Pffff, blij dat ik die wel te zien kreeg zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, het was voor het eerst dat ze de short niet ervoor draaiden![]()
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Pffff, blij dat ik die wel te zien kreeg zeg.
Ergens wel gek trouwens, die short zit toch gewoon vast aan de film?
Waar ben je geweest? Ik wil 'm namelijk hoogstwaarschijnlijk in Maasmechelen gaan kijken...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, het was voor het eerst dat ze de short niet ervoor draaiden![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Lullig voor je, maar gelukkig hebben we internet
Kinepolis Hasselt, de 3D versiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik wil 'm namelijk hoogstwaarschijnlijk in Maasmechelen gaan kijken...
Ah ok. Is me net iets te "ver" weg voor vanavond. Dan maar vanavond de gewone versie checken. Partly Cloudy heb ik al een tijdje terug gezien, maar zou wel leuk zijn als ie ervoor zou zitten, gewoon om 'm eens op groot scherm te zienquote:
Gezien, geweldige film. Leuke Star Wars-verwijzingen ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef Jovatov het volgende:
Ga vanavond, wel de gewone versie, heb er wel erg veel zin in
Vandaar geen hoppende Luxo meer in je avatar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef Verbal het volgende:
...maar de tweede helft vond ik toch minder.
Neuh, die is al een tijdje weg en puur toeval, kwam deze van onze hond tegen en wilde wat vaiëren. Komt wel weer terug. Ben Pixar-fan vanaf de dag dat Toy Story in de bioscoop draaide, en dat zal niet veranderen. Ik geef Up sowieso nog een kans in het Engels (gisteren ivm kleine neef in het Nederlands), en wellicht zijn danquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:03 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Vandaar geen hoppende Luxo meer in je avatar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede helft zit met gewoon een beetje dwars... na een zorgvuldig en met veel liefde voor Carl opgebouwde eerste helft, is het deel in Amerika-maar-dan-zuid veel rommeliger en vooral gehaaster. Het ene 'spectaculaire' set-piece volgt het andere op, terwijl die liefdevolle zorgvuldigheid uit de eerste helft gewoon overboord wordt gekeild. Eeuwig zonde dat het resultaat daardoor ongebalanceerd is, imho.
Carl (en Elly) en Russel zijn erg leuke figuurtjes, de rest haalt het daar bij lange na niet bij.
Niettemin prachtig gemaakt, daar niet van.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Camversie gezien zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:18 schreef Pritt het volgende:
Nou ik vond hem wel aardig, maar niveau van Wall-E bereikt hij niet, eigenlijk ook niets eens in de buurt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, die is al een tijdje weg en puur toeval, kwam deze van onze hond tegen en wilde wat vaiëren. Komt wel weer terug. Ben Pixar-fan vanaf de dag dat Toy Story in de bioscoop draaide, en dat zal niet veranderen. Ik geef Up sowieso nog een kans in het Engels (gisteren ivm kleine neef in het Nederlands), en wellicht zijn danNu wil ik wel eens weten wat je mening is nadat je hem in het engels hebt bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede helft zit met gewoon een beetje dwars... na een zorgvuldig en met veel liefde voor Carl opgebouwde eerste helft, is het deel in Amerika-maar-dan-zuid veel rommeliger en vooral gehaaster. Het ene 'spectaculaire' set-piece volgt het andere op, terwijl die liefdevolle zorgvuldigheid uit de eerste helft gewoon overboord wordt gekeild. Eeuwig zonde dat het resultaat daardoor ongebalanceerd is, imho.
Carl (en Elly) en Russel zijn erg leuke figuurtjes, de rest haalt het daar bij lange na niet bij.
Niettemin prachtig gemaakt, daar niet van.
V.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |