto maar als laat ik auto 12uur niet starten krijg ik de zelfde problem
Auto met injectie spuit meer brandstof in bij koude motor.quote:Op maandag 10 november 2008 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Mitsubishi Carisma heeft geen choke dus daar kan het niet aan liggen.
Hij doet in iedergeval moeite om in het Nederlands te communiceren op Fok!quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Een cursus Nederlands bij de LOI iets voor jou want hier snapt natuurlijk niemand wat van...
Ik niet, dit is het ergste geval dat ik ooit zag hierquote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij doet in iedergeval moeite om in het Nederlands te communiceren op Fok!
En dat is de enige manier om er beter in te worden.
Ik heb het hier wel erger gezien...
Misschien heeft hij het bonnetje nog van z'n taalcursus.quote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik niet, dit is het ergste geval dat ik ooit zag hier
En als ie het kwijt is, gewoon eenzelfde bon ff op de verwarming leggenquote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het bonnetje nog van z'n taalcursus.
Ga gewoon naar de garage, dan krijg je beter advies en hulp, trouwens, welkom op Fok!quote:Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef dlshad het volgende:
ja jullie hebben gelijk in mij ,mij taal niet zo goed maar jullie plaats van eimaand helpen dan gaan jullie uitlachen daarom zegen tegen jullie nederlander kaaskop en allemaal bedankt voor hulp .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |